Orlando a LPG

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6634
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od milosh »

Presne tak :lol: Proto mam automat v benzinu, ale pri najezdu 15t/rok + - to nejak neresim.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Reklama
 

aldv1
Příspěvky: 10
Registrován: ned kvě 26, 2013 08:25

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od aldv1 »

a to zle startovani po dlouhe jizde pri vysokych otackach. Nikoho nic nenapada ?
Chevrolet Orlando r.v. 2012, 104 KW, 1,8 LPG LT+, Slovensko okres Malacky
Uživatelský avatar
ta3s
Příspěvky: 149
Registrován: pát čer 08, 2012 13:51
Bydliště: Považská Bystrica

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od ta3s »

.. asi tu malokto jazdime dlho na vysokych otackach .. tu kazdy skor ide na spotrebu .. -i
Mne u Holcika radili nejaku dobu pred zastavenim prepnut na benzin aby sa akoze startovalo s cerstvym benzinom .. samozrejme nie benzinom z Tesca .. skor skusit natankovat nejaky fajnovejsi
Mne startuje ok .. len ma snahu dusit motor pri pokuse vyrazit hned po nastartovani .. tak vyrazam 10-15 sek po nastartovani -i
2011 Cruze HB 1,8 LTZ Silver Metalic + LPG Technology Gas/V-Lube
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Vypravca »

ta3s píše: ... aby sa akoze startovalo s cerstvym benzinom ...
Tam je vzdy cerstvy benzin, lebo cerpadlo toci stale dookola benzin, cez prepadove potrubie.
To mozno platilo, na stare S120, pred vypnutim motora sa prepinalo na benzin, aby sa zaplnil karburator.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
ta3s
Příspěvky: 149
Registrován: pát čer 08, 2012 13:51
Bydliště: Považská Bystrica

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od ta3s »

no prosim .. a zas som mudrejsi .. -i .. to dookola znamena ze cerpadlo toci benzin cez prepadove potrubie az naspat do benzinovej nadrze ?
2011 Cruze HB 1,8 LTZ Silver Metalic + LPG Technology Gas/V-Lube
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Vypravca »

Presne tak, benzin sa toci stale do okola, cez prepadove potrubie.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od kesko »

Pokial nemas urobene odpojenie cerpadla pri prepnuti na LPG.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Vypravca »

kesko píše:Pokial nemas urobene odpojenie cerpadla pri prepnuti na LPG.
To mas pravdu. No na sekvencnom vstrekovani to uz niektorym prepina postupne po valcoch a nie naraz ako to je pri podtlaku.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
357
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 21:37
Bydliště: Praha

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od 357 »

Jak to tu čtu, tak mi to připadá, že ten Holčík je na tý svý Autoklinice spíš pacient, když si na ty přestavby všichni pořád jenom stěžujete... :D
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Uživatelský avatar
vasa.prokop
Příspěvky: 107
Registrován: úte čer 14, 2011 20:45
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od vasa.prokop »

Chtěl bych tímto po delší době pozdravit zdejší majitele Orlanda.

Povím Vám příběh o Plynu, slibech, závazcích a zklamání.

Byl jednou jeden taxikář, který si chtěl pořídit nové auto. Tu mu padlo do oka Orlando. Jelikož taxikář byl spokojeným uživatelem plynových automobilů zašel se k prodejci podívat na vysněný kočár a poptat se na možnost přestavby.

Mile byl taxikář uvítán a byl mu mazán med kolem huby. "Ano samozřejmě kupte si naše auto je skvělé zářivé i na plyn Vám jej povolíme přestavět, avšak máme 3 podmínky. Za prvé, necháte si auto přestavět v námi určené firmě, za druhé budete k nám jezdit na garanční prohlídky a za třetí nikde o tom že jsme Vám povolili plyn nepovedeme záznam, Jsme přeci kamarádi a kdyby se to dozvěděl Boss z Prahy bylo by zle.

I Nechal se taxikář obalamutit a přistoupil na čestné Džentlmenské slovo, neb věřil, že slušní lidé stále na světě existují. Potřásl si rukou s panem prodejcem, odvezl si svého Orlíka a spokojeně jezdil. Mrzelo ho sice, že každých 15 tisíc kilometrů musí na prohlídky, které jsou třikrát dražší, než byl zvyklý u svého opraváře, nicméně ctil dohodu a hřálo ho vědomí, že má přece svou dohodu.

Po dvou letech a 97 tisících kilometrech se Orlíkovi udělalo zle, třásl se jako sulc a nechtělo se mu nastartovat, a palubní deska blikala jako na Matějské.

I vylekal se taxikář a vzal ho k panu prodejci, aby ho vyléčil a byl velice rád, že jezdil na garanční prohlídky a že do sta tisíc kilometrů mu hodný pan prodejce pomůže v rámci reklamace.

