Reset řídicí jednotky
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Reset řídicí jednotky
Chtěl bych se zeptat co mám udělat při výměně baterie. Někde jsem četl, že u Forda se musí nechat chvíli motor na volnoběh, pak na větší otáčky atd. Jak je to tady u toho auta? Ta řídicí jednotka se při odpojení baterie vymaže, nebo co se vlastně stane?
Dík za rady Vlasta
Dík za rady Vlasta
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
- Reklama
pravděpodobně nic.Pro jistotu vyndej klíček ze zapalování a nemělo by se nic stát.Ale má rada je bez záruky.Nevím jakým alarmem či zabezpečení vozu je vybaven tvůj bourák.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
dle mých zkušeností by se nemělo nic stát.Odpojoval jsem baterie u jiných typů vozů a nikdy jsem problém s následným připojením co se týče řídící jednotky neměl.Tak nevidím důvod proč by to mělo být u tvého vozu jinak.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Řídící jednotka má svoje vlastní záložní napájení...někde na fóru je to tu zmíněno, ale nevim kde.
EDIT: Tak jsem právě našel téma, kde se naopak říká, že řídící jednotka se po odpojení baterie zresetuje a během první jízdy pak znova nasbírá nové hodnoty...tak teď teda vážně nevim...
EDIT: Tak jsem právě našel téma, kde se naopak říká, že řídící jednotka se po odpojení baterie zresetuje a během první jízdy pak znova nasbírá nové hodnoty...tak teď teda vážně nevim...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
to ako vlastny zdroj...? to nema...!Kessler píše:Řídící jednotka má svoje vlastní záložní napájení...někde na fóru je to tu zmíněno, ale nevim kde.

ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
pro mekky restart se pouziva kombinace tri klaves Ctrl, Alt a Delete. Problem je v jejich umistenim ve voze a to z duvodu jejich soucasneho stisku, upozornuji reset musi provadet vzdy jen jedna osoba . Ctrl je svetelna houkacka, Alt otevirani zadniho praveho okna a Delete je klakson ( houkacka). Tyto tri spinace je treba drzet minimalne 5 minut v poloze ON a to pri vypnutem zapalovani, z me zkusenosti je nejlepe tento restart provadet v noci pod lampou verejneho osvetleni a v dobe kdy cas na palubnich hodinach prechazi z 12 hod na 1. Uspech zarucuji. Sam takto resetuji jednotku ob den , resp. ob noc, na prazskem sidlisti Jizni mesto.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW
Daewoo Matiz I CD LPG

Brainman píše:pro mekky restart se pouziva kombinace tri klaves Ctrl, Alt a Delete. Problem je v jejich umistenim ve voze a to z duvodu jejich soucasneho stisku, upozornuji reset musi provadet vzdy jen jedna osoba . Ctrl je svetelna houkacka, Alt otevirani zadniho praveho okna a Delete je klakson ( houkacka). Tyto tri spinace je treba drzet minimalne 5 minut v poloze ON a to pri vypnutem zapalovani, z me zkusenosti je nejlepe tento restart provadet v noci pod lampou verejneho osvetleni a v dobe kdy cas na palubnich hodinach prechazi z 12 hod na 1. Uspech zarucuji. Sam takto resetuji jednotku ob den , resp. ob noc, na prazskem sidlisti Jizni mesto.










MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
presne toto som isiel hladat 

http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01

Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01

- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Tak to asi někdo kecal...já se v řídících jednotkách nevyznám (stejně je to v autě zbytečnostpeter NR píše:to ako vlastny zdroj...? to nema...!Kessler píše:Řídící jednotka má svoje vlastní záložní napájení...někde na fóru je to tu zmíněno, ale nevim kde.pri odpojeni bat. na min. 7 minut sa vymazu adaptacne hodnoty... existuje postup akym sa da zresetovat alebo nastavit signal od skrt. klapky ale to sa robi po dokladnom vycisteni klapky...-teda aspon tak som sa docital...

'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
ne tam to jezdim resetovat, u nas je malo lidi v baracichTomáš píše:Brainman píše:pro mekky restart se pouziva kombinace tri klaves Ctrl, Alt a Delete. Problem je v jejich umistenim ve voze a to z duvodu jejich soucasneho stisku, upozornuji reset musi provadet vzdy jen jedna osoba . Ctrl je svetelna houkacka, Alt otevirani zadniho praveho okna a Delete je klakson ( houkacka). Tyto tri spinace je treba drzet minimalne 5 minut v poloze ON a to pri vypnutem zapalovani, z me zkusenosti je nejlepe tento restart provadet v noci pod lampou verejneho osvetleni a v dobe kdy cas na palubnich hodinach prechazi z 12 hod na 1. Uspech zarucuji. Sam takto resetuji jednotku ob den , resp. ob noc, na prazskem sidlisti Jizni mesto.![]()
![]()
![]()
![]()
........ souhlas , akorát mi tam nesedí jedna věc , ty jsi se přestěhoval ??????
![]()
![]()
![]()
![]()



Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW
Daewoo Matiz I CD LPG

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no ...
mudra literatura doporucuje RESET ECU robit nasledovne...
1. Odpojit bateriu,
2. Kluc do polohy zapnunteho zapalovania...
3. Stlacit brzdovy pedal na aspon 15sec. - aby sa vybil nejaky ten zvysny el. naboj (ci co)...
4. pockat cca 3-5min a opetovne zapojit autobateriu..
5..Potom nasleduje proces ucenia..(ktory je tamto volakde popisany..)
..(totok som cital z nemeckej prirucky BOSCH, no a ta moja nemcina....)
mudra literatura doporucuje RESET ECU robit nasledovne...
1. Odpojit bateriu,
2. Kluc do polohy zapnunteho zapalovania...
3. Stlacit brzdovy pedal na aspon 15sec. - aby sa vybil nejaky ten zvysny el. naboj (ci co)...
4. pockat cca 3-5min a opetovne zapojit autobateriu..
5..Potom nasleduje proces ucenia..(ktory je tamto volakde popisany..)
..(totok som cital z nemeckej prirucky BOSCH, no a ta moja nemcina....)