ze KYB Excel-G na 13" kolach ;oproti orig. olejovymi;
urobil to ze zvysil stabilitu v zakrutach, (to je to tvrdostou tlmicou)
a nieje citit velke jamy a vymoly, taq ako je tomu u olejovych...
(cize zvysil komfort tym, ze sa ti auto v zakrutach menej naklaana,
lepsie drzi stopu, a mierne tym padom skracuje drzdu drahu....)
kdezto u KYB Excel-G na 14" kolach; sa zvysila aj citelnost "drobnych jamiek"
prip. hrubsieho asfaltu, ale nie az taq ze by to neako obmedzilo
pohodlie cestujucich, pretoze to pocituje iba vodic na volante...(teda aspon ja..)
no v zavere je tych plusov viac...
"bezny cestujuci", ci "bezny vodic" tieto rozdiely ani nezbada....
(samozrejme ked hovorim o "novych funkcnych" tlmicoch, pre "beznu prevadzku")
no a katalogy su asi robene taq, aby "clovek racej zaplatil viac" ....
..treba to brat z rezervou...
To Fireman & Ivan
pocujte ked mate tu nastavitelnu tuhost,
Kolko krat za tyzden tu tuhost menite...???
prip. na akom asfalte, ceste a pod ...??
to JRD: nejde ani tak o to, ze bych tuhost menil kazdy tyden, jako spise o to, ze jsi schopny si tuhost nastavit tak, aby Ti vyhovovala co do komfortu i sportovni jizdy...
cize tuhost si nastavish pri montazi...
..aby si sa pri jazde f aute este citil bezpepecne..
..potom pripadne doladish...
a viac to nemenish...
Ja som myslel ze mate KONI z nastavovatelnou tuhostou "kedykolvek"
teda lepsie povedane, videl som katalog ked bolo 6 poloh tuhosti,
tuhost sa nastavovala z vrchneho ulozista, taqze si mohol mat "komfort" prip. pritlak kedykolvek by si ho potreboval..
..a este "som isiel okolo" tlmicov, ktorych tuhost sa nastavovala "kompresorom"
teda sa taqpovediac tlmic "napumpoval" na urcity tlak...