zmiňováno to už tu zřejmě bylo,ale nikdy z toho nebyl udělán jednoznačný závěr.Takže můj dotaz zní, řazení u Matesa z 3 na 2 není žádnej zázrak,chce to torochu cviku asi kus od kus auta,asi není žádný univerzální návod,každému se auto v tomto případu chová jinak. Mě to řadit celkem jde,je-li převodovka zahřátá je to pohoda.Musím uznat,že jsem už řadil i lepší převodovky

A teď pište co vám evidentně pomohlo,tuto chybu potlačit ne žádné úvahy co by kdyby
 
   :
 :- nový olej v převodovce- typ,přibližná cena, na foru se tu psalo, že někdo tam lije Dextrony ,nebo oleje do automatů,nehrozí rozleptání simeringů?
Matez má doporučen olej viz foto.
-lanovody-pronazat,vyměnit?
- a další fígle ???
 
   
  




 .Ja ho koupil v lete a v zime byl problem.Nejspise s tim nekdo pokusnicil a mozna prevodovku i prelil.Kazdopadne tam musel byt husty olej protoze za studena i v lete sla ztuha.Stalo me to 5000kc a nekolik dni bez auta.Ted tam mam co tam patri a nastesti to slozili dobre takze nehuci.Radi se mi stejne jako pred tim.Vlastne lepe.Protoze nejde za studena ztuha.A nevidim problem radit dvojku pod 40km/h.Nechapu proc bych tam mel srat tu 2jku treba v 50?Chce to radit pekne pomalu a funguje dobre.Nekdo to tam ale asi kope jak na motorce a to se pak nesmi divit ze slysi zuby.Muj zaver-olej podle vyrobce.
 .Ja ho koupil v lete a v zime byl problem.Nejspise s tim nekdo pokusnicil a mozna prevodovku i prelil.Kazdopadne tam musel byt husty olej protoze za studena i v lete sla ztuha.Stalo me to 5000kc a nekolik dni bez auta.Ted tam mam co tam patri a nastesti to slozili dobre takze nehuci.Radi se mi stejne jako pred tim.Vlastne lepe.Protoze nejde za studena ztuha.A nevidim problem radit dvojku pod 40km/h.Nechapu proc bych tam mel srat tu 2jku treba v 50?Chce to radit pekne pomalu a funguje dobre.Nekdo to tam ale asi kope jak na motorce a to se pak nesmi divit ze slysi zuby.Muj zaver-olej podle vyrobce.


