Nedrží volnobeh a vynecháva

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
SCORPION
Příspěvky: 53
Registrován: pon pro 12, 2005 07:20

Nedrží volnobeh a vynecháva

Příspěvek od SCORPION »

Zdravím.
Hladal som podobne prispevky ale ani jeden co som nasiel sa nepodobal na môj tak je toto:
Ráno po naštartovaní sa motor chytil na 3 valce po chvili normalne na 4 po prejdení cca 50m auto pri volnobehu zacalo trhat a poblikávať kontrolka ECU podľa trhania motora, po chvili sa otacky zdvihnu ale zas to padne nizsie a trha neskor skape. Pri jazde akoby vynechávalo zapalovanie - (chvilu ide dobre a po chvili trhano)
Daewoo Nexia 1.5i DOHC 16V, 67kW, GLX šedo zelená metalíza
Reklama
 

ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Pravdepodobne za to bude cievka v rozdelovaci, ale mozu to byt aj zapalovacie kabely. O tom tu je toho popisane dost a ak sa ti rozsviecuje ECU tak ti to povie aj diagnostika.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no zacal bych kabelama a svickama.kontrolka motoru muze svitit od lambdasondy (i kdyz u studeneho motoru mozna ne)a nebo pokud to chyta na 3 valce muze byt tesneni pod hlavou.to uvidis na svicce nebo pokud zmeris kompresi.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Nejdřív začni u svíček. Zanesená a nepálící nebo špatně pálící svíčka , může tyto problémy způsobit.Začni tam, kde to můžeš jednoduše a sám prověřit. A ještě jedna v e l m i důležitá rada. Udělej vždy jen jednu věc. Jakmile uděláš dvě nebo tři najednou, nepovede se ti zjistit , čím to vlastně bylo.



[/b]
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
SCORPION
Příspěvky: 53
Registrován: pon pro 12, 2005 07:20

Příspěvek od SCORPION »

Zatial vdaka za namety vymenil som sviečky a kable chvilu dobre a zasa nic. Zmeral som kompresiu a kompresia dobrá, zmeral som podtlak a tiež dobrý. Ešte tento týždeň objednám modul a cievku do rozdelovača a uvidím. V ECU nie je žiadna chyba zapísaná. Tak zatial sa majte.
Daewoo Nexia 1.5i DOHC 16V, 67kW, GLX šedo zelená metalíza
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

to je divny.tak zacni civkou v rozdlovaci.modul budto funguje nebo ne.
ale stejne je to divny pokud to po vymene kabelu a svicek na chvili pomohlo.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
SCORPION
Příspěvky: 53
Registrován: pon pro 12, 2005 07:20

video

Příspěvek od SCORPION »

Priložil by som aj video no neviem ako ho sem dat lebo mi ho nechce zobrat-nie je to obrazok neviete ako by som ho tu hodil?
Na videu vidieť ako motor nedrží volnobeh a na koniec skape rozbehne sa ventilator na chladiči a spusti sa vyblikávanie chýb no nevybliká nic iba základne 1 a 2 a dookola ani po tretom raze nic. :shock:

PS:
kym bol motor zimny fungoval OK ale ked stupla teplota motor zacal blbnut :cry: :cry: :cry:

HELP ME
Daewoo Nexia 1.5i DOHC 16V, 67kW, GLX šedo zelená metalíza
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

...noo..

teplotne cidlo ..pre motor..

..ale napish ze jako sa to chova za studena..
..za tepla.. ci stale rovnako...

mrkny na na vyfuk ..
ci neni cierny jak....
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
SCORPION
Příspěvky: 53
Registrován: pon pro 12, 2005 07:20

Příspěvek od SCORPION »

Takze kym je studený motor bezí normálne na cca 1200 otacok no postupne ako sa zohrieva a otacky klesajú dole tak pri 1000 zacne motor sklbat pridochynat a po čase takéhoto trapenia skape.
Tým cidlom si myslel to cidlo ktoré je pod prirubou sacieho potrubia od kabíny (dobre schovane) lebo ak to tak ked som ho odpojil spustil sa ventilator na chladici a otacky vybehli na 2000 ale neklesli.
A dalej ako si myslel cierny vyfuk a co to moze znamenat ?

Moc dik za radu. ;)
Daewoo Nexia 1.5i DOHC 16V, 67kW, GLX šedo zelená metalíza
ftaxi ds
Příspěvky: 35
Registrován: úte srp 01, 2006 00:15
Bydliště: dunajská streda

Příspěvek od ftaxi ds »

Skús vymeniť tú cievku v rozdelovači vlastne odborným názvom hallova sonda.Z nej bere info ECU. Mal som podobný problém až na to že mne to skapalo keď sa zahrial motor.
SCORPION
Příspěvky: 53
Registrován: pon pro 12, 2005 07:20

Příspěvek od SCORPION »

Nessi opäť jazdí :D :D :D :D :D :D
Včera večer som vymenil to teplotné čidlo a cievku v rozdelovači a auto krásne funguje. Čakal som naň 3 dni lebo ho nemali na sklade ale vyplatilo sa.

Vdaka všetkým za námety a rady ;) :D

:D :D :D
Daewoo Nexia 1.5i DOHC 16V, 67kW, GLX šedo zelená metalíza
ftaxi ds
Příspěvky: 35
Registrován: úte srp 01, 2006 00:15
Bydliště: dunajská streda

Příspěvek od ftaxi ds »

A kde bola chyba ?
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“