Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Blue Lanos, pejee

Odpovědět
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od mzprx »

Boeing737 píše:Možno to platilo v minulosti,ale nie dnes.
To ospevovanie VW od majiteľov nie sú len kecy.

VW má totiž premyslené detaily a to nehovorím o spracovaní....len taká úplná blbosť napr:
Špinavé sklo v Chevy,pritiahnem páčku a ostriekam sklo....potom sa to roztečie,opäť utriem a ešte raz. VW....tá istá situácia,len rozdiel je v tom,že raz umyjem a VW predpokladá,že po roztečení bude musieť vodič utrieť vodu ešte raz a tak sa tie stierače spustia sami....a to je obyčajná výbava.

O tomto sú VW a nemecké značky ako celok.
GM sa nikdy ani kvalitou,ani zmýšľaním nedostane tam kde je napr.VW
Možno doma,lebo v EÚ sú ľudia úplne iný hlavne čo sa týka kvality spracovania. Aj ty si z Opla pamätáš iba ten komfort ;)
.
Ano, hlavne ten komfort pri pokuse o vymenu ziarovky v OPLI astra. Myslel som si, ze uz nik nemoze byt blbsi, ako ten, co vymyslel sposob vymeny ziarovky v Captive, ale kruto som sa mylil.... -P :lol:

Neviem, cim to je, ze na kazdom aute, co som v nom jazdil, sa najde nieco genialne vyriesene a zas nieco vymyslene uplne nanic. Nikdy som nezazil auto, kde by sa stretli len tie dobre riesenia, zato som stretol kopu aut, kde prevladali tie zle. To ovladanie stieracov je ina kategoria, lebo to je vec zadania (popisu ako to ma fungovat), nie neschopnosti. A cinan vyrobi cokolvek, presne splnajuce zadanie a v pozadovanej kvalite. Ale zvycajne, ked to nechate na neho, urobi to pre neho najjednoduchsim sposobom, ale to uz nie je zdaleka "bombenfest und idiotensicher".
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
honza72
Příspěvky: 554
Registrován: úte čer 23, 2009 11:31
Bydliště: Ostravsko

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od honza72 »

Je fakt, že na to, jak je Chevy poměrně bytelné auto (myslím tím poslední modely), tak v logice ovládání nic - moc....

Třeba ty zmíněné stěrače s ostřikovačem. Pouze jeden režim. U Myšáka to má režimy tři, velmi krátké ostříknutí = jedno setření a dál už nic, dlouhé ostříknutí = tři setření a pak jedno následné, krátké následné ostříknutí během stírání = asi chceš více = automatické ostříknutí pěti krátkými impulsy a zároveň stírání + následné setření...

Ovládání zámků - odemkneš dálkačem, ale nevlezeš do 30 sec = opět se uzamkne (jako u jiných aut), ovšem Chevymu stačí otevřít omylem, třeba dálkačem v kapse a je průser = auto zůstane otevřeno. Kufr se u Chevyho otevře ihned po jednom stisku na dálkáči - opět problém při nechtěné manipulaci, Myšák otevře až po dvou aktivacích a to ne v krátkém rozestupu... Atd., atd.
Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od mzprx »

K tomu otvaraniu - asi mam nejaky iny chevrolet, mne sa pri neumyselnej aktivacii auto o par sekund zamkne.
Keby som mal plne ruky tovaru, co idem davat do kufra a musim dva krat stlacit tlacidlo na pracne z vrecka vylovenom ovladaci, skruteny jak Ian Anderson ( http://www.soundpress.net/graphics-feat ... son-01.jpg) pri hre na fujaru (flautu) a to este s prestavkou tak to asi rozkopem...
Cize, co je pre niekoho prijemne, je pre ineho sialene nasierajuce.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2757
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Slam »

Taky mám asi jiné auto (dokonce ještě Daewoo), po aktivaci ostřikovačů to samo začne stírat a stírá, dokud běží ostřikovač. Po vypnutí ostřikování to ještě 2x setře a je hotovo. Nechápu, co bych si měl vymýšlet víc, je to až geniálně jednoduché a naprosto dostačující (teď jsem to zkoušel). :roll:
Po odemknutí dálkou a neotevření dveří, se auto po chvilce zase zamkne. Opět nechápu, co k tomu vymýšlet víc...

Jinak v rodině byl 3-dveřový Golf a nic úžasného jsem na něm neviděl - rozpadal se a rezl jako každá jiná popelnice. Majitel byl rád, že ho udal protihodnotou za Suzuki Grand Vitaru a věř, že se mu vůbec nestýská. ;)

@mzprx: Tak to jsem si živě představil, když by se kufr nebo auto musely otevírat něčím jako SOS signálem morseovky... a ještě to považovat za výhodu?! :twisted: BTW u mého vozu je dálkáč konstrukčně řešen tak, aby se nikdy omylem v kapse neaktivoval, což mi přijde asi 1000000x elegantnější, než jak to řeší "géniové" u VW, dle popisu výše. Aneb proč to dělat jednoduše, když to jde i složitě a zákazník VW to jistě rád zaplatí... -i
Naposledy upravil(a) Slam dne čtv srp 07, 2014 09:04, celkem upraveno 3 x.
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Uživatelský avatar
Scorpion.11
Příspěvky: 6266
Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
Bydliště: Městys Jedovnice

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Scorpion.11 »

honza72 píše: Ovládání zámků - odemkneš dálkačem, ale nevlezeš do 30 sec = opět se uzamkne (jako u jiných aut), ovšem Chevymu stačí otevřít omylem, třeba dálkačem v kapse a je průser = auto zůstane otevřeno. Kufr se u Chevyho otevře ihned po jednom stisku na dálkáči - opět problém při nechtěné manipulaci, Myšák otevře až po dvou aktivacích a to ne v krátkém rozestupu... Atd., atd.
U Avea se mi ještě nestalo, že by se mi v kapsy nějakým způsobem aktivoval dálkáč :-D Jinak u Avea se mi též pokud nevlezu do auta samo asi po 30sec opět uzamkne auto a odemknutí kufru teda musím déle držet tlačítko nežli se otevře -i :PP:
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)

člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
Boeing737
Příspěvky: 1883
Registrován: ned čer 10, 2012 02:27

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Boeing737 »

No mne sa to nestalo u žiadneho auta-možno úzke rifle?
Skôr sa aktivuje mobil.
Inak to zatváranie sa dá nastaviť,teda u Avea T300
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Petr S. »

honza72 píše:Je fakt, že na to, jak je Chevy poměrně bytelné auto (myslím tím poslední modely), tak v logice ovládání nic - moc....

Třeba ty zmíněné stěrače s ostřikovačem. Pouze jeden režim. U Myšáka to má režimy tři, velmi krátké ostříknutí = jedno setření a dál už nic, dlouhé ostříknutí = tři setření a pak jedno následné, krátké následné ostříknutí během stírání = asi chceš více = automatické ostříknutí pěti krátkými impulsy a zároveň stírání + následné setření...

Ovládání zámků - odemkneš dálkačem, ale nevlezeš do 30 sec = opět se uzamkne (jako u jiných aut), ovšem Chevymu stačí otevřít omylem, třeba dálkačem v kapse a je průser = auto zůstane otevřeno. Kufr se u Chevyho otevře ihned po jednom stisku na dálkáči - opět problém při nechtěné manipulaci, Myšák otevře až po dvou aktivacích a to ne v krátkém rozestupu... Atd., atd.
S tím ovládáním,pokud to má alarm ,tak se to zamkne,ale pokud to má jen centrál tak ne! Leganza to tak má taky,ale pokud nemá origo alarm,tak to neumí. Třeba u VW,Škody,nebo Audi se ten kufr otevře taky hned.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Petr S. »

Boeing737 píše:Možno to platilo v minulosti,ale nie dnes.
To ospevovanie VW od majiteľov nie sú len kecy.
Mal som aj mám doma aj VW aj Chevy. VW je r.v.2006 a Chevy 2012.
Vieš aký je rozdiel? Chevrolet je nové a VW staré auto a to staré sa v ničom neodlišuje od toho nového. Rozdiel je hlavne v tom,že VW bolo v servise len na pravidelnej kontrole a Chevy už prvý týždeň po kúpe!
Ok,možno vydarený a nevydarený kus,ale pozri toto:

/topic str.2/
viewtopic.php?f=87&t=22494&p=383438#p383438

VW má totiž premyslené detaily a to nehovorím o spracovaní....len taká úplná blbosť napr:
Špinavé sklo v Chevy,pritiahnem páčku a ostriekam sklo....potom sa to roztečie,opäť utriem a ešte raz. VW....tá istá situácia,len rozdiel je v tom,že raz umyjem a VW predpokladá,že po roztečení bude musieť vodič utrieť vodu ešte raz a tak sa tie stierače spustia sami....a to je obyčajná výbava.

O tomto sú VW a nemecké značky ako celok.
GM sa nikdy ani kvalitou,ani zmýšľaním nedostane tam kde je napr.VW
Možno doma,lebo v EÚ sú ľudia úplne iný hlavne čo sa týka kvality spracovania. Aj ty si z Opla pamätáš iba ten komfort ;)

Inak vôbec nie som na nejaké značky,autá si kupujem podľa toho na čo potrebujem auto, ceny a vzhľadu...je mi jedno či je to VW,alebo Tata......len aby ma tu nikto neobvinil,že nadržiavam nejakej značke....len hodnotím na základe vlastných skúseností.
Kup si nové VW a budeš v servisu častěji než doma. Známý koupil nového passata a manželce golfa. Obě auta proklíná a už přemýšlí,že je prodá. Obě jsou 2.0 TDi.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
Boeing737
Příspěvky: 1883
Registrován: ned čer 10, 2012 02:27

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Boeing737 »

Netreba,stačí si prečítať podobné fóra...VW,Audi,Mercedes a pod...
Všade je problém,ale písal som o niečom inom,,,,
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Uživatelský avatar
TIBI77
Příspěvky: 589
Registrován: čtv čer 20, 2013 13:24
Bydliště: ZILINA

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od TIBI77 »

Situace GM
Maju najviac vyrobenych-nepredanych aut :!:
Ked ich budu rozoberat a predavat na suciastky,tak mame na 100rokov diely :o)
http://az-europe.eu/sk/231043-viete-kde ... ym-ociam/n
gm.jpg
2.0 VCDI LT+ 2013
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Krtek »

Sorry ale to mi nesedí. Stačí přečíst:

V sučasnej dobe je na svete viac áut ako ľudí. Počet pojazdných áut sa odhaduje na 10 miliárd. No stále sa vyrábajú nové kusy.

A vidim že je to kravina. Nejvíc aut na světě se celkem prodalo v roce 2007 a to 73,3 milionů aut. Kdyby byl takhle úspěšnej každej rok je to 733 milionů aut za 10 let. . Auta se vyrábí maximálně 100-120 let. Když to vynásobim stovkou, je to 7,3 miliardy. To by se ovšem tyhle kvanta musely vyrábět elou dobu a žádný auto by nešlo do šrotu.

Takže věřim spíš tomuhle:
http://vitejtenazemi.cz/cenia/index.php ... te=doprava

Celkový počet motorových silničních vozidel, tj. osobních automobilů, autobusů, nákladních automobilů a užitkových vozidel bez motocyklů na světě se blíží jedné miliardě.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4357
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od alvin »

DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Krtek »

On už existoval takhle hezkej novej Mates/Spark ? Já žiju v tom že poslední byl ten hnusnej co se u nás ještě nedavno prodával.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2757
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Slam »

Neexistoval, je to MY2016 představený teprve v dubnu. ;) Ale ta Chevy verze je fakt násobně hezčí, než jak to samé zprznili u Oplu. -P
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Situace GM - vzájemná konkurence vozů Chevrolet a Opel

Příspěvek od Krtek »

to jo, Osel je moc "Corsovitej".
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „POKEC“