Problémy po výměně palivového čerpadla

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Pier
Příspěvky: 10
Registrován: čtv zář 03, 2009 13:21

Problémy po výměně palivového čerpadla

Příspěvek od Pier »

Dobrý den všem, nedávno mi odešlo na lanosu palivové čerpadlo nechal jsem to u jednoho mechanika vyměnit a vše se jevilo být v pořádku. Ale když hladina benzínu klesla pod polovinu tak při průjezdu ostřejších zatáček auto vynechá jako by nasálo vzduch a potom se zase rozjede. Velký problém je při rychlejším průjezdu kruhového objezdu. ;) Dnes jsem auto vyzvedl po reklamaci a dělá to pořád totéž. Mechanik mi tvrdil ze měnil nějaké gumové ventilky či co za které jsem zaplatil 150 KORUN. A když jsem mu volal na další reklamaci tak mi řekl že je nutné vyměnit celé těleso. Moc prosím o radu.
Předem Děkuji.
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy po výměně palivového čerpadla

Příspěvek od JRD McLAREN »

..to ti menil ac pumpu na skodovke ..???


Ale vazne..
Cerpadlo si si kupil sam ..?? alebo ti ho dodal on...??
som si neni isty ze su tam vobec volake ventilky..

odklop sedacky, pozri pod dekel cerpadla, ci ten plech vyzera neako novo...
lebo neviem potom co ti tam menil..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Pier
Příspěvky: 10
Registrován: čtv zář 03, 2009 13:21

Re: Problémy po výměně palivového čerpadla

Příspěvek od Pier »