
Tuning Nexie???
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
jasnee ja tak nejazdim a preto mam seriofky



http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01

Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01

No ja myslim ze GSi je Gsi
Uz bych si seriovky dat zpet nemohl....to by asi skoncilo dost tragicky



Uz bych si seriovky dat zpet nemohl....to by asi skoncilo dost tragicky

PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Jako zrovna dnes jsem na dalnici dobrzdoval ze 180 na 80 pote co mi vjel do levyho pruhu zcela bezohledny ridic kamionu, ktery nutne potreboval predjet Avii (kokot jakysi!!! on jel 80 a predjizdel Avii, ktera jela 78
)...
Mel jsem docela nalozeny auto a nebyt GSi-ckovych brzd, tak bych to stoprocentne nedobrzdil

Mel jsem docela nalozeny auto a nebyt GSi-ckovych brzd, tak bych to stoprocentne nedobrzdil

PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Peco, kdyz jsi pacient a porad jezdi na max. tak se nediv. My kteri na dalnici jezdime max 140, GSi brzdy nepotrebujemePeca píše:Jako zrovna dnes jsem na dalnici dobrzdoval ze 180 na 80 pote co mi vjel do levyho pruhu zcela bezohledny ridic kamionu, ktery nutne potreboval predjet Avii (kokot jakysi!!! on jel 80 a predjizdel Avii, ktera jela 78)...
Mel jsem docela nalozeny auto a nebyt GSi-ckovych brzd, tak bych to stoprocentne nedobrzdil

Ja nejezdim porad na max
Krom toho max je u moji Nessi pres 200, jak jsi jiz videl na fotkach
A navic sem hrozne spechal na obed, protoze sem mel desnej hlad


Krom toho max je u moji Nessi pres 200, jak jsi jiz videl na fotkach



A navic sem hrozne spechal na obed, protoze sem mel desnej hlad


PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Díky za radu!Pajda píše:Myslím, že někteří by měli mít v povinné výbavě kus jídla jako ochranu před poslední pomocí.![]()
![]()
![]()


Budu o tom premyslet



PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby

Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
hmmm peca, ja to stale celkom nechapem (na co su ti brzdy, s ktorymi je na mokrom problem zastavit bez flekovania). je pravda, ze sa do toho treba trocha opriet, ale este sa mi nestalo, aby som mal problem zabrzdit tak, ze zaberie ABS, ty ano ? ked som si sadol do noveho megana, tak som par krat skoncil na prednom skle, kym som si zvykol, ze to brzdi trocha lepsie a nezabera to plynulo od 0%, ale skoci hned povedzme na 40% brzdneho ucinku. ked poznas svoje auto a nemas brzdy ako na trabante, tak by to nemal byt az taky problem nie ?