 
 ma to na starosti zadný brzdový valček,ktorý sa mierne pootača okolo svojej osi tlakom kvapaliny pri brzdení
 
 tym padom sa vymedzuje vola medzi valčekom a brzdnou doštičkou a tak sa udržuje konštantný zdvih paky ručnej brzdy
 
 preto pri vymene brzdovych doštičiek nepojde valček zjednoducho zatlačiť späť ale treba nim pootačať a sučasne ho tlačiť dovnutra
treba na to taketo náradie :
http://sprzedajemy.pl/21el-zestaw-do-wy ... nr17460312






 Proč tak najednou ??
  Proč tak najednou ?? 

 
  


 Mimochodem ty tvoje hodnoty vychází z externího měření nebo jsou z palubního počítače? On je totiž koncern docela vyčůraný a hodně vozů má spotřebu softwarově upravenou, aby si uživatel liboval v tom, jak málo mu to žere. Tak bacha.
 Mimochodem ty tvoje hodnoty vychází z externího měření nebo jsou z palubního počítače? On je totiž koncern docela vyčůraný a hodně vozů má spotřebu softwarově upravenou, aby si uživatel liboval v tom, jak málo mu to žere. Tak bacha.