 No a teraz k tomu problemu som majitelom Daewoo Nubira II r.v. 1999 1,6 78 kW,sedan najazdene 119 000 km.  Nebudem tu rozpisovat že čo sa všetko na tom aute robilo a čo sa pomenilo lebo bolo toho fakt dost
  No a teraz k tomu problemu som majitelom Daewoo Nubira II r.v. 1999 1,6 78 kW,sedan najazdene 119 000 km.  Nebudem tu rozpisovat že čo sa všetko na tom aute robilo a čo sa pomenilo lebo bolo toho fakt dost   
 Asi pred dvoma tyždnami mi začalo auto zdochinat na volnobehu ako aj počas jazdy. Rano ako som išiel do prace tak mi z ničoho nič zdochlo ked som vyhodil rychlost ,potom nechcelo vobec naskočit ,ako točilo motor ale nechcelo to chytit počkal som asi 10 min a potom to chytilo a takto sa to stale opakuje. Nechal som si poradit od kolegu mechanika ako aj ja som automechanik ale teraz v tom už nerobim.na jeho radu som vymenil vysoko tlakovy ventil na lište vstrekovačov dufam že je to presny nazov ,ale zavada sa po 3 dnoch zase ukazala.Ak by niekto mal podobnu skusenost alebo by vedel poradit tak by som bol velmi rad .Do servisu to nedavam su to samy fušeraci aspon s tym čo ja som sa stretol . .Dakujem za každu odpoved

 ale aj tak vdaka za tvoju reakciu .
    ale aj tak vdaka za tvoju reakciu .


 ak je dost velká potom treba prekontrolovat dodávku paliva a hladat chybu tam
 ak je dost velká potom treba prekontrolovat dodávku paliva a hladat chybu tam  
 ....  vyměněna cívka a auto jede jak drak...... myslím, že ta cívka sem tam něco dala, ale při nižžším napětí při startování už ta cívka jiskru nedávala..... k té jiskře  když bude na svíčce měla by být modrá - fialová pokud je oranžová a jakoby do červena, je slabá a ve válci nemusí směs zapálit....
 ....  vyměněna cívka a auto jede jak drak...... myslím, že ta cívka sem tam něco dala, ale při nižžším napětí při startování už ta cívka jiskru nedávala..... k té jiskře  když bude na svíčce měla by být modrá - fialová pokud je oranžová a jakoby do červena, je slabá a ve válci nemusí směs zapálit....