Motor zhasina

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Motor zhasina

Příspěvek od Sato »

Niekedy sa mi stava ze pri schadzani z kopca do zakrut alebo i na rovnej ceste pri odbocovani mi zhasne motor. Vypne sa samozrejme posilovac riadenia a brzd.Malo ze som sa minule nestretol s autobusom. Ma niekto podobne skusenosti?
:cry:
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Reklama
 

Uživatelský avatar
PetrCBR
Příspěvky: 102
Registrován: stř srp 18, 2004 22:22
Bydliště: Roznov pod Radhostem
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor zhasina

Příspěvek od PetrCBR »

Sato píše:Niekedy sa mi stava ze pri schadzani z kopca do zakrut alebo i na rovnej ceste pri odbocovani mi zhasne motor. Vypne sa samozrejme posilovac riadenia a brzd.Malo ze som sa minule nestretol s autobusom. Ma niekto podobne skusenosti?
:cry:
To se mi jeste nestalo, ale asi to bude tim, ze nejezdim z kopce na neutral. Doporucuji tedy mit vzdy zarazenou rychlost. Jinak to muze delat hodne veci. Nejlepsi by asi byla konzultace s nejakym technikem z autorizovaneho servisu.
Daewoo Espero 2.0MPi, '97 (šmudla)
Kia Cee'd SW 1.6 CVVT, '08 (nový šmudla)
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor zhasina

Příspěvek od Sato »

PetrCBR píše: To se mi jeste nestalo, ale asi to bude tim, ze nejezdim z kopce na neutral. Doporucuji tedy mit vzdy zarazenou rychlost. Jinak to muze delat hodne veci. Nejlepsi by asi byla konzultace s nejakym technikem z autorizovaneho servisu.

Lenze ja tu rychlost zaradenu mam.
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Uživatelský avatar
PetrCBR
Příspěvky: 102
Registrován: stř srp 18, 2004 22:22
Bydliště: Roznov pod Radhostem
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor zhasina

Příspěvek od PetrCBR »

Sato píše:
PetrCBR píše: To se mi jeste nestalo, ale asi to bude tim, ze nejezdim z kopce na neutral. Doporucuji tedy mit vzdy zarazenou rychlost. Jinak to muze delat hodne veci. Nejlepsi by asi byla konzultace s nejakym technikem z autorizovaneho servisu.

Lenze ja tu rychlost zaradenu mam.
Tak potom nechapu, jak ti muze motor "chcipnout", kdyz se porad toci.
Daewoo Espero 2.0MPi, '97 (šmudla)
Kia Cee'd SW 1.6 CVVT, '08 (nový šmudla)
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Podívej se na kabel kterej ukostřuje motor. Může se stát že je načatej a v zatáčkách se přecejenom motor trošku pohupuje a může strácet kontakt. To stejné může dělat i přívod od lamda sondy!!!
Zdraví Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sato »

O.K. Pozriem sa na to.
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sato »

Podívej se na kabel kterej ukostřuje motor. Může se stát že je načatej a v zatáčkách se přecejenom motor trošku pohupuje a může strácet kontakt. To stejné může dělat i přívod od lamda sondy!!!
Zdraví Franta
Ukostrenie a aj lamda vyzera byt v poriadku
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
RoSta

Re: Motor zhasina

Příspěvek od RoSta »

Sato píše:Niekedy sa mi stava ze pri schadzani z kopca do zakrut alebo i na rovnej ceste pri odbocovani mi zhasne motor. Vypne sa samozrejme posilovac riadenia a brzd.Malo ze som sa minule nestretol s autobusom. Ma niekto podobne skusenosti?
:cry:
Mám podobné skúsenosti...

Prepáč, ale tiež uvádzaš, že máš zaradenú rýchlosť...
V tom prípade NIEJE možné aby motor zhasol, pretože je cez prevodovku spojený s kolesami a tie sa gúľajú po vozovke a vezú cca 1,5 tony (aj Teba). Fyzika hovorí, že niečo v tejto sústave by muselo rupnúť, aby mohol motor zhasnúť/prestať sa točiť...
Tiež som tomu dlho nemohol prísť na kľb ako tomu predchádzať až som to odsledoval, prečo mi v zákrute/križovatke zhasína motor (dokonca raz skoro pod Liazkou).
Takže, väčšinou som mal rozsvietená svetlá, zapnuté vyhrievanie skla/zrkadiel, vetrák na plné, brzdil som, točil volantom (bol som už v zákrute) a PRERAĎOVAL na nižššií prevodový stupeň...
Už v autoškole sme sa učili, že by sme mali mať pripravený prejazd zákrutou pred a nie počas zákruty (hlavne kvôli bezpečnosti)...
Efekt? Motor poháňa alternátor (ten kladie odpor podľa odberu el.= počet zapnutých spotrebičov), posilovač riadenia a tiež posiľovač brzdného účinku cez sacie potrubie a popri tom si/som vlastne pustil plyn, na čo elektronika reagovala odpojením prívodu paliva až do poklesu otáčok na voľnobeh (nevyraďuj, šetríš palivo), nestihla zareagovať (ovláda len množstvo paliva, nie vzduchu) a motor chudák samozrejme väčšinou zhasol...
Keď by si mal zaradené, nedovolil by si mu to...

UFF 8)

Napriek rôznym problémom som rád, že mám Espero. Okrem obdobia tesne po kúpe ma nikdy zásadne nezradilo (nezostalo stáť). Mám s ním dohodu: ono bude poslúchať, ja sa budem oň starať, inak pôjde :))
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“