zahřátí motoru a topení

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Do-bby
Příspěvky: 32
Registrován: pát lis 20, 2009 18:54
Bydliště: Chomutov, Brno
Kontaktovat uživatele:

zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Do-bby »

zdravim, nexii mam novou tak jsem jeste laik.
jeli jsme ji projet a porad se nechtela zahrat. stale rucicka lezela skoro v modrym a z topeni lezl studenej vzuch. prestali sme "topit" a po chvili se motor zacal ohrivat. kdyz jsme zkusili zapnouzt topeni tak nas opet pohladil ledovy vzduch a teplota motoru zase klesla skoro na nulu. nevite cim to muze byt? v tomhle pocasi se bez topeni jezdi blbe
Nexia GTX 96. 1.5 16V
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)

Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od conpet »

Určitě termostat , je to běžná závada všech aut -i Zkus si jen tak na zkoušku zakrejt 3/4 chladiče nějakym tvrdým papírem, třeba z nějaký krabice atd.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Serpico »

...to Do-bby už to tady bylo stokrát popsané šáhni si na gum. hadici od termostatu a pokud bude po startu hned vlažná termostat je nefunkční - nezavírá a navíc u 16V je pěkně po " ruce "...


Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Do-bby
Příspěvky: 32
Registrován: pát lis 20, 2009 18:54
Bydliště: Chomutov, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Do-bby »

dobre diky moc
a jeste se chci zeptat, kdyz koupim novej tak jak s montazi? neni tam nejakej figl? odvzdusneni nebo tak neco?
Nexia GTX 96. 1.5 16V
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)

Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Hynek »

Dávej pozor hlavně na těsnění pod viko termostatu. Bylo by dobře vědět,jak vypadá staré. Já jsem k novému termostatu dostal těsnění co tam nepatřilo a teklo.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Do-bby
Příspěvky: 32
Registrován: pát lis 20, 2009 18:54
Bydliště: Chomutov, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Do-bby »

jo tak to ja si dyztak vyriznu nove, mam jeste ze sima co jsem si kupoval na tesneni takovou tu ctrvtku. teda pokud je to takove to papirove tesneni. a co samotna demontaz ci montaz? jde to v pohode? zadny mordovani nebo tak?
Nexia GTX 96. 1.5 16V
zeleno šedá metalíza, litá kola, DE Vmax = 160 km/h (zatim)

Simson S51 Enduro
valec 60/4,sport klikovka,open filtr,karburator 19 difuzor,výfuk Leo Vince,sportovni brzdy,MITAS H7,17z sekundár,vlastní elektrika a zadní LED světlo Vmax = 110km/h (zatim)
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Serpico »

... Dobby, máš to krásně přístupný u 16V zepředu ...

Mějte se fajn
Naposledy upravil(a) Serpico dne úte pro 08, 2009 17:10, celkem upraveno 2 x.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Hynek »

Tak jak píše Serpico, s jednou rukou v ......! Ale to těsnění je takový o-kroužek.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Serpico »

... jo Hynku nejde o to jak jenom o těsnění, já je standartně u všeho demontovaného vyměnuji, je to vlastně schválený technologický postup ...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Franta P. »

Vím že to jsem nepatří ale už si fakt nevim rady. Přítelkyně má Renaulta Megana r.v. 96 16 8V. a prosim vás špatně topí a navíc rafika teploty nedrží na středu jako u norm. aut. pořád kolísá. Před výměnou termostatu vylezla do půlky a spadla o jednu čárku a pořád dokola. Vyměnil sem termostat sice zn. Starline a teď vyleze o čárku nad půlku a spadne o 2 čárky dolu. a zase dokola. a topí to lépe ale pořád nic moc. odvzdušněné je to dobře. co stim francouzkym sráčem??? pomozte ať už mám klid.
Chevy Cruze 1.8 LTZ sedan, modrá Moroccan

Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od blackjohn »

Spíš se zeptej na Megane Klubu, ale radši nepiš nic o francouzském sr**i :D
Jinak by to mohly dělat stejný věci jako na Daewoo, tj. špína v chladicím okruhu nebo ten termostat není tak úplně OK, i když je nový. A u nějakých aut ručička teploty opravdu víc kolísá, záleží, kde je čidlo teploty.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Serpico »

...to Franto P vono žádný auto není až tak " sráč " to je jenom naše neschopnost, neumění a tak klejeme..., co takhle " vypláchnout " chl. okruh s použitím nějakého toho prostředku na čistění chladící soustavy, nebo proplach přímo výměníku bude notně asi zasratý....

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Dark69 »

Uz ked rozoberate ten termostat, tak neviete kde kupim na neho tesnenie? plus aj na domcek.. dikes
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Franta P. »

těsnění na termostat by mělo být součástí balení. na domeček stačí červený. tmel

Jinak díky. Na renault clubu to moc nežije jako tady a pořádná odpoveď se mi nedostala.
a jak se jmenuje ten přípravek na proplach?
Chevy Cruze 1.8 LTZ sedan, modrá Moroccan

Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: zahřátí motoru a topení

Příspěvek od Serpico »

...to Franto P těch je fůra a nepamatuji si to z hlavy, v každé prodejně najdeš na čistění vstřiků, ventilů a pochopitelně na proplach chl. okruhu, já používám tak nějak po 5tis. km STP ale těch značek je ale mnohem víc a jde o to použít proplach podle návodu a následně ho dokonale vypláchnout, to znamená přizvednout zadek aby výpustný kohout dole na chladiči byl co nejníže a pokud nemáš na dvoře vodovodní kohout s teplou vodou tak kýble a já to nasávám z nich do vyrovnávací nádobky starým benzínovým čerpadlem natlačí tak akorát, to co vyteče výpustným kohoutem ...no a po 5 - 10 kýblech ( 50 - 100 litrů ) to je propláchnutý, dosud nemám žádné problémy s topením, to je právě o nečistotách usazených ve výměníku...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“