Dobrý den pánové a možná i dámy. Mám nějaké nejasnosti. Jsem majitelem Racka třetím rokem a už od začátku mi něco klepalo při zataženym sytiči. Řešil jsem to tim, že jsem někdy nechával nepatrně povytažený sytič. Mám před technickou a tak jsem se autu věnoval o něco víc. Řešil jsem i tento problem. Po sundání vzduchového filtru jsem narazil na (asi) divný úkaz. Po vytažení slabé gumové hadičky ze sacího potrubí, vytekla nějaká kapalina-asi voda. Odhaduju tak menší polévková lžíce. Až nyní si uvědomuju, že jsem měl asi otvor do sání zkusit prošťouchnout. Ví někdo z vás co to znamená? Jedná se o hadici od výdechu od ventilového víka, které vede do filtru a odbočka do sání. Bude to asi nějaká zkondenzovaná voda.
Sytič-byla prohlá struna, protože uchycení struny naráželo do nějakého táhla na karburátoru. Trochu jsem ho odtáhl a nyní je znát, že sytič je ve vypnuté poloze - cvakne. Samozdřejmě jsem pátral u Opelů, ale ti mají jiné karburátory. Alespoň podle příručky Jak na to. Mějte se hezky a dík za odpovědi. Racer 1989, 1500ccm,
voda v hadici výdechu ventil. víka
Moderátor: Blue Lanos
voda v hadici výdechu ventil. víka
Naposledy upravil(a) jožín dne čtv čer 29, 2006 20:34, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
No já nevim, ale táhlo sytiče by žádný zvuky dělat nemělo...ani cvaknutí.
Ta kapalina je zkondenzovaná voda z odvětrávání motoru + mastné svinstvo, které se vrací zpátky do sání...pokud vím, tak Kadeťáci to řešili tak, že to vytáhli a vyvedli někam bokem pod auto, aby to nezasíralo sání...
Ta kapalina je zkondenzovaná voda z odvětrávání motoru + mastné svinstvo, které se vrací zpátky do sání...pokud vím, tak Kadeťáci to řešili tak, že to vytáhli a vyvedli někam bokem pod auto, aby to nezasíralo sání...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Ahoj, děkuju za odpovědi. Samozdřejmě se omlouvám za to Y. Je to pro to, že máme počítač u dcery v pokoji. Ta si šla lehnout a já nahonem vymýšlel téma. Kdybych to uměl, tak to přepíšu - vostuda na titulní straně.
Musim přiznat, že jsem nemohl to špatné y najít. Pořád dokola jsem čelt ten můj při psaní několikrát kontrolovanej výtvor a nechápal jsem kde mám tu chybu.
No a k tomu sytiči. Když nyní úplně zastrčim sytič, tak se to táhlo na karburátoru přecvakne nebo překlopí a to je i k poznání na táhlu v kabině.
Mám dva stejný dotazy. To jak jsem to po sobě pořád kontroloval a kliknul jinam. Jó, holt to IQ už lepší nebude. Nebo nějakej vir. A ten pak může i za to y

No a k tomu sytiči. Když nyní úplně zastrčim sytič, tak se to táhlo na karburátoru přecvakne nebo překlopí a to je i k poznání na táhlu v kabině.
Mám dva stejný dotazy. To jak jsem to po sobě pořád kontroloval a kliknul jinam. Jó, holt to IQ už lepší nebude. Nebo nějakej vir. A ten pak může i za to y

- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Když dáš u prvního příspěvku EDIT a přepíšeš předmět, tak se změní nadpis
Jinak mě táhlo sytiče (myslím to v kabině) chodilo naprosto plynule...ale teď si nejsem jistý jestli to tak má být, nebo jestli to skutečně má cvaknout

Jinak mě táhlo sytiče (myslím to v kabině) chodilo naprosto plynule...ale teď si nejsem jistý jestli to tak má být, nebo jestli to skutečně má cvaknout

'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Já měl americkýho Racera a ten měl jednobodý vstřik a řízenej kat, tak tam žádnej cucák nebyl 

Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502