Anonymous píše:vysvetli prosím nevedomej žene, čo to znamená "dojezdovka" ... prosím
Rezervní pneumatika určená pro dojezd omezenou rychlostí na místo opravy v případě defektu... Má menší rozměry, jinou konstrukci a nižší hmotnost než normální rezerva, takže v autě zabere méně místa. Pochopila i nevědomá žena ?
Pochopila Dakujem za vysvetlenie
nestretla som sa s tým ešte, ale je ten rozdiel tak markantný, že by malo zmysel do toho investovať????
no ono neni treba investovat, stoji totiz min nez normalni kolo ja jsem poridil michelinku asi vubec nejetou, nebo neni poznat ze ji nekdo pouzil a stala tusim 500kc a za to plechac a obutim normalni neporidim, takze i ta mi usetrila misto investice
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
Krtek píše:Gratuluju Hrošíku. Jenom k těm dojezdopvkám... bychy na ropzteče šroubů. Nevim jak Kalosy ale muj Soptík á nějakejch 114,xx či co to je za paskvil a nejběžnější dojezdovky od VW, japonců, francouzů a italů se mně netýkaj Takže furt vozim celou rezervu ale alespoň mam kam dát flašky s náplněma a nějakou tu výbavu.
no ja uz jsem to psal nekolikrat, i kalos by mel mit stejne roztece sroubu 4x100 a stredova dira 56,5 jako na lanosu a tak se hodi ta z golfa jako mam ja Golf ma tusim asi o pul milimetru vetsi tu stredovou diru, ale na tom uz nesejde u te dojezdovky
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab. Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab. Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
Možem to mať za 20 000, čož je tiež celkom dobrá cena. Problém je však s tým schválením a hlavne zárukou, o ktorú by som nerád prišiel. ešte uvidíme, ako sa ceny vyvinú:-)
hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab. Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
To je všetko fajn, ale vraj jastrabi stávajú aj pri čerpačkách a radi kontrolujú autíčka, ktoré tankujú LPG, či sú kóšer
Mne by sa to tiež páčilo jazdiť za 1/2, ale riziko je zatial dosť drahé, ked vezmem do úvahy aj stratu záruky.
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab. Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
To je všetko fajn, ale vraj jastrabi stávajú aj pri čerpačkách a radi kontrolujú autíčka, ktoré tankujú LPG, či sú kóšer
Mne by sa to tiež páčilo jazdiť za 1/2, ale riziko je zatial dosť drahé, ked vezmem do úvahy aj stratu záruky.
Neboj, než ti skončí záruka tak to schválení mipo vydupe pro všetky kalosy
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Cože ? Mam 3. auto na plyn, jezdim na něj už 6 let a ještě ani jednou jsem nepoznal při kontrole zvýšenej zájem o cokoliv ohledně LPG. Zato Českýho lva a trikoloru jsem musel z SPZky odstranit ! Ku..y jedny, nevědí co je národní hrdost.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Len pred pár dňami som čítala fajn článok http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2380137 o tom, ako sme na SK 100 rokov za opicami vo využívaní pohonu na LPG. V Česku je na LPG každé desiate auto a v Taliansku alebo Beneluxe celá tretina aut.
Vraj ani sa zatial o nejakej ústretovosti neuvažuje (naši zákonodarcovia majú zjavne iné problémy). A jeden z pádnych dôvodov, prečo sa vraj bránia širokým prestavbám na LPG je daňová politika okolo benzínu. Z plynu by tolko peniažtekov neprúdilo do štátnej kasy ako z benzínu.
Ten článok je dobrý, odporúčam prečítať.
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Krtek píše:Cože ? Mam 3. auto na plyn, jezdim na něj už 6 let a ještě ani jednou jsem nepoznal při kontrole zvýšenej zájem o cokoliv ohledně LPG. Zato Českýho lva a trikoloru jsem musel z SPZky odstranit ! Ku..y jedny, nevědí co je národní hrdost.
Nevieš, náhodou či je v Čechách Kalos schválený na LPG?
Lebo ak hej, tak sa asi naserem a prihlásim ho v Čechách a bude po ich daňovej politike!
V lete som bol v Bulharsku a tam mali taxikári kalosy prestavané na LPG.
Prestavba tam vyjde na 250 Eúr, cca 10.000.-Sk. Len neviem, ako by sa to potom dalo u nás zlegalizovať a tiež dostať cez hranice.
Tady nejde o to ze by to neslo navic v Bulharsku jde vsechno zatim taky Ale aby to bylo schvalene, nepadla zaruka a nebyly problemy pak s technickou kontrolou tad...
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
Hele ja mam dovoz holand a všude po mě chtějí jakýsi "techničák od plynu" nějaký průvodní papír od lpg bo co, a ukecal jsem to a udělali mi technickou, emise, přihlášení, i revizi lpg-ale jinak bez toho nemůžu žít!
Když se chce všechno de
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Nevim jak kalos. Pokud vim ale na většinu aut bylo něco změněnýhotakže skoro každý dnešní auto podléhá nějaký tý hromadný homologaci. Mně to nechal předělat autosalon a při přihlášení jsem ukázal jenom nějakej ten montážní list, zapsali to do novýho TP, dal jsem kolek snad za 100 Kč a bylo hotovson. Žádnej výzkumák ani jiný perepetie.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram