Čipování - zvýšení výkonu, snížení spotřeby.

Moderátor: Blue Lanos

Pietro
Příspěvky: 25
Registrován: čtv kvě 19, 2005 12:37
Bydliště: Pha

Čipování - zvýšení výkonu, snížení spotřeby.

Příspěvek od Pietro »

Ahoj přátelé, našel jsem zajímavý odkaz ve fóru na
http://www.daewoo-ostrava.cz/. Je tam budoucí spolupráce s tuningovou firmou na motory, budou dělat od Matize po Evandu. Přikládám "optimistickou tabulku":
SPARK

0.8 MPi 38.5kW, 72.5Nm --> 44kW - 82Nm
1.0 MPi 49kW, 91Nm --> 56kW - 105Nm

KALOS

1.2 MPi 53kW, 104Nm --> 62kW - 119Nm
1.4 MPi 61kW, 123Nm --> 70kW - 140Nm
1.4 16V 69kW, 130Nm --> 81kW - 155Nm

LACETTI

1.4i 70kW, 131Nm --> 82kW - 159Nm
1.6i 80kW, 150Nm --> 94kW - 179Nm
1.8i 90kW, 165Nm --> 105kW - 191Nm

TACUMA / EVANDA

1.6i 16V 77kW, 142Nm --> 90kW - 169Nm
2.0i 16V 89kW, 176Nm --> 110kW - 212Nm


Pětiletá záruka a snížení spotřeby se týká všech zde zmíněných motorů.
Pietro
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

No podle mě je to příliš optimistická tabulka. Jen čipem se dá podstatně zvednout výkon jen u turbodýzlů, u benzínu tak maximálně o 10% (spíš ještě míň) k takovému navýšení výkonu a hlavně kroutícího momentu je třeba provést ještě řadu dalších úprav (sání, výfuk) :cry: :cry:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

Znie to zaujímavo, len keby bola cena polovičná:-) Veľkou výhodou je, že sa nepríde o záruku. Ak zoženiem peniažky, tak by som aj do toho išiel.
Ešte by ma zaujímalo o koľko sa zníži spotreba?
Uživatelský avatar
schomi
Příspěvky: 183
Registrován: sob led 15, 2005 20:23
Bydliště: Krupka (tj blízko Teplic)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schomi »

Ale jo šikovná věcička, konečně se začíná blízkat na lepší časy!
Uživatelský avatar
Tompetr
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 29, 2004 13:43
Bydliště: Ostrava

Zvyšování výkonu

Příspěvek od Tompetr »

Nazdárek všichni,
zkoušeli jste někdo tankovat benzín 98 a nebo V-power? Mělo to nějaký vliv na spotřebu a výkon. Osobně zatím nemám zkušenost, ale na webu ACH zmiňuje někdo, že měl s 98-čkou o 1 litr nižší spotřebu. To se mi trochu nezdá, ale asi to zkusím.

P.
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

ta spotreba zeby bola nizsia ?????akurat za ten benzin viac zaplatis a vykon necitelny
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Tak pokud nemáš Subaru Impreza STi, tak nemá cenu něco podobného tankovat. Sice se snad zklidní chod motoru (já to nepozoroval) a snad se zvýší výkon (to jsem si tak přál, že jsem tam nakonec to zvýšení výkonu našel :lol: ), ale spotřeba se rozhodně nesníží.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jenom malé upřesnění. Nebylo to na webu ACH, ale na http://www.daewookalos.net/kniha.php.

No nedá mi to a jednou to vyprubuju :roll:
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Ja som zacal tankovat 95 V-power a motoru sa to zjavne paci. A ked ideme 4ks ludi a do kopca do prace, tak v miestach, gde malo auto problem, tak ide o poznanie lepsie. Uvidim co s tym spravi V-power Racing :twisted:
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Už se to tu probíralo. NENI možný aby se zved výkon a současně klesla spotřeba... Ale jinak nic proti tomu. Osobně ted tankuju V-Pówl 95 a musim uznat že to je jedinej benzín na kterym poznam rozdíl mezi LPG a benzínem. Žádnej OMV nebo Benzina od plynu nerozeznam ale želvíka jo.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

K tomu výkonu a snížení spotřeby když zvýšíš výkon a pojedeš stále stejným stylem tak to bude opravdu baštit klidně o trošku méně protože ti stačí šlapat na plyn méně než předtím aby to jelo stejně je to tak ;)
Uživatelský avatar
eMKa Slovensko
Příspěvky: 2087
Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
Bydliště: TN - NMnV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eMKa Slovensko »

petrm píše:K tomu výkonu a snížení spotřeby když zvýšíš výkon a pojedeš stále stejným stylem tak to bude opravdu baštit klidně o trošku méně protože ti stačí šlapat na plyn méně než předtím aby to jelo stejně je to tak ;)
uz vidim ako si da niekto zvysit vykon aby siel tak isto ako predtym :lol: :lol:

noha bude urcite tazsia. viem to z vlastnyx skusenosti
LANOS eMKa Slovensko, http://www.lanosclub.com
Obrázek
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no vidis sice mas pravdu ale znam cloveka kterej jezdil s nenacipovaným autem docela ostre a jezdil za 9,5(motor 2,0 HDI peu 307)a po nacipovani jezdi v podstate stale stejne(protože auto už o moc vic nedovoli)a ted jezdi za 8,7
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Tompetr
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 29, 2004 13:43
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Tompetr »

palikx píše:no vidis sice mas pravdu ale znam cloveka kterej jezdil s nenacipovaným autem docela ostre a jezdil za 9,5(motor 2,0 HDI peu 307)a po nacipovani jezdi v podstate stale stejne(protože auto už o moc vic nedovoli)a ted jezdi za 8,7
no jo tak to bych docela věřil, jenomže jestli jezdím s 1.2 po městě za 7,5 l tak to asi nebude můj případ :(
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

tak to asi ne.to mas pravdu.ale aspon bys mel pružnejsi motor a to u 1,2 neni na skodu.(jen ty prachy za ten cip nic moc)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „KALOS“