nejde zaradit rychlost

Moderátor: Blue Lanos

koki
Příspěvky: 41
Registrován: pát srp 31, 2007 08:33
Bydliště: VRUTKY

nejde zaradit rychlost

Příspěvek od koki »

ahoj. rano som sadol do auta vsetko v poriadku pocas cesty do prace som zacal citit ze rychlosti sa nejako tazsie radia z prace este horsie a vecer to uz bola katastrofa skoro som ju odtrhol tak som isiel za znamym mechanikom ten mi povedal ze to bude asi spojkou mozno prevodovka alebo spojkovy valcek (nie pracovny ten mam vymeneny pred mesiacom) ked som mu povedal ze to radenie ide ..nejde len ked bezi motor (ked je zapalovanie vypnute tak to ide ako vzdy) tak zevraj je to spojkov. je to tak?? lebo musim objednat celu spojku lamelu tanier lozisko ..aby som to nekupoval zbytocne vopred dakujem za odpovede.
Reklama
 

Ozorák Mikuláš
Příspěvky: 315
Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
Bydliště: Nové Zámky - SK

Příspěvek od Ozorák Mikuláš »

Ak som dobre pochopil , tak pedál spojky máš zatlačenú k podlahe ,ale rýcklosť sa zaradiť nedá iba šrká. Tak to si môžeš kúpiť nasledovné súčiastky : výtlačné ložisko , lamelu zn. VALEO , prítlačný tanier zn. SECO. Vlastná skúsenosť. :roll:
Miki
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
koki
Příspěvky: 41
Registrován: pát srp 31, 2007 08:33
Bydliště: VRUTKY

Příspěvek od koki »

ano na podlahe
Ozorák Mikuláš
Příspěvky: 315
Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
Bydliště: Nové Zámky - SK

Příspěvek od Ozorák Mikuláš »

No tak sa teš na nie moc skvelú robotu. Rýchlostka von a hurá na výmenu. Iba vtedy , keď to budeš robiť Ty. Ale sám to nepôjde. :o)
Miki
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »