Moje espero

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Zdenda
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 12, 2009 16:59
Bydliště: Slavětice

Moje espero

Příspěvek od Zdenda »

Aky mate nazor na Espero?
Reklama
 

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

slusny pomer cena/uzitok
plus: vnutorny priestor, bezpecnost (hmotnost oktavie 1, meter previs vpredu , vzadu) lacna prestavba na lpg, nizka hlucnost na auto tych rokov, slusna vybava, nizka cena, a to aj nizka cena nd, prijemne makke pruzenie ...
minus: nepodsvietena rucicka tachometra a otackomera, slaby motor, ktory sa prejavi najma pri plnom nalozeni, privela hmotnosti na zadnej naprave, slabsi posilovac, mne to vadi az ked idem s plne nalozenym autom, korozia najma lemov a prahov a predovsetkym spodnych lemov dveri, nizky otvor batozinoveho priestoru a nesklapacie zadne sedadla, haklivy motor na vcasnu vymenu oleja a chladiacej zmesi, deravejuci chladic klimatizacie ...
Uživatelský avatar
ajofo
Příspěvky: 133
Registrován: sob pro 08, 2007 16:45
Bydliště: Moravský Svatý Ján

Příspěvek od ajofo »

dobre vystihnute!!!ppp
Daewoo Espero, 1,5 DOHC 66 kw 147000 Km GLX CD.r.v.1997 resp.uvedene do prevadzky.
bono.p
Příspěvky: 43
Registrován: pon úno 19, 2007 21:15

Příspěvek od bono.p »

ppp píše:slusny pomer cena/uzitok
plus: vnutorny priestor, bezpecnost (hmotnost oktavie 1, meter previs vpredu , vzadu) lacna prestavba na lpg, nizka hlucnost na auto tych rokov, slusna vybava, nizka cena, a to aj nizka cena nd, prijemne makke pruzenie ...
minus: nepodsvietena rucicka tachometra a otackomera, slaby motor, ktory sa prejavi najma pri plnom nalozeni, privela hmotnosti na zadnej naprave, slabsi posilovac, mne to vadi az ked idem s plne nalozenym autom, korozia najma lemov a prahov a predovsetkym spodnych lemov dveri, nizky otvor batozinoveho priestoru a nesklapacie zadne sedadla, haklivy motor na vcasnu vymenu oleja a chladiacej zmesi, deravejuci chladic klimatizacie ...
ale motor sa mi nezda nejaky slaby, len pri plnom nalozeni chce vysoke otacky... Na 1,5 ale odvadza slusnu pracu a dole ma daju az naozaj vykonnejsie auta.. Vyhoda malej 1,5 je pomerne slusna spotreba, mne to v meste jazdi za 8,3 a mimo mesto okolo 7 litrov.. pre niekoho je to mozno vysoka spotreba ale pre mna nie.. P405 1,6 GR zral 11 v meste :)

Jednu vec mi ale neda povedat, tie nase auta su pomerne hodne ojazdene a vykon je potom velmi subjektivna zalezitost zavisla konkretne od toho ktoreho auta.. Mne napriklad sustal klinovy remen.. dal som na to nejaky specialny sprej, remen prestal svistat a nejako sa vylepsil tah motora. Neveril by som ze to s tym ma nieco spolocne ale asi ano. Hlavne pravidelnejsie taha a nehadze s nim pri ubrati plynu..a takych pripadov moze byt v motore viac..urcite je aj rozdiel ci ma esperko nalietanych 150k alebo 250..
Espero 1.5 DOHC 16V, 1996
Uživatelský avatar
ajofo
Příspěvky: 133
Registrován: sob pro 08, 2007 16:45
Bydliště: Moravský Svatý Ján

Příspěvek od ajofo »

Mozem potvrdit ja mam najazdene len 117000 km a taha po vymene lozisiek na kladke klinoveho remena uplne inak ako pri vymlatenych loziskach esperko taha akoby dostalo druhy dych.Je dobre povymienat niektore suciastky za kvalitnejsie potom auto nema problem.je to finacna a srdcova zalezitost.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC 66 kw 147000 Km GLX CD.r.v.1997 resp.uvedene do prevadzky.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ja mam spotrebu 8 az 9L lpg pri jazde 1:2 mesto(BA):medzimesto(dialnica D1 SC-BA) a to vsetko v dopravnej spicke.
CO sa tyka vykonu 1.5L tak mne to staci kym nejdem plne nalozeny. Potom u treba poriadne zvazovat kedy vyjdem na krizovatke na hlavnu a kedy budem predbiehat. Otacky velmi nepomahaju, mozno je to kvoli 150tkm na lpg, prvych 30tkm to slo cisto na benzin ale zato 7 rokov. A este si pri plne nalozenom aute musim zvykat na to ze treba vyvinut vyssiu silu na brzdovy pedal. Netreba na to posilovat ale prekvapi to, ze brzdy nereaguju rovnako ako ked idem sam.
Ale obcas to auticko prekvapi, napriklad nedavno ked som montoval nove DO na central, som to po zratani mono aj minutu trapil len na starteri bez chytnutia a druhy den motor klepotal ako traktor asi 5km. Potom prestal a teraz uz neklepe ani rano hne po studenom starte, tak sa bud nejaka necistota z hydrostelov uvolnila alebo ktovie co sa stalo. Predtym pravidelne nepravidelne klepotal nijak hrozne ale cvakalo to v nom ako v pisacom stroji.
Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 146
Registrován: sob lis 25, 2006 17:57
Bydliště: Bratislava SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje espero

Příspěvek od Hardy »

Ja som spokojný odvezie aj vianočné stromčeky 3KS v kufri v poho..... spotreba je jaká je ale s tažkou ritou je to tak...a opravy len tie samozrejmé čiže nič nákladné....moje celkové Hodnotenie Na auto skoro 13ročné je CHVÁLITEBNÝ
1.5/16V modrá metalíza 14" Elektrony Borbet, sanie Kingdragon, JVC radio with USB,Xplod Sony repro atd
BAesperko
Příspěvky: 187
Registrován: čtv led 15, 2009 21:00

Re: Moje espero

Příspěvek od BAesperko »

Ja som tiež spokojný, mám toto auto len rok, ale zatiaľ žiadna zrada, možno sa to prejaví neskôr. Mäkké pruženie, korózia lemov a prahov a elektronika ktorá si robí čo chce, tak to sú hlavné nevýhody, no za takú cenu sa týchto pár nevýhod dá prežiť. Neviem ako je to možné, ale viacerý píšete, že spotreba v meste okolo 8 l, mne sa to pod 9 nikdy nepodarilo a to auto zásadne nevytáčam do extrémnych otáčok, naopak môžem konštatovať, že moja spotreba mimo mesto je okolo 6 l, čo je super :D :D :D Spotreba oleja minimálna, napriek veku 13 rokov. Nepovažujem motor 1. 5 za slabý, pretože netreba zabúdať, že autá podobnej velkosti a hmotnosti si vyžadujú 2 litrové motory, takže 1,5 ťahá celkom fajn. Oproti takej felícii je to super auto.
Daewoo Leganza 2.0 16V, červená metalíza, koža, R.v. 1999, predtým Daewoo Espero 1.5 16V R. v. 1996 a Škoda 120 GLS
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“