poskakovanie, dusenie, check engine ....

Moderátor: Blue Lanos

lebros
Příspěvky: 4
Registrován: úte úno 17, 2009 13:03

poskakovanie, dusenie, check engine ....

Příspěvek od lebros »

Zdravim vsetkych na fore. Matiza mam od maja tohoto roku. Rok vyroby 98, inak v perfektnom stave, bol garazovany , najzadenych 60 000 km, vyborna cena, vyzera ako novy. Prvych 3000 km bolo absolutne v poriadku. Vsetky problemy pravdepodobne zacali natankovanim na Slovnafte (aj ked teraz to vyzera ze su v tom nakoniec nevinne a bola to obrovska nahoda) Takze po natankovani na pumpe zacalo prve poskakovanie, zo zaciatku len chvilkami neskor cim dalej castejsie. (este musim pripomenut ze som totalny auto laik :) Nasledoval servis vymena oleja , palivoveho filtra , vzduchoveho filtra a sviecok, problemy pokracovali dalej asi po 30 dobrych km. Natankovanie na shellke , auto zase islo dobre, cca 200 km. Pred asi tyzdnom vsak nastali obrovske problemy, pri nastartovani ma divny zvuk, klepoce, otacky behaju hore dole, pocas jazdi dusi , netaha, AVSAK po zohriati motora sa chod ovela zlepsi avsak este trosicku poskakuje. Bol som s tym dnes v servise (vo velkom, predtym som bol uz znameho) a povedali mi ze su tam dve vady , nieco na sacom potrubi co sa musi pozriet, a potom OPTICKY SENZOR na rozdelovaci. Chcem sa spytat na vase skusenosti , co si o tom myslite, co by ste poradili. V servise mi povedal ze ten senzor vyjde na 4 - 5 tisic. Je to OK?
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no matiz ma problemy s kabelami a s rozdelovacem.
urcite zkontrolovat kabely zda neni nejaky propaleny a tedy nevodi.
pokud to pise opticky senzor muze byt spatny.ale uplne nejdriv je nutne se podivat zda v tom co mas v aute neni spina -bordel -voda a podobne.stava se to.doporucuji vycistit cely rozdelovac a samo i vicko.pak to zkusit co to bude delat.