Tak jsem dneska byl na výměně již zmiňovaných plastů (drhnoucí o dveře) a docela mě zaskočili,když jsem se jich zeptal jestli to už někdo reklamoval,tak mi řekli,že jsem jediný a když jsem jim řekl o tom,že jsem už xtý, tak mi odpoveděli, že mluvili s člověkem z Chevroletu, který má na starosti reklamace celé ČR a že jsem zatím jediný. Tak to nechápu
To mi později taky došlo, ale stejně, bavili se se mnou ve stylu jako, že jsem jediný a co vůbec s tímhle otravuju. Dveře jsem si nakonec odpoledne musel zalakovat sám bo se na to vysrali. Jinak nechci dělat reklamu, ale Autovars u Libeňského ostrova - přístup k zákazníkovi . Byl jsem tam už po 2 a předtím to samé. Už tam nepojedu. Tak zatím
Já dnes byl na výměně plastů. Vše vyměněno, barva opravena a co mě mile překvapilo, tak mě auto předali krásně čisté, vyluxované a vyleštěná palubní deska. Docela jsem čučel Přístup suprový Autotop Ústí nad Labem na proti tescu. Ta mezera je na první pohled tak o 3mm větší než před výměnou. veliká spokojennost uvidím co to udělá po pár kilometrech
Budvyk.cz
Škoda 125 GLS Favorit 136 LS Hyundai Lantra combi 1,6 16V Peugeot 307SW 2Hdi Hyundai i30CW 1,6 16V (nyní) Chevrolet Orlando 1,8LTZ (nyní)
Pokud ti vratili auto nenalakovane tak jsi to nel prebirat (vim as se me to lehce rika).
Nedavno jsme s kolegem resili otlucene od kaminku misto nad zasterkou na blatniku zadniho kola. Nektere vozy tam mivaj takovou 3M pruhlednou pasku.
No kdyz nepochodili v servise v Brne tsk jsme to reklamovali v Praze na fordu. No a jak to pomohlo
To je BORDEL! Tenhle nesourodej přístup značkovejch servisů mě točí! Je mi jasný, že se nebudou chlubit s tím, kolik lidí co reklamovalo, na to už dělám v automobilovým průmyslu dost dlouho. Ale aby na stejnou závadu (mimochodem na 100% jim známou), reagoval každej servis jinak, to je teda docela drzost. Asi bych to rozmáznul přímo někde na centrále Chevroletu!
Mimochodem, já zatím naprosto v pohodě, od výměny a opravy laku najeto asi 800 km bez známek otěru. Ty nový prahový lišty to prostě řeší!
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ... Suzuki AN400 Burgman '99
Mám Orlando pár dní dní a už sa objavili prvé vady. Už predtým som si všimol zvýšenú spotrebu najmä v meste, ale to sa snáď sa uprví. Bohužiaľ, dnes ma Orlando nechalo, ráno sa mi nepodarilo naštartovať. Po otočení kľúča a zhasnutí kontroliek a otočení do polohy 3 sa neudialo nič, auto nazačalo štartovať. Ide možno o poruchu imobilizéru.
Pri ďalšom pokuse auto sice štarovať začalo motor nabehol, ale zostala svietiť kontrolka imobilizéra a kontrolka paliva, tiež ručička palivomera zostala na nule hoci v nádrži bola približne polovica paliva. Na PC sa objavila správa na doplnenie paliva. Takže som z toho celkom Happy
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
nie, cca po pol hodinke ako motor nabehol sa ručička palivomera postupne vrátila na správnu úroveň, prestala hláška na PC o doplnení paliva a dojazd sa postupne dostal na správnu úroveň. Stále však svietila oranžová kontrolka imobilzéra
Tak tohle se mi stalo taky nastartoval jsem až na 3-ti pokus stav paliva se srovnal po cca 3km. Kontrolka imo. nesvítí připisoval jsem to tomu že jsem měl málo paliva a stal jsem hodně zadkem z kopce. Od te doby (asi měsíc a půl) je klid. Ještě sem si všimnul že mi při projíždějí tunelove myčky skákala ručička palivomeru tak doufám že už bude klid. Na 23.10 jsem objednán do servisu s klepáním v palubní desce tak snad to bude poslední problem.
ted jsem resil ztratu vykonu na dieselu.podle vseho egr ventil.takze v 17 tis vas cekaj pekny veci.je vodou chlazeny a je to krokovy motorek takze s tim nejde nic moc delat.pokud neni nejakej reprogram je potreba vymenit.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil