Kontrolka ABS a TC.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Kontrolka ABS a TC.

Příspěvek od Cudro »

Pocas jazdy sa mi na Evande rozsvietili kontrolky ABS a TC. Som momentalne v Sarajeve a nechce sa mi chodit niekde v Bosne do servisov. Auto normalne brzdi. Neviete niekto co by to mohlo byt? Rano ked nastartujem tak je to zhasnute a potom sa obe kontrolky rozsvietia. Da sa s tym prist az na Slovensko? Je mi jasne ze ABS nefunguje spravne ale aj bez ABS sa da jazdit.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Reklama
 

-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

No mohlo by to byť dáký bordel v čidle ale aj softérová chyba ale domou sa s tým isto dá ísť ;)
PEZ
Příspěvky: 105
Registrován: stř lis 14, 2007 19:01

Příspěvek od PEZ »

Tak tě asi nepotěším, mám to samé co ty. začalo to stějně nastartoval jsem ujel pár km a pak se to rozsvítilo. Dal jsem to do servisu. hodili to na diagnostiku a řekli že prý čidlo otáček v pravém předním kole hlásí jiné otáčky než ostatní kola, abs to napřed začne přibrždovat ale pak zjistí že je to hovadina tak se vypne. Výsledek bud špatné čidlo (tudíž výměna ložiska protože čidlo je v náboji) nebo přerušený drát po cestě. Navrhli že napřed prověří kabeláž protože ložisko stoji cca 5000. akorát že prověření kabeláže by mě přišlo na podobnou sumu. tak jsem se na to vykašlal a jezdil s tím dál. Časem kontrolky začli svítit už po nastartování.
Pak to ložisko začalo hučet, tak jsem si řekl super je to ložiskem - šup to do servisu, ložisko 4 700 práce 1500,-. kontrolka zhasla a já byl štastný člověk. (jo řeli že prej ty ložiska byly nějaký šmejdy, prej ted dělaj kvalitnější) A po cca 2000km zase začaly svítit. Tak jsem se dost nasral. Tak na tom jezdím se svítící kontrolkou a čekám který ložisko začne hučet. Je docela na prd že nefunguje ABS ted na zimu. Ke všemu jsem měl autonehodu (jeden maník mi nedal přednost tak jsem to do něj trošku našil) blbý bylo že za mnou byla brzdná stopa jak prase, naštěstí si poldové nevšimli že mám na zadním okně nálepku ABS :roll: .
Svítit to začalo v 52000km, v 60000 jsem měnil ložisko, ted tam mám 80000 chci to hodit do servisu tak jsem zvědavej na co přijdou.
Sorry trochu jsem se rozepsal.
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

PEZ píše:Tak tě asi nepotěším, mám to samé co ty. začalo to stějně nastartoval jsem ujel pár km a pak se to rozsvítilo. Dal jsem to do servisu. hodili to na diagnostiku a řekli že prý čidlo otáček v pravém předním kole hlásí jiné otáčky než ostatní kola, abs to napřed začne přibrždovat ale pak zjistí že je to hovadina tak se vypne. Výsledek bud špatné čidlo (tudíž výměna ložiska protože čidlo je v náboji) nebo přerušený drát po cestě. Navrhli že napřed prověří kabeláž protože ložisko stoji cca 5000. akorát že prověření kabeláže by mě přišlo na podobnou sumu. tak jsem se na to vykašlal a jezdil s tím dál. Časem kontrolky začli svítit už po nastartování.
Pak to ložisko začalo hučet, tak jsem si řekl super je to ložiskem - šup to do servisu, ložisko 4 700 práce 1500,-. kontrolka zhasla a já byl štastný člověk. (jo řeli že prej ty ložiska byly nějaký šmejdy, prej ted dělaj kvalitnější) A po cca 2000km zase začaly svítit. Tak jsem se dost nasral. Tak na tom jezdím se svítící kontrolkou a čekám který ložisko začne hučet. Je docela na prd že nefunguje ABS ted na zimu. Ke všemu jsem měl autonehodu (jeden maník mi nedal přednost tak jsem to do něj trošku našil) blbý bylo že za mnou byla brzdná stopa jak prase, naštěstí si poldové nevšimli že mám na zadním okně nálepku ABS :roll: .
Svítit to začalo v 52000km, v 60000 jsem měnil ložisko, ted tam mám 80000 chci to hodit do servisu tak jsem zvědavej na co přijdou.
Sorry trochu jsem se rozepsal.
Tak to si ma fakt nepotesil pretoze mam najazdenych 49000 km a je to teda velmi pravdepodobne to lozisko. Pred par dnami mi vyprsala 3 rocna zaruka, takze mam radost. Tu v Sarajeve napadlo v noci asi 20 cm snehu a preto brzdim ako za starych dobrych casov na Skodovke - prerusovane.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
PEZ
Příspěvky: 105
Registrován: stř lis 14, 2007 19:01

Příspěvek od PEZ »

Pak dej vědět jestli to bylo tím ložiskem.
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Ked sa vratim domov a dam auto do servisu dam vediet.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Po navrate domov som auto dal do servisu. Vymenili naboj v prednom kolese a brzdove dosticky v prednych kolesach. Za opravu som zaplatil 9100 Sk. Tak som sa spokojny vybral na zimne cesty. Ake bolo moje sklamanie ked po 380 km sa rozsvietili kontrolky ABS a TC znovu. Teda presne ten isty scenar ako v pripade PEZa. Hned som sa teda isiel objednat do servisu. Objednali ma na stvrtok, tak som zvedavy co to bude v tomto pripade. Dufam ze nebudu postupne vymienat naboje vo vsetkych kolesach (aj v rezerve :? ) a potom mi povedia ze je to elektronika alebo kabel. To by ma asi vystrelo.
Zaujimave ze to zacalo blbnut vzdy ked idem po snehu a teda to ABS potrebujem. Aj teraz sa mi to stalo ked som isiel z Tatier a bola poriadna chumelenica. Ja viem ze sa da jazdit aj bez ABS ale znervoznuje ma to ked tie kontrolky stale svietia a ten system nefunguje.
Vsak potom napisem sko to dopadlo.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

kontrolka ABS a TC

Příspěvek od hladolef »

Brzdove desticky loziska, a co tomu rika diagnosticky pristroj!
To jsem zvedavy jak to dopadne.
Jinak drzim palce.
Josef
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
PEZ
Příspěvky: 105
Registrován: stř lis 14, 2007 19:01

Příspěvek od PEZ »

Tak to je mi upřímě líto Cudro. Čekal jsem, že třeba na něco přijdou, na nějakou hovadinu co by to mohla dělat. Taky se mi nechce měnit všechny ložiska :? . V květnu jdu na STK tak to abych začal šetřit.
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Takze tentokrat to bol snimac v lavom prednom kolese. Vymena naboja stala 6500 Sk. Ti sikmaci to musia mat asi nejako naprogramovane ked po prejdeni 300 km odisiel aj druhy snimac. Dufam ze po prejdeni dalsich 10000 km mi neodpadnu dvere. Ked som to hovoril úreberaciemu technikovi tak mi tvrdil ze tam mali Evandu ktora mala najazdene 260000 km a chodila iba na vymenu oleja. Skoda ze ja nemam take stastie.
Len pevne dufam ze uz bude s ABS pokoj. Zobral som si aj ten stary naboj a ked bude trochu casu tak to skusim rozobrat a pozriet co je to za zazrak.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
PEZ
Příspěvky: 105
Registrován: stř lis 14, 2007 19:01

Příspěvek od PEZ »

Tak to taky hodím do servisu, jsem čekal že to bude něco jiného. Ty ložiska to mi bylo dost divný, že by odcházeli takovou chvilku po sobě, ale asi to tak bude. No uvidím co řeknou mě.
Jinak jsem s autem spokojený, na to jak s ním jezdím je v pohodě.
Uživatelský avatar
hladolef
Příspěvky: 822
Registrován: sob dub 01, 2006 09:26
Bydliště: Baka

kontrolka ABS a TC

Příspěvek od hladolef »

Cudro bylo by dobre Jak to rozeberes,udelat foto.
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Pokusal som sa to rozobrat ale nejde s tym ani pohnut. Neviem ci to tam lisuju za tepla ale nepodarilo sa mi dat dole ani kryt toho loziska. Je tam tak mala medzera ze sa tam nic nezmesti. Mozno nejakym stahovakom by to islo dole. Nemal som ne to moc casu, takze neskor sa mozno pokusim. Elekricky to ale urcite nefunguje. Idu z toho dva vodice a ukazuje to pri otoceni o 360 stupnov stale nekonecny odpor.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ..ono to nejaky odpor mat musii.
a na voltmetry by malo pulzovat napetie..
pri tocenii..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Cudro
Příspěvky: 326
Registrován: úte led 10, 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Cudro »

Merak som mal nastaveny na meranie diod, takze ked je skrat tak zacne piskat a ked je tam nejaky PN prechod tak ukaze odpor. Ked s tym nabojom pomaly tocis a fungovalo by to, tak v jednom bode by sa to malo zopnut. V mojom pripade sa nic nedialo.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Odpovědět

Zpět na „EVANDA“