Rad bych koupil Matize, ale potrebuji radu
Moderátor: Blue Lanos
Pokud vím Ondras prodával hagusy , nemáš je ještě -Ondro ?
Jinak hagusy nato namontují bez problému , pak už jen univerzální příčník . Nebo pouze příčníky ( zahrádka) , taky běžně , třeba Neumann, Hakr ....
Jinak hagusy nato namontují bez problému , pak už jen univerzální příčník . Nebo pouze příčníky ( zahrádka) , taky běžně , třeba Neumann, Hakr ....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Reklama
Mrkl jsem na nabídku Matesů co předhodil Tomáš, nezlobte se na mě, ale zrovna včera jsem viděl inzerát na Chevrolety a tam nabízejí nového Sparka za 162000,- . To už bych radši šel do novýho, než kvůli 30000,- kupovat přece jen 3-4 roky starýho. Jinak Aveo maj od 195000,- ale tam asi negativně fungujou ty nešťastný crashtesty.
Tak to je můj názor na koupi Matese.
Jinak se mi docela líbí DODGE Caliber mrkněte na http://auto.idnes.cz/nova-automobilka-v ... aktual_fdv
Tak to je můj názor na koupi Matese.

Jinak se mi docela líbí DODGE Caliber mrkněte na http://auto.idnes.cz/nova-automobilka-v ... aktual_fdv
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Pokud se podívám sem, tak kampaňová cena Sparka, který má ve výbavě 4 kola a volant, je 194.000,- Kč (luxus, jako je otevírání kufru z místa řidiče, je za příplatek 1.500,- Kč). Takže těch 162 kKč mohlo být za něco, co se rok válí ve skladu a ještě nejspíš na leasing...
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Ano hagusy mi stále leží v garáži. Originál DaewooTomáš píše:Pokud vím Ondras prodával hagusy , nemáš je ještě -Ondro ?
Jinak hagusy nato namontují bez problému , pak už jen univerzální příčník . Nebo pouze příčníky ( zahrádka) , taky běžně , třeba Neumann, Hakr ....
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
tak predne musim potvrdit ondrasovu titernou peci o jeho milacka, navic Vam tutove nic nezalze (nemuze, vsechno tu propral
)
musim, ale rict, ze za sebe bych aby jeho matize dostal spis nekdo, kdo k autum vztah mit bude, protoze jen ten vsechny ty veci oceni
kazdopadne matiz neni auticko, ktere by nejakou peci a priori vyzadovalo (jakkoli mu ji rada zde pritomnych doprava), standardni servis a uzivani odpovidajici tride a zarazeni auticka
skoro bych se drzel takoveho obecneho:
- tzn. nekupovat sluzebak, ke kteremu se kazdy chova jak hovadko a zkusi, co tomu dat)
- idealne po duchodci (matizu je takovych dost)
- hagusy bych radeji seriove - jak pisete, nejste technici, mene prace a proc to tedy uz pri koupi nevyresit rovnou
- poruchovy rocnik ve vymezenych intencich (02+) neexistuje (ostatne neexistoval ani predtim
existuji nachylnejsi partie (cepy a klouby - mimochodem u ondrase jak pise jsou prave cerstve komplet), ale dost se da predejit prave zachazenim, prevenci a udrzbou (zkontroloval bych si manzety)
jinak fakt zadny zasadni zakys
bylo tu neco, ze snad nejaky rocnik mel spatnou chladici kapalinu z vyroby?, ale to nejak vyresil primo servis

musim, ale rict, ze za sebe bych aby jeho matize dostal spis nekdo, kdo k autum vztah mit bude, protoze jen ten vsechny ty veci oceni
kazdopadne matiz neni auticko, ktere by nejakou peci a priori vyzadovalo (jakkoli mu ji rada zde pritomnych doprava), standardni servis a uzivani odpovidajici tride a zarazeni auticka
skoro bych se drzel takoveho obecneho:
- tzn. nekupovat sluzebak, ke kteremu se kazdy chova jak hovadko a zkusi, co tomu dat)
- idealne po duchodci (matizu je takovych dost)
- hagusy bych radeji seriove - jak pisete, nejste technici, mene prace a proc to tedy uz pri koupi nevyresit rovnou
- poruchovy rocnik ve vymezenych intencich (02+) neexistuje (ostatne neexistoval ani predtim
existuji nachylnejsi partie (cepy a klouby - mimochodem u ondrase jak pise jsou prave cerstve komplet), ale dost se da predejit prave zachazenim, prevenci a udrzbou (zkontroloval bych si manzety)
jinak fakt zadny zasadni zakys
bylo tu neco, ze snad nejaky rocnik mel spatnou chladici kapalinu z vyroby?, ale to nejak vyresil primo servis
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon črc 10, 2006 14:39
- Bydliště: Kromeriz
- Kontaktovat uživatele:
Z mnoha nabidek, ktere jsem dostal, me zaujala jedna, kterou si dnes jedu prohlednout. Pokud vse pujde dobre, budeme se zenou stastnymi majiteli do konce tydne.
Rok vyroby 12/2002, najeto 69 000 Km, prvni majitel, servisni knizka s udaji o pravidelnych prohlidkach, udrzovany, v perfektnim stavu (jezdil pry, mimo ridice, bez posadky), zlaty metalicky lak, cena 92 000 Kc.
Avsak chybi ten stresni nosic. Takze pokud plati Ondrasovo: "Ano hagusy mi stále leží v garáži. Originál Daewoo" a koupe by vysla, jeste bych Vas kontaktoval.
Zatim Vam dekuji vsem.
Rok vyroby 12/2002, najeto 69 000 Km, prvni majitel, servisni knizka s udaji o pravidelnych prohlidkach, udrzovany, v perfektnim stavu (jezdil pry, mimo ridice, bez posadky), zlaty metalicky lak, cena 92 000 Kc.
Avsak chybi ten stresni nosic. Takze pokud plati Ondrasovo: "Ano hagusy mi stále leží v garáži. Originál Daewoo" a koupe by vysla, jeste bych Vas kontaktoval.
Zatim Vam dekuji vsem.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon črc 10, 2006 14:39
- Bydliště: Kromeriz
- Kontaktovat uživatele:
Mame ho doma.
Je to pekne vozitko. Parametry viz vyse. Jakmile udelam nejaky snimek, urcite poslu adresu.
Majitelem byl lekar, ktery s nim jezdil po pacientech. Pred koupi jsme si auto dali zkontrolovat v servisu, kde objevili jedinou zavadu; netesnost zadni casti vyfuku. Cena opravy byla promitnuta do ceny auta a jeste ten den jsem mohl odjet.
Tento tyden ho ceka komplet prohlidka a nejake preventivni zasahy (remeny, dolit olej, nove pneu, koupit povinnou vybavu, kterou pan doktor asi nekam zalozil... a predevsim promaznout zadni dvere, ktere snad nikdy nebyly otevreny, jak jdou ztuha...) Naopak nam k autu pribalil univerzalni stresni nosic, na kterem pry vozil bezky. Jde to jednoduse instalovat i sundat, takze vsechny nabidky na nosic, ktere jsme obdrzeli, timto s velikym diky odmitame.
Ted uz ma auto najeto temer o 500 km vice a za tu dobu jsme zjistili, ze je to idealni auto pro nas. Nejen, ze zaparkuje vsude, ale hlavne je utulne a lide v nem maji k sobe blizko...
Dekujeme Vam za pomoc, prejeme vsem na foru klidne cesty bez nehod a cisty bodovy stit. Jste skvela parta.
p. s. Taky jste nas mohli upozornit, ze u tohoto auta, pred ostriknutim celniho skla musime zatahnout okynka...
Je to pekne vozitko. Parametry viz vyse. Jakmile udelam nejaky snimek, urcite poslu adresu.
Majitelem byl lekar, ktery s nim jezdil po pacientech. Pred koupi jsme si auto dali zkontrolovat v servisu, kde objevili jedinou zavadu; netesnost zadni casti vyfuku. Cena opravy byla promitnuta do ceny auta a jeste ten den jsem mohl odjet.
Tento tyden ho ceka komplet prohlidka a nejake preventivni zasahy (remeny, dolit olej, nove pneu, koupit povinnou vybavu, kterou pan doktor asi nekam zalozil... a predevsim promaznout zadni dvere, ktere snad nikdy nebyly otevreny, jak jdou ztuha...) Naopak nam k autu pribalil univerzalni stresni nosic, na kterem pry vozil bezky. Jde to jednoduse instalovat i sundat, takze vsechny nabidky na nosic, ktere jsme obdrzeli, timto s velikym diky odmitame.
Ted uz ma auto najeto temer o 500 km vice a za tu dobu jsme zjistili, ze je to idealni auto pro nas. Nejen, ze zaparkuje vsude, ale hlavne je utulne a lide v nem maji k sobe blizko...
Dekujeme Vam za pomoc, prejeme vsem na foru klidne cesty bez nehod a cisty bodovy stit. Jste skvela parta.
p. s. Taky jste nas mohli upozornit, ze u tohoto auta, pred ostriknutim celniho skla musime zatahnout okynka...
Nenašel jsem jediný důvod, proč na tohle upozorňovat. Je v tom nějaký problém? Zřejmě špatně sežízené trysky ostřikovačů.Vlastimil Svoboda píše:Mame ho doma.
p. s. Taky jste nas mohli upozornit, ze u tohoto auta, pred ostriknutim celniho skla musime zatahnout okynka...
A ještě jedna rada. Je dobré koupit si ofuky na přední skla. Při pootevřeném okně do auta nefouká a lze mít okno pootevřené i když prší (investice cca 600,-Kč).
- Miso29
- Příspěvky: 390
- Registrován: úte dub 18, 2006 20:59
- Bydliště: Banska Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo ti ofuky su dobra vecVojta píše:Nenašel jsem jediný důvod, proč na tohle upozorňovat. Je v tom nějaký problém? Zřejmě špatně sežízené trysky ostřikovačů.Vlastimil Svoboda píše:Mame ho doma.
p. s. Taky jste nas mohli upozornit, ze u tohoto auta, pred ostriknutim celniho skla musime zatahnout okynka...
A ještě jedna rada. Je dobré koupit si ofuky na přední skla. Při pootevřeném okně do auta nefouká a lze mít okno pootevřené i když prší (investice cca 600,-Kč).
Zlaty Matiz 0.8SE r.v.98 green filter,cierna kapota,vyfuk Ulter Sport
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak gratuluji, ať slouží. Nojo, stěrače jsou udělané poctivě a jdou až ke sloupkům, ne jak např. u Mondea, kde nechají fugu i 5 cm
.

|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
to je tim, ze sterac to dotahne az ke kraji a odtamtud to tece po bocnich oknech ...Vojta píše:Nenašel jsem jediný důvod, proč na tohle upozorňovat. Je v tom nějaký problém? Zřejmě špatně sežízené trysky ostřikovačů.
uprimne si ani nedovedu moc predstavit, jak by mohla spatne serizena tryska fouknout smes primo do kabiny




