Chiptuning od ACH
Moderátor: Blue Lanos
slusny chyby v tom mailu ... a neexistence tecky.. no hrozny lopaty ...
jinak VIN bych rek,ze souvisi s cipovanim,prtoze na eaby jsem ted videl nejaky cipy na nubiru a vzdy tam bylo napsano od VIM #464446 nejaky cislo.. takze urcite cipovani jde od urcite serie...
jinak VIN bych rek,ze souvisi s cipovanim,prtoze na eaby jsem ted videl nejaky cipy na nubiru a vzdy tam bylo napsano od VIM #464446 nejaky cislo.. takze urcite cipovani jde od urcite serie...
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak 
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ

e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
- Reklama
Tak jsem si zase změřil spotřebu. Po srazu v Morávce jsem po příjezdu natankoval do plna. Spotřeba na cestu do Morávky a zpět, včetně sprintů, průměr 5,62. Teď jsem jezdil jen couračky po městě - od srazu do včerejška 115km. Zítra jedu na Olomouc, tak jsem dotankoval do plné (6,42 l) - dělá to průměr 5,58/100. Zítra ho trošku proženu a uvidím, jak se čipování projeví.
Vojta píše:Rád bych to udělal, ale Matízka (vlastně Matěje) p. Brouska ještě nikdo ani neviděl.V.Brousek píše:já bych nezáviděl,protože si to nerozdal ještě s mým MatízkemTomáš píše:Vojto , to ti teda toho nejrychlejšího Matize u nás celkem závidím![]()




Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Další výsledky měření spotřeby:
Jeseník - Olomouc celkem 98km, čas 1:28 (26km silnice I.tř, 72km silnice II. a III. třídy, z toho 30km v kopcích)
Olomouc - Jeseník celkem 107km, čas 1:44 (15km silnice I.tř., 92km silnice II. a III. třídy včetně objížďky, z toho 32km kopce)
Po Olomouci courání 22km.
Celkem 227km, dotankováno 11,69 lt. Průměr 5,149/100km. Posledně (před čipováním) na stejné trase mimo objížďky průměr 5,58/100km.
Snížení průměrné spotřeby cca o 8%. Ale je to zatím příliš krátká doba na definitivní závěry o spotřebě. Zvýšení výkonu je ale sakra poznat.
Jeseník - Olomouc celkem 98km, čas 1:28 (26km silnice I.tř, 72km silnice II. a III. třídy, z toho 30km v kopcích)
Olomouc - Jeseník celkem 107km, čas 1:44 (15km silnice I.tř., 92km silnice II. a III. třídy včetně objížďky, z toho 32km kopce)
Po Olomouci courání 22km.
Celkem 227km, dotankováno 11,69 lt. Průměr 5,149/100km. Posledně (před čipováním) na stejné trase mimo objížďky průměr 5,58/100km.
Snížení průměrné spotřeby cca o 8%. Ale je to zatím příliš krátká doba na definitivní závěry o spotřebě. Zvýšení výkonu je ale sakra poznat.
Mno, jestli máš v autě puštěnou muziku "tuc, tuc", tak se ani nedivím, žes zvýšení hlučnosti nezaregistroval
. Já byl před dávnými lety na koncertě Katapultu, seděl jsem ve 2. řadě na pravé straně před reproduktorem, pak jsem se cestou domů divil, jaká je ta Š100 najednou tichá, i když jela na trojku kilo
!


To mi pripomína, že keď som kúpil Kalosa (pred tým som mal Škoda 105L), tak osm sa bežne na križovatke strhol, že mám vypnutý motor. Ono ho nebolo počuť:-) Známemu sa stávalo to isté. Ten presedlal z favorita do Mitsubushi Carisma.Robert píše:Jojo, to znameTo kdyz ja presednu z Tavrie, ktera ma komplet udelanej sport. vyfuk do Matize, tak ho pak chudaka tocim az do omezovace, abych vedel, jestli to jeste nechciplo
(na semaforech to samy
)
Já jsem na tuc tuc nebyl ani za mlada a můj Maťulka je zajetej na Beatles, Queen a podobnou slušnou muziku. S tuc tuc odmítá jezdit.Docent píše:Mno, jestli máš v autě puštěnou muziku "tuc, tuc", tak se ani nedivím, žes zvýšení hlučnosti nezaregistroval. Já byl před dávnými lety na koncertě Katapultu, seděl jsem ve 2. řadě na pravé straně před reproduktorem, pak jsem se cestou domů divil, jaká je ta Š100 najednou tichá, i když jela na trojku kilo
!