Zdravím všechny příznivce a majitele elitních wagenů Nexia s pohonem na LPG.
Chci se zeptat, v jakém rozsahu si provádíte udržbu zařízení sami, popř jak často provádíte kontroly, revize a čištění v servisech na LPG?
Dále jestli se Vám stává, že vám auto lehce cuká v zátahu. (že nemá hladkou křivku)
Díky a LPG zdar!!!
sice nemam Nessi ale vypeckovat se můžu:
mopje údržba = 1-2x do roka na revizi
problémy se zátahem jsem nikdy žádný neměl a když už tak to bylo blbym plynem ještě na Feldě
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Taky nemam Nexii, ale udrzba stejna jako u Krtka, vzdy po 15000 revize (takze asi 2x do roka). To, ze auto nema hladkou akceleracni krivku, znam dobre z Lanose, kde sem mel 1-body vstrik. Ted na Nubire mam 4-body a tam uz je to v pohode.
takze ja mam nexiu s LPG a este mam aj favo s LPG a robim na tom beznu udrzbu. To znamena, ze raz do roka si dam spravit kontrolu tesnosti celeho systemu a ked to sklbe, dam vymenit nejake sitka v splynovaci. Sam na tom si nic nespravis. Reviziu by si mal absolvovat povinne aj ty, minimalne raz do roka. Aspon na Slovensku ju musis mat.
Výborně chlapi. Údržbu provádím stejně. 1x ročně revize s vyčištěním sítek. I když ty sem si na š120 čistil sám, jenže tady mám k tomu blbý přístup a ono to dost smrdí Teď mám ale problém, že se mi zvedla spotřeba. Jenže to bude asi gumama. Jak sem přešel na letní, tak to šlo dokonce o 0,5l výš než na zimách. Takže mi to papá takových 10,2-10,3.
cubafire píše: Teď mám ale problém, že se mi zvedla spotřeba. Jenže to bude asi gumama. Jak sem přešel na letní, tak to šlo dokonce o 0,5l výš než na zimách. Takže mi to papá takových 10,2-10,3.
ja mam priemer 9,2 - 9,4. A to mam bud mestsku prevadzku, alebo dlhe trasy z tazkou nohou na plyne....
No vidíš a já mám 8V a žere to jak kyselina. Nejdřív zajedu příští týden vyčistit zplynovač a pak uvidíme. Jestli je to gumama tak toho pneuservisáka rozškubnu jak hadicu. Hlavně že sem mu říkal že chci co nejtišší pneu. No to zrovna- hučí to jak osmikolá vojenská tatra a žere přes 10L
PavelZ píše:Taky nemam Nexii, ale udrzba stejna jako u Krtka, vzdy po 15000 revize (takze asi 2x do roka). To, ze auto nema hladkou akceleracni krivku, znam dobre z Lanose, kde sem mel 1-body vstrik. Ted na Nubire mam 4-body a tam uz je to v pohode.
ja mam na lanosu 4 bod a vse k nepoznani od benzinu, spotreba ted v lete 8 litru kombinace dalkova+couracky mesto.
Kolik si to mel Pavle prosim te ty? ja se uz niz nedostanu asi...
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
tak ja kontrola 1x rocne, ale este sa to necistilo ma to 2 roky, inak zere to podla toho ako jazdim od 8 do 12-ked sa velmo ponahlam, mne oproti zime klesla spotreba asi o pol litra
PavelZ píše:Taky nemam Nexii, ale udrzba stejna jako u Krtka, vzdy po 15000 revize (takze asi 2x do roka). To, ze auto nema hladkou akceleracni krivku, znam dobre z Lanose, kde sem mel 1-body vstrik. Ted na Nubire mam 4-body a tam uz je to v pohode.
ja mam na lanosu 4 bod a vse k nepoznani od benzinu, spotreba ted v lete 8 litru kombinace dalkova+couracky mesto.
Kolik si to mel Pavle prosim te ty? ja se uz niz nedostanu asi...
Bezna kombinovana spotreba tak asi 9.5 (jak kdy 9.2-9.6), ale je to dany tim, ze tak asi 60% mam po Praze a ve zbytku velkou cast svizne po dalnici. Ale pri klidny ceste na dovcu 6.7. Pri ceste Praha - Invex Brno a zpet neco prez 11 .
aha tak to diky, je pravda, ze jsem jeste nikdy nevyjel uplne plnou jen na dalkovou, ale jestli by se neco zmenilo, tak si myslim, ze maximalne 0,5l dolu, ze bych se dostal na tech 7.6 to nehrozi, ale asi to bude o te jizde, ja na to docela slapu
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
Akri píše:aha tak to diky, je pravda, ze jsem jeste nikdy nevyjel uplne plnou jen na dalkovou, ale jestli by se neco zmenilo, tak si myslim, ze maximalne 0,5l dolu, ze bych se dostal na tech 7.6 to nehrozi, ale asi to bude o te jizde, ja na to docela slapu
Akri ne 7.6, ale 6.7 . Ale to se povedlo jen pri dlouhy ceste a musel sem se "krotit". Docela me prekvapil ten rozsah, co sem s Lanosem mel 6.7-11.5 nebo tak nejak mi prijde jako docela velikej rozdil .
raz za rok prehliadka a vycistenie, trocha bol problem to nastavit. typek nevedel poriadne nastavit elektricky skrtiaci ventil (ci ako sa vola), takze mi tam dal normalny rucny. casom mi zatiekla voda do emulatora a odisiel do vecnych lovist, takze som ho odpojil a kupodivu ECU neprotestuje (zapojeny odideny emulator rozsvecoval nudzovy rezim).
inak jazdi ok, spotreba 10-12 litrov v meste, podla pocasia a nalady. ak chcem naozaj prudsie pridat, musim podradit nad 3000RPM, inak sa dusi. pri tom, co v sucasnosti najazdim, to uz neriesim.
No prave to me stve. Od nejakeho 1000 ot. do 1500 to jakoby zatahne hezky odspodu, ale pak to uplne spadne a tahne az tak spis od 3500 do 4800 pak zase pada. Horni otacky zas tak neresim, protoze tam se moc nevyskytuju. ale ten spodek me mrzi.
Akri píše:aha tak to diky, je pravda, ze jsem jeste nikdy nevyjel uplne plnou jen na dalkovou, ale jestli by se neco zmenilo, tak si myslim, ze maximalne 0,5l dolu, ze bych se dostal na tech 7.6 to nehrozi, ale asi to bude o te jizde, ja na to docela slapu
Akri ne 7.6, ale 6.7 . Ale to se povedlo jen pri dlouhy ceste a musel sem se "krotit". Docela me prekvapil ten rozsah, co sem s Lanosem mel 6.7-11.5 nebo tak nejak mi prijde jako docela velikej rozdil .
jo jo, ja to trosku otocil ale tim hur, ted jsem to zmeril na dalsi nadrzi opravdu 7,98 presne
ale je fakt, ze v zime tech 10 je uplne normalni a 11 neni taky vyjimka
ale zkusim to taky tou duchodcovskou jizdou, jen co bude prilezitost
Díky
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se