Koupil jsem si na zkoušku zadní stěrač z Lacetti SW (combi), protože se mi jednak líbil jeho tvar a pak taky materiál, který nezrezne.
Takto to dopadlo:
+ pěkný
+ plastový
+ levný (cca 260 bez stírátka, stírátka pasují i univerzální)
- nemá trysku ostřikovače, musela by se dobastlit (mi nevadí, hadička rupla už dávno)
- průměr otvoru pro osku je větší - vyřešil jsem duší z kola. zadím to drží
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
jakub píše:neni kratsi - resp ster mi prijde nizsi - mysleno tak, ze nedosahne tak vysoko na okne jako puvodni - ptam se, nevim - pokud ano, jde to resit?
Nevím, já měl teď v původním ramínku hodně krátké stírátko, které ovšem fungovalo naprosto fantasticky. Pokud je stěr krátký, dá se řešit delším stírátkem.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondras píše:Nevím, já měl teď v původním ramínku hodně krátké stírátko, které ovšem fungovalo naprosto fantasticky. Pokud je stěr krátký, dá se řešit delším stírátkem.
V.Brousek píše:Ondro vypadá to skvěle,ale chtělo by to vyřešit ostřikování.Přece jenom dřít to na sucho není dobré(mezi námi nikde)
Já dřu na sucho (zadní okno!) už delší dobu, resp. stírám jen za mokra a ostřikovač mi moc nechybí. Myslím, že Tomáš tu popisoval před časem fígl jak opravit hadičku ostřikovače, tak se na to až bude teplo vrhnu.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondro mě také praskla,zjistil jsem to na podzim.Oprava byla jednoduchá(teda jsem si to myslel),protože hadička která prochází zadními dveřma po straně je spojena izolační páskou s elektrikou stěrače a byl problém na světě.Nevím jak to řešil kolega,ale já jsem raději protáhl hadičku novou a udělal jsem větší oblouk,tj že jsem jí už nedával do gumové průchodky,ale protáhl zaslepeným otvorem kousek od původní průchodky a spojil s původní hadicí.
Hadička byla prasklá v gumové průchodce zadních dveří.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
ono to napsané vypadá dobře,ale když máš tlapy jako já a máš je strkat do těch prolisů,tak jsem raději zvolil natažení nové hadičky.Nemusel jsem nic rozebírat a ani odpojovat( teda mimo zadního deklu)
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km