Tak tady funguje stara dobra ekonomika - potrebujete male auto, musite narvat vse potrebne na minimalni prostor, jakmile by zbyvalo misto, tak to znamena bud vice materialu = vice penez a/nebo vice prostoru - zvetsujete auto = vice materialu, vice penez. Nebo se Vam tam toho vleze min = horsi flexibilita vybavy = mene penez pro vyrobce.Docent píše:Viděl, brácha to dělalpalikx píše:Ty vole a viděs to tam někdy?je to prace na cca 2-3 hodiny a to je na zlomení ruky.už sem to dělal asi 5* a jde to čim dal rychleji ale poprve 4 hod.ono sendat potrubí je vlastně sendat vše ze zadní časti motoru.je to hrozný a je tam všude asi 1 cm místa!A potrubí stojí 2900 bez dph.![]()
. Já za to taky nenapadám mechaniky, ale ty pazdráty, co to konstruovali. Což ovšem není problém jen Daewa, ale všech nových aut - panu konstruktérovi to vyjde pěkně v CAD programu na PC, tak se to vyrobí, ale jestli se musí kvůli prkotině rozebrat půlka motoru nebo jestli se tam vůbec daj strčit pracky, to už nikoho nezajímá... .
Takze nadavat na malo mista v autech je tak trochu schizofrenni (jakkoli ty namitky na praci chapu), protoze tim zaroven rikam, ze jsem ochoten zaplatit vic (casto vyrazne vic) penez za auto, coz zase neni pravda.