Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
jaraf captiva3,2 v6
Příspěvky: 4
Registrován: pon bře 03, 2014 15:05

Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od jaraf captiva3,2 v6 »

Zdravím všechny, prosím o radu zda se někdo nesetkal s problémem u Captivy, pořád se mi rožínají kontrolky sjezdu z kopce a ESP, auto občas začne cukat, je to velmi nepříjemné. Po vymazání chyb z jednotky auto jezdí bez problémů ale cca asi 40-200km pak se zase rozsvítí kontrolky a cuká :-( , vyměnil jsem svíčky i váhu vzduchu a problém nepřestal :-(.
Děkuji za odpovědi
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od Vypravca »

Aky kod bol pri mazani chyb?
Inak ak sa rozsvedcuje chyba ESP, tak vymena sviecok s tym nema nic spolocne.
Takze pred mazanim chyb najskor pozriet co mam za chybu a az potom mazem!
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
jaraf captiva3,2 v6
Příspěvky: 4
Registrován: pon bře 03, 2014 15:05

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od jaraf captiva3,2 v6 »

načtené chyby:

PO121 snímač polohy škrtící klapky
P2119 Signál snímače polohy škrtící klapky nevěrohodný signál
P02178 Směs paliva vzduchu, směs příliš bohatá při část.zatížení
P0625 Generátor kontrola pole F, napětí je příliš nízké
P0101 Měřič hmotnosti vzduchu, nevěrohodný signál- provedena výměna váhy vzduchu
P0430 Učinost katalyzátoru, řada 2 příliš nízké
P0500 snímač rychlosti jízdy, porucha funkce

tak to je asi tak všechno :-(
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od mzprx »

Rozsvieteny vianocny stromcek ma zvycajne uplne inu pricinu, a to zle uzemnenie riadiacej jednotky. Meni sa podla pocasia a vlhkosti.

Problemom byvaju aj kontakty v poistkovej skrinke v motorovom priestore.
Treba rozobrat plosny spoj prepajkovat, kontakty nastriekat kontoxom.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od Richard »

no každopádně sjezd z kopce a ESP nemá s poruchama motoru v zásadě nic společného. V tom výpisu bych se soustředit na tu chybu 500 - snímač rychlosti.... jinak ESP má kromě čidel v kolech společných s ABS ještě čidla polohy volantu, čidla podélného a příčného zrychlení , čidlo rychlosti......
Taky záleží jakou diagnostiku jsi pro přečtení poruch použil, jestli je to nějaká s ELM nemusí číst všechny chyby, nejlepší je original tam by se mělo zjistit všechno
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od Vypravca »

Tie chyby su len chyby motora, pismono ,,P,, a kod chyby.
Chyby ,,podvozku,, ABS, TCM, atd. zacinaju pismenom ,,C,, a kod chyby.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
jaraf captiva3,2 v6
Příspěvky: 4
Registrován: pon bře 03, 2014 15:05

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od jaraf captiva3,2 v6 »

No pokusím se mrknout na ty pojistky a tu kostru jednotky a uvidíme dál.
Snad to bude vpořádku.
Myslíte si pánové že to cukání může být i špatní lambda sonda?
Uživatelský avatar
Orlando Tour
Příspěvky: 51
Registrován: pon pro 10, 2012 20:58
Bydliště: Brno okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od Orlando Tour »

Ahoj,
nejsem autospecialista, ale na LPG mám dost naježděný. Vyzkoušej nejprve zda se závada projeví i při jízdě s vypnutým LPG. Pokud ne pak může být například i problém s ŘJ plynovou ( samozřejmě i předemnou popsané problémy s kontakty ). Před cca 4 lety jsem řešil podobný problém u VW na LPG. Vždy po ujetí cca 200 km se začal provoz na LPG cukat. Stačilo odpojit baterii na cca 15 min. Tím se vymazali udaje z ŘJ plynové a auto jelo opět normálně. V servisu zkoušeli vše možné, až to skončilo výměnou ŘJ a od té doby naježděno bez problémů dalších 150000 km. Lamda sondu jsem ještě neměnil ani katalizátor a to mám přes 350000 na LPG. Vyzkoušej jízdu na benzín alespoň jednu nádrž a pak otravovat případně LPG servis až na to přijdou. Samozřekmě co zvládneš sám tak vyzkoušej.
třeba jsem trochu pomohl
VW Caddy 1,4 i LPG 402 000 km jezdí dosud
Škoda Fabia 1,4 Mpi LPG 140000 km jezdí dosud
VW Caddy 1,4 i LPG 130 000
Chevrolet Orlando LTZ bílá 1,8 , LPG od http://www.autolpg.cz/
spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/detail/547386.html
www.brnolowcost.com
www.dobresyry.cz
jaraf captiva3,2 v6
Příspěvky: 4
Registrován: pon bře 03, 2014 15:05

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od jaraf captiva3,2 v6 »

na benzín to dělá právě taky, potíže přetrvávají :-(
ll-lucas
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 15, 2015 20:33

Re: Chevrolet Captiva 3,2 v6 LPG problém elektrika :-(

Příspěvek od ll-lucas »

Dobrý den, mamé stejný problém u stejné motorizace captivy ,taky lpg. Chci se zeptat, jestli se Vám podařilo problém vyřešit? my s tím bojujeme 2 měsíce a neví si s tím rady ani v autorizovaném servisu.

předem děkuji za odpověď
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“