Ahoj
Mám drobnú otázku, akú mate teplotu motora - rucicka na budíku?
Mne sa ani v týchto extrémnych teplotách nepodarilo ani v meste v zapche ručičku dostať nad polovicu stupnice. Nebude to termostatom, alebo čidlom?
Alebo je to na Lanosoch normálne? Mne sa to nazda.
[color=#BF0040]Lanos 1,5 červená. sedan[/color]
Spotreba mesto 8.5 - 9l/100km ,kombinovana 7,5l/100km, mimo mesto 7,0l/100km, K/N filter, Stav tacho.196 000 km
Mne sa to tiez este nepodarilo, nemyslim si, ze mas nieco pokazene, mna by skor zaujimalo, kolko stupnov je na ktorom dieliku, kedze tam nic nie je napisane
// EDIT eMKa Slovensko
// zbytocna citacia ked pises na posledny prispevok
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
a aso sa vam to ani neporadi, Lanos ma zrejme predimenzovany trosku chladic lebo ani v tatarch ked som siel v otackach okolo 4000 a viac stale do kopca zvatsa na 2 - 3 prevodovy stupen teplota nestupla ani o kusok
To asi bude u každýho Daewaa, mě tak sedí ručka asi 1mm před středem a ani teď, když je skoro nedýchatelně jsem chytnul zácpu okolo Karláku a se zapnutou klimou se ručka v tomhle počasí nehnula z místa (a to mám termostat z feldy dobastlenej do Nubiry 2,0) - spokojenost.
Radovan43 píše:Ahoj
Mám drobnú otázku, akú mate teplotu motora - rucicka na budíku?
Mne sa ani v týchto extrémnych teplotách nepodarilo ani v meste v zapche ručičku dostať nad polovicu stupnice. Nebude to termostatom, alebo čidlom?
Alebo je to na Lanosoch normálne? Mne sa to nazda.
Jasně teplota drží a ani se nehne já sem nad tím nedávno přemýšlel že neustále slyším feldy jak moc jede větrák hned jak zastaví někde na křižovatce a já sem svůj ještě nezaregistroval že by běžel a to ani loni v horku u moře v Chorvatsku v kloně
my mame vetraky? ))
ale nie.. ja v krutom stupani 16° na jednotke az dvojke s komplet nalozenym autom - a ta rucicka nie a nie stupnut nad tu polku ;] toto vyriesili daewaaci v poho.
// EDIT eMKa Slovensko
// zbytocna citacia ked pises na posledny prispevok
Ono je to asi preto lebo daewaci spravili vetrakom dve rychlosti a neviem ako je to u felicii ale asi tam bude len termostat a jedna rychlost naplno).
Inac ja u espera este nemam zapojene este cidlo v chladici takze mi vetraky zapina az rj a tak ich zapne az nad istou teplotou takze v kolonach alebo na krizovatkach ta teplota obca stupne ale vetraky ju hned nato zrazia.
jak tady par lidi sledovalo vetrak za behu motoru a nikdy neslyseli ze by sel, mohu potvrdit i to, ze pri vypnutem motoru taky nejde a to potvrzuji zcela zodpovedne, jo a tim bych to uzavrel
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
my sme boli nedavno na vylete a isli sme pekny kusok do riadneho kopca na jednotke a sem tam sa dalo aj na dvojke. a az pri vrchu ked som zastavila avystupil z auta som pocul ist ventilator pri vypnutom motore.
u espera to obcas vyleze prez pulku a sepne ventilator poznam to jen kdyz mi zacne rapidne padat rucicka na budiku, ale ze by za jizdy to bylo na pulce to se mi jeste nestalo porad mi to pripada jako malo kdyz je na druhy carce od spoda
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech