Nexia po 100 000km - co vse zkontrolovat
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
ale si si pekne odpovedalmilosh píše:Tak odpovim si sam
Dnes uz jsem u kamose na dilne zkontroloval:
- brzd. kotouce a desticky - OK
- menim novy svicky a kabely
- vycistlil jsem vzduch. filtr - K&N (zdravim Ivana) - OK
- menim tesneni pod vikem ventilu za nove korkove. Puvodne gumove uz to ma za par a netesni jak by melo, olej chcije![]()
- tesneni pod hlavou uz mi menili nekdy pred 3 mesici, takze to je taky v pohode - OK
- kontrolu kapalin snad nemusim dodavat, to snad je samozrejmost pri kazdych 10-15 000 km![]()
No pokud jeste na neco prijdu, tak to dodam.


Já sem slyšel že zapalovací kabely se moc proměřit nedaj ale taky asi budu kupovat nový protože mi to v malejch ot. zacukává! A nechci kupovat nějaký šit kabely za tři stovky- aby nebyli horší než tam mám, a zase nechci kupovat nový za litr a zbytečně!!! Takže daj se změřit klasickym ohmetrem???Ivan píše:Miloši, tuhle kontrolu co jsi dělal po 100.000 km, já dělám 2x do roka![]()
Nebylo zbytečné měnit ty kabely? Nestačilo by to přeměřit?
Jak jsi čistil KN? Taky je na to čisticí sada?
Kolopo
A třeba tlumiče máš ještě původní???? Jaké díly řazení si měnil??? Mě jde nějak ztuha řadit a dost mi to štve, nevíte co by to mohlo bejt?congo píše:chalani ja mam na nexii 198.000 km a jedine co tam idem menit a to fakt musim su diely riadenia![]()
inac do toho auta lejem len olej a ostatne kvapaliny. inac nejaka vyznamna porucha alebo zavada nebola
Kolopo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no ..takto..
Kabely urcite premerash ohmetrom ci su vodive...
..ale izolacny odpor nezmerash..
..pokial ti "nesvieti pod kapotou".. ci neskube motor..
..kable by mali byt OK..
no a co sa tyka tlmicov, tak origosh olejove maju podla mojho subjektivneho nazoru zivotnost 60 tis.km.
a uz ked sa teda idu menit..
..taq doporucujem vymenit aj klby riadenia, a aj klby na ramenach..
To Milosh
..pridaj do navodu aj:
Vycistenie Sacej klapky - "krokoveho motorka"
..vymena seilentbloku motora..
..kontrola ulozista tlmicou,
..vymena kvapaliny v serve...
...a uz ma viac ani nenapada ..taqto f noci..
Kabely urcite premerash ohmetrom ci su vodive...
..ale izolacny odpor nezmerash..
..pokial ti "nesvieti pod kapotou".. ci neskube motor..
..kable by mali byt OK..
no a co sa tyka tlmicov, tak origosh olejove maju podla mojho subjektivneho nazoru zivotnost 60 tis.km.
a uz ked sa teda idu menit..
..taq doporucujem vymenit aj klby riadenia, a aj klby na ramenach..
To Milosh
..pridaj do navodu aj:
Vycistenie Sacej klapky - "krokoveho motorka"
..vymena seilentbloku motora..
..kontrola ulozista tlmicou,
..vymena kvapaliny v serve...
...a uz ma viac ani nenapada ..taqto f noci..
No do 60tis. s tim jezdil fotřik a ten jezdil hodně opatrněmilosh píše:Draku, to bys musel jezdit jen po rovine a ne v CRKolopo píše:No já byl na testu tlumičů ve 105tis. a byli ůplně v pohodě a to jsou původní!!!![]()
Ja je menil pri 90tis. a predni uz moc zdrave nevypadaly



Kolopo
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
V Ostředku u D1 Exit 34 je přímo Daewoo vrakáč...jo a nová je za tisícovku.Kolopo píše:No do 60tis. s tim jezdil fotřik a ten jezdil hodně opatrněmilosh píše:Draku, to bys musel jezdit jen po rovine a ne v CRKolopo píše:No já byl na testu tlumičů ve 105tis. a byli ůplně v pohodě a to jsou původní!!!![]()
Ja je menil pri 90tis. a predni uz moc zdrave nevypadalya potom brácha do 106.tis. ten už to šetřil míň
a chvilku před tim než mi ho prodával je nechal testovat i mám někde protokol, všechny 4 v zeleném poli!!! Já sem najel jenom 4tis. Zato dneska sem zjistil že mám prasklou zadní pružinu
Nevíte někdo kde je v okolí prahy Daewoo vrakáč?????
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
No zavolám tam kolik by za ní chtěli, nový by totiž chtěli asi obě, abych to neměl nakloněný na druhou stranu!! A aby mi ta z vrakáče za chvíli nerupla taky? Takže to asi bude za dva táckyKessler píše:V Ostředku u D1 Exit 34 je přímo Daewoo vrakáč...jo a nová je za tisícovku.Kolopo píše:No do 60tis. s tim jezdil fotřik a ten jezdil hodně opatrněmilosh píše: Draku, to bys musel jezdit jen po rovine a ne v CR![]()
Ja je menil pri 90tis. a predni uz moc zdrave nevypadalya potom brácha do 106.tis. ten už to šetřil míň
a chvilku před tim než mi ho prodával je nechal testovat i mám někde protokol, všechny 4 v zeleném poli!!! Já sem najel jenom 4tis. Zato dneska sem zjistil že mám prasklou zadní pružinu
Nevíte někdo kde je v okolí prahy Daewoo vrakáč?????

Kolopo
Koupim obě, já mám i tažný a docela chytám el. zásuvkou, nedávno sem ji měni a budu zas. Ale nějak se to schází dneska sem našel díru ve vejfuku, přední brzdy chci měnit -stojí za nic, kloub na poloose atd..milosh píše:No to by mozna bylo rovny, ale nepoznas kolik mel ten puvodni najeto co koupis, takze radsi obe novy, to je investice kde bych nepremyslel o penezich !!!


Kolopo