Shell V-Power Racing do Matízka

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Badger
Příspěvky: 753
Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Shell V-Power Racing do Matízka

Příspěvek od Badger »

Ahoj všichni,
chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.

Děkuji za všechny odpovědi.
Reklama
 

Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Re: Shell V-Power Racing do Matízka

Příspěvek od jakub »

Badger píše:Ahoj všichni,
chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.

Děkuji za všechny odpovědi.
davej v-power, je objektivne lepsi a pritom zadny extrem, s racingem si u drobka nejsem jisty, jak az je to tyrani (sam jsem ho jeste nedal) a navic u pumpy vykrvacis
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

V-Power je objektivně lepší než BA95. Neleju nic jiného. V-Power Racing uškodit nemůže, ale ani neprospěje. Matiz nevyužije vyšší oktanové číslo. Na pumpě nikdo nevykrvácí, rozdíl na plné nádrži je 70Kč (oproti VP). Zkus a uvidíš.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:V-Power je objektivně lepší než BA95. Neleju nic jiného. V-Power Racing uškodit nemůže, ale ani neprospěje. Matiz nevyužije vyšší oktanové číslo. Na pumpě nikdo nevykrvácí, rozdíl na plné nádrži je 70Kč (oproti VP). Zkus a uvidíš.
v power nejedu furt, tak kazda druha/treti nadrz - rozdil oproti ba95 je znacny ;) ale jinak jak rikas ...
Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 89
Registrován: sob zář 18, 2004 01:43
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Joska »

V-Power jedu furt a jede to s tím levněji než BA95
Racing leju jen když má mates svátek :D a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Já teď v poslední době nakoupil palivo u Shellu a celkem pozitivní poznatky. Už jsem se zmínil, že sleduji spotřebu v mobilu Java prográmkem Spotreba. A ten mi ukázal celkem zajímavé věci. Standartní benzin spotřeba u Nubiry kombi 2,0 l obsazení nejvíce 2 lidi ujeto ca 500 km - spotřeba 8,53 l/100km, pravda, byla tam i nějaká Praha cca 20% Po natankování u Shellu podotýkám normální BA95 ne V-Power ve 4 lidech + 1 pes a náklad (myslím plná zátěž) cca 200 km (bez Prahy) ale půlku odřídil můj syn a ten dle mého názoru zbytečně motor vytáčel (5 řadil většinou při 100) Má Feldu a chce se svést pořádným autem (chápu) :lol: :lol: a při tankování mi vyšla spotřeba 7,85 l/100km :!: Je fakt, že takovou spotřebu jsem nikdy neměl,vždy tak kolem 9 litrů. Budu spotřebu dále sledovat a dám zprávu. Možná, pokud vyhraju koupím i V-power a zkusím :lol: :lol: :lol: :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
peco
Příspěvky: 637
Registrován: stř pro 21, 2005 14:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peco »

no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.

inak tankujem na ESSO
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1026
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

peco píše:no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.

inak tankujem na ESSO
Ja davam V-Power iba ked idem na dlhsie trasy, hlavne kvoli precisteniu vstrekov, ventilov ... Vaecsinou TAM V-Power, NAZAD obycajny. Prevazne tankujem na Jet-ke. Subjektivne ziadny rozdiel, spotreba sa nelisi.
Holt, asi maju Lanos-y iny nazor na benzin, ako Matiskovia.
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

občas dám V-Power, jede to na něj líp, ale dávám ho spíš kvůli pročištění motoru. Racing jsem jednou taky zkusil a přišlo mi to že to jede hůř než na obyčejnou 95. Taky jsem zkusil 91 a rozdíl od 95 nepoznáš
Už bez Matesa
orgi
Příspěvky: 351
Registrován: úte bře 28, 2006 21:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orgi »

pani, okrem tych oktanovych cisielok, nie je to podla Vas marketingovy tah? ;)

viete, ak je auto stavane na vyuzitie 91-95 oktanov (lanos, nubira(tusim)), aky ma zmysel davat do toho auta viacoktanovy benzin? to je podla mna cisty nezmysel ;)))
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
orgi
Příspěvky: 351
Registrován: úte bře 28, 2006 21:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orgi »

Joska píše:V-Power jedu furt a jede to s tím levněji než BA95
Racing leju jen když má mates svátek :D a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady
rozdiel = bomba? :D :D :D :D :D :D sorry.. pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
a stvrt plynu menej? a nie je to len subjektivny pocit - jeee, natankoval som v-power racing, ide to krasne :)))
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
orgi
Příspěvky: 351
Registrován: úte bře 28, 2006 21:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orgi »

peco píše:no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.

inak tankujem na ESSO
moja rec, tam nie je velmi co citit...
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

orgi píše:...pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
Nechci zakládat flamewary, ale záleží i na člověku, jak zná a cítí se svým strojem. Já osobně např. poznám rozdíly v chování auta s plnou a prázdnou nádrží a pružnost motoru při teplotách +/- 15st.C. Takže rozdíl 91 / 95 / VP jsem schopen rozpoznat taky...
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
orgi
Příspěvky: 351
Registrován: úte bře 28, 2006 21:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orgi »

Ondras píše:
orgi píše:...pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
Nechci zakládat flamewary, ale záleží i na člověku, jak zná a cítí se svým strojem. Já osobně např. poznám rozdíly v chování auta s plnou a prázdnou nádrží a pružnost motoru při teplotách +/- 15st.C. Takže rozdíl 91 / 95 / VP jsem schopen rozpoznat taky...
tak to ti toto "zzitie" sa s autom tajne zavidim.. len mi prosim objasni, ako sa auto chova s prazdnou a plnou nadrzou? (pruznost motora pri teplotnych rozdieloch je asi jasna, tu spozna predpokladam kazdy).

cisto pre moju info, aby som vedel, co si vsimat.
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

orgi píše:len mi prosim objasni, ako sa auto chova s prazdnou a plnou nadrzou?
Je tam nějakých 23kg rozdílu hmotnosti.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“