Začal bych tím, že po nastartování auta motor běžel nějak nepravidelně (asi na 3 válce), třepalo se celé auto. Po chvilce bylo vše OK. Po zhruba 50km jízdy jsem si všiml, že ručička teploměru skáče na max a po chvíli na normal. Také se mi automaticky přepne z LPG na benál a po chvíli zase zpět. Ručička nikdy neskončila v červeném poli teploměru! Po dojezdu domů jsem dolil cca 2 litry kapaliny. Další den před jízdou jsem provedl kontrolu - vše OK. A celé se to znovu opakovalo. Pod autem žádná kaluž, olej čisťounký. Čím to může být? V servise strašili výměnou těsnění pod hlavou. Prý slabina Nubir

Cena cca 4500,-Kč - není to nějak moc? Nebo vadný termostat? Docela mě to štve. O Nubiře jsem měl jen to nejlepší mínění. A k tomu jsem ještě zjistil, že mi něco vybíjí baterku, v klidu odběr 0,1A. To je docela dost, za 440 hod. je baterka mrtvá. Pomalu přestávám důvěřovat svému vozu

Daewoo Nubira Wagon 1,6 SX v plné palbě s LPG r.v.99 s hóóóóódně velkou spotřebou.
TICO r.v.96 malinké ale milé.