Rád bych přidal k lepšímu několik praktických "vychytávek" které mi cestování s Orlíkem vylepšují. Mám Orlíka jako všestraného pomocníka a to jak na krátké cesty za nákupy, do práce, s dětmi na kroužky tak se nebojíme cest po Evropě. Při koupi na konci roku 2012 jsem zvolil bílou barvu (z čistě praktického důvodu), s dieselem 120kW a manuální převodovkou. Předem odpovím na otázku, proč jsem si některou výbavu nepořídil originál ?...... cena nebo nesplňovala co potřebuji.
Třeba navigace: vestavěné navigace .. krása .. hned je auto o level dále ....ale ... kdo někdy řešil problém s aktualizací, cestou za hranice běžného dosahu map aj. mi dá za pravdu, že krása jednoduché navigace Garmin ... kde vezmete mapu na SD kartě zasunute a aktulizace je hotova .. super .. a to nemluvím o dostupnosti map
 
 Více komentáře již vložím v každém příspěvku zvlášť.
Ahoj a hodně KM bez nehod a závad.
Pavel


 prostě hagusy .... a příčníky s rychlou montáží. Nemusíte se přizpůsobovat rozteči montážních bodů na střeše a naopak dle povahy přepravovaných věcí máte možnost posouvat příčníky od sebe i k sobě. Nevím co vedlo konstruktéry CHEVROLETU, že na auto jako hrom dají čtyři hloupé odlitky pro montáž pevných střešnch nosičů. Nicméně ... pokud nechcete provést větší zásah do karoserie(nýty pro hagusy), jsou tyto montážní body jedinou možností kde kotvit střešní nosič. A tak jsem to provedl i já.. ovšem po svém ....
  prostě hagusy .... a příčníky s rychlou montáží. Nemusíte se přizpůsobovat rozteči montážních bodů na střeše a naopak dle povahy přepravovaných věcí máte možnost posouvat příčníky od sebe i k sobě. Nevím co vedlo konstruktéry CHEVROLETU, že na auto jako hrom dají čtyři hloupé odlitky pro montáž pevných střešnch nosičů. Nicméně ... pokud nechcete provést větší zásah do karoserie(nýty pro hagusy), jsou tyto montážní body jedinou možností kde kotvit střešní nosič. A tak jsem to provedl i já.. ovšem po svém ....
 šikovný
 šikovný








