Nejprve jakástakás historie, kterou vyčtu z německé servisní knížky

89 939 km – olej+filtr, chladicí kapalina, pylový filtr
112 840 km – olej+filtr, pylový filtr, brzdová kapalina
--------------------------------------------------------------------------------------
131 200 km – už moje zásahy: rozvodový řemen, klínový řemen, chladicí kapalina, olej+filtr
140 000 km – současnost: chci vyměnit vzduchový filtr a pylový filtr
Otázka zní, co byste mi doporučili dále vyměnit? Brzdovou kapalinu? Mám taky klimu a trošku tápu v označení pylový filtr a klima filtr – je to to samé? Je něco, na co nezapomenout u klimatizace? Na pylový filtr jsem se díval, je dost zanesený, vyměním ho. Jen mě zarazilo, že je v podstatě v tom prostoru jaksi uprostřed a okolo něj je spousta místa (nahoře a dole), takže teda nevím, co filtruje, když toho projde (asi) hafo mimo něj.