Jaké však bylo taxikářovo zděšení, když se od pana prodejce dozvěděl, že mu tuto opravu jako záruku neuzná, jelikož auto jezdilo na plyn. Jal se tedy zjišťovat informace a hledat podobně postižená Orlanda. Tu jednou došel k firmě která mu LPG montovala.

"vám to ujelo sto tisíc kilometrů?" byla první reakce. "to se tedy divím, Orlanda vydrží něco kolem 50 tisíc a pak je třeba opravit hlavu".

Nezbývalo taxikáři než se vrátit zpět k panu prodejci a pokusit se s ním dohodnout alespoň na snížené ceně opravy. Marně apeloval na dohodu a marně nabízel kompromisy.

"Hahá" smál se pan prodejce kam bychom přišli, kdybychom každému obejdovi, kterému jsme něco naslibovali ty sliby plnily." A opovažte se o tom někde mluvit, kdyby se dozvěděl náš Boss, že ačkoliv tam byl plyn, tak to prošlo všemi garančními prohlídkami, mohli bychom z toho mít velké potíže."

"Tak mi alespoň neúčtujte práci a materiál zaplatím."

"tak to prrr" na těch 4 tisících za opravu je založený celý náš business plán a tímto neomaleným požadavkem nám rušíte naše kruhy"

Vzal tedy taxikář klíče, sedl do auta a odjel ke svému opraváři a svěřil Orlíka do jeho péče.

Konec tento příběh zatím nemá, neb Orlík bude vyléčen nejspíše příští týden.


Z tohoto příběhu vyplývá několik Ponaučení.

Za prvé: Nikdy nevěřte na džentlmenské dohody, nevěřte planým slibům, neb doba poctivých a čestných lidí už dávno pominula a podání ruky dnes již nic neznamená.

Za druhé: Pokud máte auto Orlando přestavěno na plyn, je zcela zbytečné jezdit na předražené garanční prohlídky, jelikož s vámi prodejce stejně vyrazí dveře.

A za třetí: pečlivě sledujte chování svého Orlíka a jakmile zjistíte že ráno hůř startuje, dochází u něj k poklesu výkonu a sem tam bezdůvodně poblikává ikonka ASR, budou to patrně první příznaky blížící se opravy hlavy motoru.


Tento příběh sponzoruje AUTOSALON HOREČKA
Uživatelský avatar
Orlando Tour
Příspěvky: 51
Registrován: pon pro 10, 2012 20:58
Bydliště: Brno okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Orlando Tour »

Každopádně problémy nezávidím,
co mě však zaráží nejvíc je reakce firmy co Ti dělala montáž. Navíc reakce,že Orlandu odchází hlava po 50 tis je dost zavádějící. Rád bych věděl kolik Orland na LPG dělaných u nich najelo více než 50 tis. A pokud už takovou informaci věděli pak je dost problém,že Tě na to neupozornili a ještě nabízeli záruku. Já mám na lpg již přes 600 tis na 3tím autě u stejného montéra a vždy 100% jednání. Přeji mnoho dalších km bez problémů a pryč od podvodníků.
VW Caddy 1,4 i LPG 402 000 km jezdí dosud
Škoda Fabia 1,4 Mpi LPG 140000 km jezdí dosud
VW Caddy 1,4 i LPG 130 000
Chevrolet Orlando LTZ bílá 1,8 , LPG od http://www.autolpg.cz/
spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/detail/547386.html
www.brnolowcost.com
www.dobresyry.cz
Uživatelský avatar
Scorpion.11
Příspěvky: 6265
Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
Bydliště: Městys Jedovnice

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Scorpion.11 »

Pěkné čtení, skoro jako román na pokračování :PP: Jinak nezávidím tyhle trable a taktéž neférovost od Horečky -P Osobně pokud je vše pravda jak píšeš, tak bych mu v Praze zatopil pokud máš aspoň nějaké podklady -i
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)

člen AVEO Fanclubu
Poky Ul
Příspěvky: 2850
Registrován: ned srp 07, 2011 21:27
Bydliště: Ustí nad Labem

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Poky Ul »

vasa.prokop píše:Chtěl bych tímto po delší době pozdravit zdejší majitele Orlanda.

Povím Vám příběh o Plynu, slibech, závazcích a zklamání.

Byl jednou jeden taxikář, který si chtěl pořídit nové auto. Tu mu padlo do oka Orlando. Jelikož taxikář byl spokojeným uživatelem plynových automobilů zašel se k prodejci podívat na vysněný kočár a poptat se na možnost přestavby.

Mile byl taxikář uvítán a byl mu mazán med kolem huby. "Ano samozřejmě kupte si naše auto je skvělé zářivé i na plyn Vám jej povolíme přestavět, avšak máme 3 podmínky. Za prvé, necháte si auto přestavět v námi určené firmě, za druhé budete k nám jezdit na garanční prohlídky a za třetí nikde o tom že jsme Vám povolili plyn nepovedeme záznam, Jsme přeci kamarádi a kdyby se to dozvěděl Boss z Prahy bylo by zle.

