"lizatko" pod chladicom

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

"lizatko" pod chladicom

Příspěvek od ppp »

Aby tu nebolo tak mrtvo, tak to tu trosku rozprudim :).
Rad by som to lizatko (spojler?) odstranil. Jednak je oskrabany od zeme a obrubnikov, na jednej strane drzi ako pes jeza a celkovo tam spati (take dorantane) a zhorsuje aerodynamiku.
Lenze zase by som to nerad na dialnici pri 140km/h uvaril. Takze kto ste ho odstranili bez nasledkov? Viem, ze tvorcovia automobilu ho tam nedali len tak z rozmaru a je mi jasne, ze ma smerovat vzduch na chladic.
Okrem toho je to este celkom dobry signalizator pri parkovani, ze ten obrubnik je prilis vysoky a lepsie bude zastavit :). Ale aj tak by som ho rad odstranil.
Volakto z nitry ma miesto neho lizatko z favorita, akurat pred otvorom pre chladic, takze ma chladenie este viac zhorsene nez len bez povodneho lizatka a asi problem nema. Lenze asi jazdi len po meste a tam sa to lizatko velmi neprejavi. AKurat pri 140km/h moze byt zase pekne zdeformovane, takze asi tiez nema ten spravny ucinok.
Tak ako? :)
Reklama
 

goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

no a ako to je primontovane len srubkami v tejk umelej hmote??
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Myslim, ze je priskrutkovny v kove, teda nejakom nosniku ktory ide popod chladic, ale nie som si isty. Preco?
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

To lizatko vyzera ako dorabane (myslim neskor vo vyvoji auta), takze sa mily bertone asi zase sekol, ako pri favorite, kde museli tiez dodatocne vymyslat otvor vpredu a v praxi aj tak casto nestacil.
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

Tak ten niekto co to ma z fava som ja, a chladenie je v pohode. Ono je tam totiz vyrez zospodu naraznika takze sa tym neuzavrie privod vzduchu... Pred mesiacom som absolvoval Chorvatsko a nebol absolutne ziadny problem, po meste takisto... Ale volaco tam vymysli lebo som videl espero co tam dolu nemalo nic a vypadalo to jak motorovy cln :D
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Mne vsak ide presne o to aby bolo vpredu bez rusivych prvkov :). Ide mi co najnizsi aerodynamicky odpor, preto ked konecne zozeniem lak v spreji pojde prec aj ten nezmysel :) na veku kufra. Blbo sa to drzi pri otvarani a zatvarani kufra a neviem na co ine to tam vlastne je :). Myslim ze niekde tomu hovoria kridlo, ale ved kridla na vtakoch a lietadlach su dve :).
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

peter NR píše:Tak ten niekto co to ma z fava som ja, a chladenie je v pohode. Ono je tam totiz vyrez zospodu naraznika takze sa tym neuzavrie privod vzduchu... Pred mesiacom som absolvoval Chorvatsko a nebol absolutne ziadny problem, po meste takisto... Ale volaco tam vymysli lebo som videl espero co tam dolu nemalo nic a vypadalo to jak motorovy cln :D
Ten spojler sa dava iba vtedy ked mas klimu. Ak klimu nemas, tak ten spojler nepotrebujes...
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“