 ..
 .. PS: mozem na takomto aute chodit ? Nedodrbem nieco viac??
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
 ..
 .. no v servise co som bo lna diagnostiku mi bez toho aby pozreli na motor alebo nieco pomerali povedali, ze to treba dat dole hlavu a asi precistit ( zbrusit ) a mozno ze budu aj podpalene velntily, tak ze aj tie + tesnenie.. ale cena fuuha od 200 - 800 eurHonza K. píše:Jezdit s tím je špatně, to je tak na nouzové dojetí.
Vynechává 1. válec, ale proč?
Je třeba odhalit chybu. Jestli je mechanická, lze zjistit snadno změřením komprese, to udělá každý normální servis (do jiného nemá smysl chodit). Je-li komprese OK, není to ventil ani těsnění pod hlavou nebo křivá hlava. Pokud je komprese OK a systém nenajde sám jinou chybu (tj. neobjeví se v seznamu závad), dost pravděpodobně je problém ve vysokonapěťové části zapalování (kabel, svíčka, modul zapalování...).
Ale asi to může být i problém se vstřikem.
Každopádně, trpí celý mechanismus motoru a i katalyzátor spolu s čidly ve výfukovém potrubí. Tam prostě nemá ve větším množství být nic jiného, než správně spálená směs. Je potřeba odhalit a napravit chybu,ne to huntovat.
 cena opravi bola okolo 200 E
 cena opravi bola okolo 200 E 
  .. ked sa menili rozvody nemoze byt, ze nejako slabo bola pritiahnuta hlava,alebo nieco a preto sa toto deje ??? pred menenim bolo vsetko OK ( menil som ich koli oprave cohosi
 .. ked sa menili rozvody nemoze byt, ze nejako slabo bola pritiahnuta hlava,alebo nieco a preto sa toto deje ??? pred menenim bolo vsetko OK ( menil som ich koli oprave cohosi  a on mechanik mi povedal, ze ked sa uz toto musi menit a bude to mat rozobrane, tak uz nech sa vsetko vymeni , aby som potom nemusle opat platit za montaz - demontaz ) mal som pred vymenou  nabehane cca 55 000 a zacalo to robit po vymene rozvodou  asi po cca 10 000 (cca  pol roka )
 a on mechanik mi povedal, ze ked sa uz toto musi menit a bude to mat rozobrane, tak uz nech sa vsetko vymeni , aby som potom nemusle opat platit za montaz - demontaz ) mal som pred vymenou  nabehane cca 55 000 a zacalo to robit po vymene rozvodou  asi po cca 10 000 (cca  pol roka )

Richard píše:Hlavu bych sundaval v případě, že po zkoušce kompresních tlaků se jednoznačně potvrdilo, že ventily netěsní .... (zkroucená sedla, podpálené ventily) , nebo pokud se objevila chladící směs v oleji a olej v chladicí směsi, uvidíš-li v nádobce místo červené či zelené chladicí kapaliny černý srágory a na prstu z nádobky vytáhneš kapky černýho oleje, nebo pokud by po nastartování začla chladicí kapalina svévolně vyskakovat i při zavřeném víčku do motorového prostoru.....
Pokud nic takového není diagnostikováno,není důvod se mechanikou motoru zabývat, ale obrátil bych pozornost na zapalování (vč. modulu) a nebo vstřiky - tlak benzínu - benzínová pumpa, filtr, čidla , lambda atd.
No a pokud dojde na hlavu, je výhodné při té příležitosti hlavu nejen srovnat, ale i nechat natlakovat, nechat zabrousit ventily, ev. některé vyměnit , dát nové gufera ventilů...... protože je škoda za pár tisíc dalších km hlavu rozdělávat znova
 
 
 teraz ma napadlo, neviem ci to moze mat suvis ci nie.. par mesiacou  do zadu mi pri startovani a ked som pridaval,  nieco piskalo, ako klinovy remen.. ale uz to prestalo
 teraz ma napadlo, neviem ci to moze mat suvis ci nie.. par mesiacou  do zadu mi pri startovani a ked som pridaval,  nieco piskalo, ako klinovy remen.. ale uz to prestalo  ale zato zacal skakat motor a ta kontrolka ( pecene kura - super hlaska
 ale zato zacal skakat motor a ta kontrolka ( pecene kura - super hlaska  )
 )

| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |