Jedna půlka tvrdí že minimálními emisemi se ti olej nemá jak zasrat a tím zůstane déle ok.
Ta druhá tvrdí že:"Je jiste, ze LPG neni vhodne pro provoz se "studenym" motorem. Vodni pary, ktere jsou prirozenym produktem spalovani vsech uhlovodikovych paliv, kondenzuji na chladnejsich castech motoru. To samo o sobe je sice neprijemne, ale vyznamejsi je tento fakt pri soucasne vysoke koncentraci siry v palivu. Pokud jsem dobre hledal, muze byt v LPG az 200mg/kg (nejsem si jist aktualnosti limitu), v benzinu jen 9,6mg/kg a v nafte 11mg/kg. Pritom obsah je v pripade LPG povetsinou na hornim limitu, naproti tomu u benzinu zpravidla na polovine limitu. Prave sira po spaleni tvori oxid siricity a ten s vodou (kondenzovanou parou) kyselinu. Kysele prostredi pusobi korozivne a ukolem oleje je kyselost regulovat. Tim se vycerpavaji aditiva oleje. U LPG a "studenem" motoru se "alkalicka rezerva" vycerpa rychleji nez u provozu na ostatni paliva.
Pri provozu se "zahratym" motorem jiz tak vyznamne rozdily nejsou. Voda ze spalin totiz kondenzuje minimalne.
Naopak LPG je dokonaleji spalovano a netvori tak velky zbytek (hlavne pevna castice) po spaleni, jako kapalna paliva. Olejova napln je tak zejmena v porovnani se vznetovymi motory mene zatezovana pevnymi casticemi. Tento vliv se tak tyka predevsim opotrebeni motoru necistotami v oleji, zmenou viskozity pripadne jejich usazovanim.
LPG ale obsahuje take jednu velice neprijemnou slozku, dieny. Ty mohou tvorit pryskyricne struktury a komplikovat tak radnou funkci casti motoru. "
Vyňato o fóra oleje.cz... komentářů v tomto duchu tam bylo více vč. tribologického rozboru kde byl olej po 10 Kkm sice dobrý viskozitou i barvou ale aditivačně"mrtvý". Samozřejmě, mohl to být kec nebo od oleje který měl úplně jiný nájezd, nevim...
Snížit interval na svíce i olej po mám od http://lpgbrno.cz/(montují 13 let)
Jestli to je dobře nebo ne poznáme asi tak po dalších 200 000 km

dodatek: z čehož chápu že když někdo nalítá XXX po dálnici tak může klidně přetáhnout, já když nalítám X táců po zákaznících v Brně a 20 denně startuju tak zkrátit.



 jinak sem to vnimal jak pri akceleraci tak pri stalem plynu
  jinak sem to vnimal jak pri akceleraci tak pri stalem plynu Takze jen jeden muj zazitek vuci oleji
  Takze jen jeden muj zazitek vuci oleji  
 paradni odpověď
 paradni odpověď  

 ((((
((((
