Problem s napájením vstřiku

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Antonius86
Příspěvky: 4
Registrován: pát dub 08, 2011 09:27

Problem s napájením vstřiku

Příspěvek od Antonius86 »

Zdravím všechny, jsem majitelem Nubiry r.v. 1998 1,6 16ventil SX, a mám větší problém s vstřiky. V podstatě se jedná o to že do vstřiku na 2 a 3 válec nejde proud. Stalo se tak po tom co jsme to auto táhli na laně se zapnutým zapalováním. Myslel jsem si že by to mohlo být řídicí jednotkou a tu jsem nechal zkontrolovat, měla by být OK. Prosím všechny kdo má zkušennosti se stejným problémem o radu. Díky
Reklama
 

Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Re: Problem s napájením vstřiku

Příspěvek od blackjohn »

Nejde proud do vstřiků? Na jednom drátě by mělo být 12V a na druhém impulsy od řídící jednotky(pro 2 a 3 společný). A jak je odzkoušená ta ŘJ?
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Antonius86
Příspěvky: 4
Registrován: pát dub 08, 2011 09:27

Re: Problem s napájením vstřiku

Příspěvek od Antonius86 »

Zdravím, řídící jednotka byla zkoušena, když byla vyndaná z auta, dneska jsem odvezl elektrikáři i auto, uvidím zda se chyba v jednotce objeví po zapojení do auta. Co se tyče proudu, tak na všech jsme naměřili 12V ale právě ty impulsy na 2 a 3 chybí. Dle výše napsaného tedy soudím, že porucha je v řídící jednotce, co?
Antonius86
Příspěvky: 4
Registrován: pát dub 08, 2011 09:27

Re: Problem s napájením vstřiku

Příspěvek od Antonius86 »

Jo a co se týče zkoušky řídící jednotky tak to opravdu nevím, nebyl jsem u toho.
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Re: Problem s napájením vstřiku

Příspěvek od Pavel Beneš »

blackjohn píše:Nejde proud do vstřiků? Na jednom drátě by mělo být 12V a na druhém impulsy od řídící jednotky(pro 2 a 3 společný). A jak je odzkoušená ta ŘJ?

Jen dotaz: Nepleteš si to s modulem zapalování? Nebo mi chceš tvrdit, že vstřikovače 2 a 3 fungují najednou?? No jestli je to tak, tak tím degradujou celý systém vstřikování MPI na úrověň nalívání štamprlat kýblem... ale určitě se zahloubám do schémat a zkusím to rozhřešit, protože tohle se mi opravdu nezdá

edit: Tak řízení vstřikovačů probíhá každý zvlášť hoši, mě se to jevilo jako krávovina hned od začátku. Ovládání vstřikovačů 2 a 3 z řídící jednotky motoru, pin C1 a D1...

Takže rada: zkontroluj ohmicky kabel od ŘJ k vstřikovači 2 (zelenočerný) a napěťově při připojené ŘJ a zapnutém zapalování, jak ZČ tak růžový...jsou to elektromagnety, tak bys měl na obou drátech naměřit 12V (tzn. rozdíl potenciálů je nula a vstřik je zavřený).
Potom taky změř odpor všech vstřikovačů (měla by být od 11.6 do 12.4 Ohmů)

tím vyloučíš chybu na straně vstřikovače-vedení. Hodně štěstí---
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Antonius86
Příspěvky: 4
Registrován: pát dub 08, 2011 09:27

Re: Problem s napájením vstřiku

Příspěvek od Antonius86 »

Díky všem za příspěvky. Včera večer byl celý problem nakonec vyřešen. To auto chvíli jelo na laně se zapnutým zapalováním a údajně se tím přepálily nějaké obvody v jednotce řídicí vstřikování paliva. Takže pro příště už nebudu vědět.
Uživatelský avatar
Vlasta
Příspěvky: 623
Registrován: čtv lis 17, 2005 16:25
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s napájením vstřiku

Příspěvek od Vlasta »

Nemohu si honem vybavit polohy klíčku, ale mě se to zdá divné. Když nebude zaplé zapalování, pak nepůjdou ukazatele směru, stěrače a další věci.S tím pak jet by bylo docela o ústa. Pochybuji, že by výrobce tohle neměl ošetřené a nechal tím zničit ŘJ.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL

Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s napájením vstřiku

Příspěvek od palikx »

no zda se mi to divne.ridici jednotce je jedno ze je zapnuta.jelikoz nepousti nikam proud kdyz se netoci motor.
a jeste jsem nmevidel jednotku s odpalenym vystupem.
bezne zlobi konektory v jednotce to uz jsem resil.
a pro pavla benese -ano vstriky jdou spolecne 2+2
je to kvuli chlazeni a priprave smesi.benzin ktery je na ventilu a pri kompresi prostriknuty dalsim se mnohem lepe rozprasi.
a samozrejme je to trosku system monovstriku jen s tim ze to tam cakne i pri otevreni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“