a to jake jazdy mas ? neje to nejak vela ? inac mi teraz dajak na orlande tiez vela vypaluje cca kazdych 400km tj 2x za nadrz a to mesto ani nejazdim max mestsky okruh

Moderátor: Blue Lanos

Me od posledniho prehrani SW kontrolka nesvitila vubec a proto me je uz uplne jedno kdy vypaluje.HonzaKLE píše:Zdravím všechny!
Nějak nám tu téma DPF utichá, proto přispěji svou "trochou do mlýna".
Mám najeto cca 5 tis. od poslední aktualizace sw řídící jednotky a mám tyto zkušenosti:
1. vypalování probíhá po cca 220 - 250 km (rekord 320 km vesměs po dálnici)
2. kontrolka vypalování DPF svítí při každém vypalování (dle návodu i servisu pouze po x-tém neúspěšném - blbost)
3. spotřeba se mi díky neustálému vypalování ustálila na 9,5 l/100 km (bez vypalování až o 1 litr méně)
4. vypalování trvá cca 30 km po okreskách
Z uvedeného jsem si vyvodil následující:
ad1) klidně přeruším regeneraci když potřebuji zastavit bez obav o poškození DPF
ad2) ať si bliká
ad3) spotřeba udávaná výrobcem je o cca 30% nižší než reálná což se mi zdá poněkud moc
ad4) na to že se vypaluje poměrně zhusta to trvá poněkud déle
A to je zatím vše, naftě zdar a DPF zvlášť!


 A teď když trošku přemýšlím, nevím zda se jedná o větrák na chladiči nebo větrák "topení". Ten mi běží u automatické klimatizace furt, jenom v zimě se někdy sepne na vyšší výkon a provede "výměnu" vzduchu v kabině (jedná se o chladný vzduch - neohřátý a člověka to vždy probudí, trvá to tak 10 - 20 vteřin), ale to beru jako nějakou doplňkovou funkci automatické klimatizace (možná se pletu)
 A teď když trošku přemýšlím, nevím zda se jedná o větrák na chladiči nebo větrák "topení". Ten mi běží u automatické klimatizace furt, jenom v zimě se někdy sepne na vyšší výkon a provede "výměnu" vzduchu v kabině (jedná se o chladný vzduch - neohřátý a člověka to vždy probudí, trvá to tak 10 - 20 vteřin), ale to beru jako nějakou doplňkovou funkci automatické klimatizace (možná se pletu) Asi by tě mohli zaměstnat přímo u Chewy ve vývoji. Jinak nic ve zlém, já jenom nesnáším kecy ve stylu jedna paní povídala. Také jsem měl 2 Fiaty (600D a Multiplu 1,9JTD) a také bez problému a "odborníci" tvrdí, že Fiat je poruchový. Prostě chce to slušný přístup k autu trochu kvalitní údržby a hotovo.
 Asi by tě mohli zaměstnat přímo u Chewy ve vývoji. Jinak nic ve zlém, já jenom nesnáším kecy ve stylu jedna paní povídala. Také jsem měl 2 Fiaty (600D a Multiplu 1,9JTD) a také bez problému a "odborníci" tvrdí, že Fiat je poruchový. Prostě chce to slušný přístup k autu trochu kvalitní údržby a hotovo.  

 , proto ta spotřeba ....
 , proto ta spotřeba ....
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |