Problem Espero - rozdelovac?

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Pavol Pagač
Příspěvky: 10
Registrován: ned led 08, 2006 22:24
Bydliště: Mikušovce 251

Problem Espero - rozdelovac?

Příspěvek od Pavol Pagač »

:D :D :D mam problem s esperom 1.5 16V po starte ide ako traktor asi 10min potom sa trocha rozbehne ale aj tak to nieje ono je lenive.Skusal som sviecky su ok.rozdelovac som osusil a nastavil ale aj tak sa to stale opakuje,prosim o radu . :?: :idea:
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..palec ..?? hlava rozdelovaca..?? kable ..??
...sacia klapka..??
..zeby tesnenie pod hlavou ..?? :?
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Nebezal by som hned kupovat rozdelovac ale ak to ide ako traktor (teda ze to nie je len zvukovy prejav = hydrostely?, ale vibruje auto) tak by som proste postupne vytrhal po jednom kable z rozdelovaca. Ak sa po vytiahnuti niektoreho nic nezmeni tak je najdeny valec a tera uz a len zistit ci kabel dava iskru vytiahnutim zo sviecky, ak nie tak je to jasne, ak ano tak pozriet sviecku/ Je mozne ze vacsina tohoto navodu bude nanic ale podla popisu sa viac neda poradit.
Inac mne sa ozyva espero tiez ako traktor (alebo dizel), je lenive ale co uz, nie je to nove auto a ktovie ako sa k nemu chovali predosli majitelia.
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6634
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Presunuto do sekce Espero, predtim nez neco napisete koukejte kam to pisete !!!!!!
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Miloshi, nebuď k nováčikom taký tvrdý.
Všetci sme raz začínali.
K tomu motoru. Aj mne to vypadá že ti to ide na tri valce.
Bližšie púopíš ako sa to chová. Ak ti to iba klepe, tak sú to
hydroštely, skúsiť vymenit olej, možno to trochu stíchne.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

po starte ide ako traktor asi 10min potom sa trocha rozbehne ale aj tak to nieje ono je lenive
..no podla tohotu piposaneho sa nestazuje na "rachot ventilov"..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Pavol Pagač
Příspěvky: 10
Registrován: ned led 08, 2006 22:24
Bydliště: Mikušovce 251

Příspěvek od Pavol Pagač »

:( :( ďakujem za odpovede a rady . všetko som už skúsil ale nezabera to chod motora je stále rovnaký a ktomu ešte príhoda zo dneška, pri jazde a obiehaní zrazu kolaps auto už ide ako traktor bez energie max 70 km zvuk ako tuning cez výfuk :( :( :( :( :( :(
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Kedze vsetky sviecky davaju iskru a su vypalene ako maju byt tak ostava jedine vstrekovac, takze zase ked to bude robit odpojovat po jednom az kym sa traktor nezmeni.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no nevim to je asi motor po smrti.a nebo by to opravdu chtelo vse poradne promerit.zacit tlakama ve valcich kabely rozdelovac vymenit svicky zkontrolovat vstriky a mozna jeste na zacatku tlak palivove pumpy.je toho spousta co by se melo promerit.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Už tu niekto písal podobné príznaky a už išiel robiť GO motora,
a mnakoniec zistil že to je EGR ventil, zaslepil ho a bolo to OK.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“