Radenie v benzinovej verzii

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

mustafa
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 25, 2010 12:45

Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od mustafa »

Zdravim,

kedze cakam do rodiny druhe dieta, rozhodol som sa vymenit 12 rocne Polo classic za nejake kombi. Nechal som sa zlakat akciou
Lacetti SW 1.6, klima, mp3 radio, za 9800 Euro. Za tie peniaze v takej vybave nebol ani Ani Clio, ani Fabia, Megane, ani Astra, ani Focus ani Ceed a uz vobec nie Golf ci Oktavia.

Bol som sa povozit, predjaca vsak mal na dvore len diesel. Auto mi prislo ako pohodlne, oproti Polu velke a priestranne, tiche, na nerovnostiach netriaslo, kritizovane naklony v zakrutach pri mojom style jazdy v norme, ani udajne predimenzovany posilovac mi neprekazal. Ba i radenie, ktore je kritizovane ako nepresne a s dlhymi drahami sa mi nezdalo zle.

Ako je to s radenim v bezninovej verzii? Je ine ak v dieseli?
Je to take zufale ako pisu v recenziach? Mne sa teda nezdalo.
Reklama
 

Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od PeS »

mustafa píše:Ako je to s radenim v bezninovej verzii? Je ine ak v dieseli?
Je to take zufale ako pisu v recenziach? Mne sa teda nezdalo.
No, mám Lacetti taky v dieselu a vím jen to, že převodovka pro diesel byla vyvíjena zvlášť, je tedy jiná než u benzinu. Ale určitě to není tak hrozné, jak píšou. Pravdou je, že ani převodovka od dieselu nezapadá jako u VW - ale problémy s tím nejsou. Rychlost trefíš vždy a dráhy jsou přesné.
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
karlos1
Příspěvky: 23
Registrován: pon led 18, 2010 21:48

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od karlos1 »

Co mě vadí na řazení je to, že po vytočení vdojky, mi tam někdy jde špatně trojka a taky to trošku zlobí v zimě, než se to zahřeje. Ale není to žádná tragedie. Teď jezdím šéfovím Traficem a myslím, že v lacetti je to řazení takové lehčí a netřeba tolik síly. Jak jsem psal, 100% to není, ale nic velkého k nespokojenosti taky ne.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od Krtek »

Nevim jestli je jiná převodovka u 1.6ky a 1.8ky ale: já byl v šoku když sem čet testy a pak koupil Soptíka. Sice je fofrklacek delší a má delší dráhy ale řazení JE přesný. Nevim co kod kde mele že neni. Do dnes (6 let a 120 tis km) mi fofrklacek ani nerezonuje a vůle fofrklacku je minimální (nenechávam taky ruku na řadičce). Řazení bych se fakt nebál. Pokud nejezdíš ostře a vyhovuje ti podvozek tak asi na autě nenajdeš chybu za ty prachy.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od Jura »

Souhlas s Krtkem. Řazení je OK, jde jen o zvyk, že má delší dráhy a každá rychlost tam "nelupne" jako třeba u Škodovek. Ale s přesností problém nemám, i po 110.000 km se klacek nemrmlá, nerachotí a to výjimečně někdy mívám pazouru nejen na opěrce ale i lehce na klacku (teda na tom, co se s ním řadí).
Jediný menší problém, že se mi hůř řadí dvojka, když je venku pod nulou a auto studený. Po pár kilákách je to OK. Jde jen o zvyk a stačí nechat při řazení dvojky otáčky spadnout tak, aby tam zkrátka pasovala. Asi je na tý dvojce nějak línej synchron nebo co.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od PeS »

To Jura:
Koukám, máš pěknou spotřebu na LPG. To Ti gratuluji. Já už se dívám po Cruzovi 1.8 - taky chci jít do plynu... :)

K tématu: na řazení nadává ten, kdo s tím nejezdí. Problémy u Lacetti nejsou. A výrazy v testech typu" je to gumový či nepřesný", jsou o pocotech, nikoliv o skutečnosti. Kdo s Lacetti jezdí, řekne Ti, že řazení nevěnuje žádnou pozornost - a to je hlavní - prostě chodí to jako hodinky -i
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
mustafa
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 25, 2010 12:45

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od mustafa »

dakujem za odpovede.

zda sa ze na slovenske a ceske testy a recenzie co su na internete sa neoplati vobec pozerat. pokial clovek nema auto od VW koncernu. VW ci Skodovky maju vzdy vybornu recenziu
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od Jura »

PeS píše:To Jura:
Koukám, máš pěknou spotřebu na LPG. To Ti gratuluji. Já už se dívám po Cruzovi 1.8 - taky chci jít do plynu... :)
Díky, snažím se :-) Jezdím denně 30 km do práce z toho je cca 20 mimo město, jezdím většinou "normální" jízdou, nesnažím se o nějaký eko, nezdržuju, ale taky nezávodím. A taky si to umí pěkně polknout, když se jezdí rychleji nebo víc po městě. Nedá se jet pod cca 8, umí to i za 10, ale jsem moc spokojenej. Plyn montovala a servisuje Gera v Hradci Králové, sekvence Elpigaz.
Jo a Cruze v 1.8, to je taky můj sen, byl jsem ho s Chevymanem projet a luxus... No a v plynu, to by byla pohádka.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od PeS »

Jura píše:
PeS píše:To Jura:
Koukám, máš pěknou spotřebu na LPG. To Ti gratuluji. Já už se dívám po Cruzovi 1.8 - taky chci jít do plynu... :)
Díky, snažím se :-) Jezdím denně 30 km do práce z toho je cca 20 mimo město, jezdím většinou "normální" jízdou, nesnažím se o nějaký eko, nezdržuju, ale taky nezávodím. A taky si to umí pěkně polknout, když se jezdí rychleji nebo víc po městě. Nedá se jet pod cca 8, umí to i za 10, ale jsem moc spokojenej. Plyn montovala a servisuje Gera v Hradci Králové, sekvence Elpigaz.
Jo a Cruze v 1.8, to je taky můj sen, byl jsem ho s Chevymanem projet a luxus... No a v plynu, to by byla pohádka.
Jo, já taky měl všechna svá auta montovaná u Gery a s Cruzem tam půjdu taky. Ale zatím nemá homologaci. Ale mě se to týká až po prázdnbinách. Ať Ti to jezdí!
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
jindrasourek
Příspěvky: 16
Registrován: čtv bře 11, 2010 21:27

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od jindrasourek »

Ahoj, řazení v benzínu 1,6 neni teda žádnej med. Zvlášť v zimě. Když se auto zahřeje tak jakš takš, ale stejně se tam rychlost vždycky musí silou natlačit - zvlášť dvojka a trojka. A ranní podřazení z 3 na 2 při -10°C je zážitek.
Koupil jsem auto, když mělo najeto 66000 km (doufám). Teď mám 120000 km a subjektivně se mi zdá, že řazení jde o něco lépe.
bývalý majitel Lacetti 1,6 LPGi r.v.2005
mustafa
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 25, 2010 12:45

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od mustafa »

jindrasourek píše:Ahoj, řazení v benzínu 1,6 neni teda žádnej med. Zvlášť v zimě. Když se auto zahřeje tak jakš takš, ale stejně se tam rychlost vždycky musí silou natlačit - zvlášť dvojka a trojka. A ranní podřazení z 3 na 2 při -10°C je zážitek..
uvidime, buduci tyzden auto idem prebrat tak uvidim. kazdopadne nepanuje zhoda ohladom radenia. niektori hovoria ze je dobre, ini hovoria, ze tam treba kvalty pretlacat, ini zasa ze paka chodi prilis lahko a kulisa je uplne necitatelna a nejasna, ini ze je prilis presna a neda sa do nej trafit.

myslim vsak ze si proti tomu 12 rocnemu Polu ktore mam teraz rozhodne polepsim.
mustafa
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 25, 2010 12:45

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od mustafa »

tak a uz ho mam doma. zatial som presiel len 100 km takze je skoro hodnotit ale nie je to take strasne, aj ked na tu trojku si musim zvyknut

cely problem je v tom, zda sa ze sa treba trafit do kulisy, myslim ze to dostanem po nejakom case do ruky a bude to v pohode

inak je auto fajn, pohodlne, priestranne, tiche, teda to co som potreboval
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od Krtek »

Kam se potřebuješ trefit ? Já zatim v každym autě řadim trojku tak, že do fofrklacku strčim rovně dopředu a je to tam. Nikde žádnej problém.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
mustafa
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 25, 2010 12:45

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od mustafa »

mne sa zda ze treba strcit rovno ale zaroven aj mierne doprava. ale mozno to je len otazka zvyku

ostatne kvalty su v pohode
mustafa
Příspěvky: 17
Registrován: čtv úno 25, 2010 12:45

Re: Radenie v benzinovej verzii

Příspěvek od mustafa »

tak som sa s tym radenim trochu skamaratil a je to v pohode. chcelo si to len trochu zvyknut
zatial mam z auta dobre dojmy, prekvapivo tiche, sedacky su pohodlne, ppodvozok pekne hladi nerovnosti, priestoru dost, nejake naklony v zakrutach som neregistroval, taha to podla mna slusne, aj ked tu neviem posudit. o spotrebe zatial nema zmysel hovorit

takze zatial spokojnost
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“