Nouzový stav, automat neřadí, kontrolky ESR svítí.

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
MilanXD
Příspěvky: 6
Registrován: ned dub 05, 2020 22:53

Nouzový stav, automat neřadí, kontrolky ESR svítí.

Příspěvek od MilanXD »

2,0 4WD 2008 110kW. Tohle není dotaz, ale rada, která možná někomu pomůže. Rozsvítí se obě "smykovací" kontrolky a nouzák. Automat se zablokuje na čtyřce. Manuálně tam šla dát dvojka, ale s hnusným škubnutím a neměl jsem odvahu se na tu dvojku rozjet. Jiné kvalty to nebere. Na čtyřku to nouzově jde dojet, ale pro převodovku to není lábuš, protože jakmile nemá otáčky tak to nechá klouzat. Nouzák v podstatě nejede. Taky se to rozjede jen jednou ze dvou pokusů - jinak se jen motor točí a nejede to. Na počítači dvě A4 chyb jako třeba ztráta komunikace mezi řídící jednotkou motoru a jednotkou převodovky a další hrůzy. Auto v podstatě nepoužitelné a dojetí do servisu asi nemožné.
Začal jsem zuřivě youtubíčkovat a po cca 6 hodinách jsem našel video, kde se nějakej maník jen mimochodem zmínil, že vadný senzor polohy akcelerátoru dokáže úplně rozjebat celý motor a převodovku. Mrknul jsem do chyb a byla tam! CHYBA SENZORU POLOHY PLYNOVÉHO PEDÁLU. Odhad značkového servisu na opravu se pohyboval nad 30.000,- (o tom plynu nevěděli). Tak jsem to risknul a objednal jsem celou sadu plynového pedálu (včetně nastaveného senzoru), protože ten se nedá na plyn jen našroubovat, ale musí se nastavovat jeho poloha s compem a není to snadné. Originál Chevrolet plyn je od 14 do 18.000,- Druháky jsou od 1.500,- do 3.000,-. Zvolil jsem zlatou střední cestu a objednal ho za dvojku. Vyměnit plyn je skutečné peklo, protože je na 3 šroubech a ten třetí je pod palubkou snad na úrovni tachometru. Dostat se tam s klíčem je o zlomení zad. Hlava šroubu je utopená v plastovém výlisku, plochý klíč si na ní nesáhne a gola se tam nevejde. Po dvou hodinách jsem to vyndal, vyměnil a auto jede jako víno.
POZN- ten horní šroub je zbytečně dlouhý a utopený v plastu. Navlékněte na něj 13 matici jako distanci. Tím se hlava "vynoří" z plastu a jde pak utahovat plochým klíčem s ráčnovým očkem.
10 dní jsem si zoufal, zda to opravovat nebo hodit z mostu. No a za dvojku má zase moje žena svojí milovanou obludku.
Reklama
 

Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“