I Nechal se taxikář obalamutit a přistoupil na čestné Džentlmenské slovo, neb věřil, že slušní lidé stále na světě existují. Potřásl si rukou s panem prodejcem, odvezl si svého Orlíka a spokojeně jezdil. Mrzelo ho sice, že každých 15 tisíc kilometrů musí na prohlídky, které jsou třikrát dražší, než byl zvyklý u svého opraváře, nicméně ctil dohodu a hřálo ho vědomí, že má přece svou dohodu.


Po dvou letech a 97 tisících kilometrech se Orlíkovi udělalo zle, třásl se jako sulc a nechtělo se mu nastartovat, a palubní deska blikala jako na Matějské.

I vylekal se taxikář a vzal ho k panu prodejci, aby ho vyléčil a byl velice rád, že jezdil na garanční prohlídky a že do sta tisíc kilometrů mu hodný pan prodejce pomůže v rámci reklamace.

Jaké však bylo taxikářovo zděšení, když se od pana prodejce dozvěděl, že mu tuto opravu jako záruku neuzná, jelikož auto jezdilo na plyn. Jal se tedy zjišťovat informace a hledat podobně postižená Orlanda. Tu jednou došel k firmě která mu LPG montovala.

"vám to ujelo sto tisíc kilometrů?" byla první reakce. "to se tedy divím, Orlanda vydrží něco kolem 50 tisíc a pak je třeba opravit hlavu".

Nezbývalo taxikáři než se vrátit zpět k panu prodejci a pokusit se s ním dohodnout alespoň na snížené ceně opravy. Marně apeloval na dohodu a marně nabízel kompromisy.

"Hahá" smál se pan prodejce kam bychom přišli, kdybychom každému obejdovi, kterému jsme něco naslibovali ty sliby plnily." A opovažte se o tom někde mluvit, kdyby se dozvěděl náš Boss, že ačkoliv tam byl plyn, tak to prošlo všemi garančními prohlídkami, mohli bychom z toho mít velké potíže."

"Tak mi alespoň neúčtujte práci a materiál zaplatím."

"tak to prrr" na těch 4 tisících za opravu je založený celý náš business plán a tímto neomaleným požadavkem nám rušíte naše kruhy"

Vzal tedy taxikář klíče, sedl do auta a odjel ke svému opraváři a svěřil Orlíka do jeho péče.

Konec tento příběh zatím nemá, neb Orlík bude vyléčen nejspíše příští týden.


Z tohoto příběhu vyplývá několik Ponaučení.

Za prvé: Nikdy nevěřte na džentlmenské dohody, nevěřte planým slibům, neb doba poctivých a čestných lidí už dávno pominula a podání ruky dnes již nic neznamená.

Za druhé: Pokud máte auto Orlando přestavěno na plyn, je zcela zbytečné jezdit na předražené garanční prohlídky, jelikož s vámi prodejce stejně vyrazí dveře.

A za třetí: pečlivě sledujte chování svého Orlíka a jakmile zjistíte že ráno hůř startuje, dochází u něj k poklesu výkonu a sem tam bezdůvodně poblikává ikonka ASR, budou to patrně první příznaky blížící se opravy hlavy motoru.


Tento příběh sponzoruje AUTOSALON HOREČKA

Tak to je pěkně strašidelná pohádka brrrrr :shock: Zajímalo by mě jestli se ta závada týká pouze Orlanda nebo 1.8 eco tec obecně :idea: :?:
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Uživatelský avatar
vasa.prokop
Příspěvky: 107
Registrován: úte čer 14, 2011 20:45
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od vasa.prokop »

Jestli se to týká těch motorů se ukáže až časem, až začnou ostatní uživatelé najíždět tyhle kilometry. Jinak poslední info od mého opraváře je, že ta sranda bude stát do 10.000,- se vším všudy. v tom "nejmenovaném" salónu mi to napočítal skoro na 14 tisíc. ...nejde mi ani tak o ten rozdíl, ale o ten přístup. Kdyby řekl, tak dobře započítáme díly a práci si nebudeme počítat, tak by nebylo o čem dále diskutovat. mohl mít více méně spokojeného zákazníka a pokračující garančky a to ani nemluvím o tom, že za chvíli bude pomalu čas dělat rozvody.

Takhle díky neochotě má akorát ostudu a jednoho velice naštvaného bývalého zákazníka.

Někde jsem zaslechl dobrou poučku: "můžou se mnou "vyjebat" pouze dvakrát ... poprvé a naposledy.

toho se asi budu muset začít držet, protože už mě ta má naivita začíná štvát.
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od smire666 »

Postúp ako námet do "černých ovcí" -i -i -i
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Motory“