jj někdy může být problém i mezi sedačkou a volantem
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
no vidite. a moja spotreba noveho vozidla a vozidla po 41 000 km je v podstate rovnaka. moj nazor je, ze zabehnutie motora je skor ista forma placebo efektu, kedy si vodic vsugeruje, ze motor ide lepsie po istom pocte kilometrov. realne sa to da porovnat iba tak, ze budem povedzme mesiac jazdit kazdy den iba na uplne novom voze a potom mi zo dna na den daju voz, ktory ma povedzme 15000 km. vtedy mozem objektivne povedat, ze citim rozdiel. ale ak na jednom voze jazdim kazdy den, tak ten rozdiel medzi novym a zabehnutym nemam sancu odlisit.
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Vždy beru do plné a od výpočtu jsou tu "spotřeby". Palubní počítač "cosi" ukazuje, vždycky je to víc, než ve skutečnosti. Každý správný motorista by si měl spotřebu hlídat, o něčem to vypovídá. U všech aut jsem dlouhodobou spotřebu kolem 7,0 l. Pokud bude u Orla 7,5, budu spokojen. Přes rok město 8-9, dovolená 6-7 a tak to různě osciluje. U Kalose 1,2 byla kombinovaná 6,6, já měl 7,1, Orel má 7,3, tak do 8 dobrý. Pokud to má někdo jinak, měl by se zamyslet, pokud nejezdí celý rok jenom do práce. Na počítač se vybodněte, já měl po městě 9,3 a ve skutečnosti 8,5. Je to jen pro formu. Počítač mám pro dojezd a nikdy mně nezklamal, beru až začne blikat kontrolka. Dlouhodobě jde spotřeba určitě dolů, ale jsou to jen desetinky litru.
CHEVROLET ORLANDO, MY 2012, OLYMPIC WHITE, LTZ 1,8 BENZÍN, 16", BEZ NAVI, OCHRANNÁ SADA, REZERVA
EAGLE SQUADRON
No ano někdy problém může být mezi sedačkou a volantem, nicméně na Škodě Octavii II 1.9TDI jsem měl dlouhodobou spotřebu 5.4 ! Takže o nějaké jiné jizdě být řeč nemůže. Samozřejmě je potřeba brát v potaz váha vozu a rozdílná aerodynamika. Ale tahle spotřeba na Orlíkovi je děs! Přiznám se že zatím jsem z Orlíka jen a jen zklamanej !
_____________________________ Chevrolet Orlando LT+ 2.0VCDi
from 6-6-12
já to myslel ze srandy (i jsou jedinci který se to nedá vysvětlit) proto ty smajlíci
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
Mne sa obyčajne rozsvieti, keď sa dojazd dostane na cca 85-90 km a blikať začne pri 70-tke. Pri priemerke okolo 7,3l to vychádza na 6,6 litra pri rozsvietení a cca 5 litrov pri blikaní.
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white EAGLE SQUADRON Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Minimální zůstatek jsem měl zatím 8l a to nic neblikalo. Počítám, že to začne tak při 7 l, aby byl dojezd 100km.
Kámoš měl taky Octavii AT za 750 tis a dlouhodobou spotřebu 5,5l. Do důchodu si teď koupil KIU Soul 1,6 a oba jsme na dovolené pro zajímavost brali zároveň (on nádrž jen na 48l) a natankovali jsme vždy skoro stejně. A to má mít spotřebu o litr nižší!!! Auto za polovinu je prostě auto za polovinu. Taky byl rozčarován.
Holt na spotřebu jsou škodovky. U staré Feldy-combi 1,3 jsem měl dlouhodobou 6,8 a to už je hezkých pár let. O Orlandovi jsem to věděl a s tím jsem ho taky kupoval.
CHEVROLET ORLANDO, MY 2012, OLYMPIC WHITE, LTZ 1,8 BENZÍN, 16", BEZ NAVI, OCHRANNÁ SADA, REZERVA
EAGLE SQUADRON
Jo spotřeba je trochu vyšší, ale jak už jsem psal. Když se dostanu na 8,5 tak budu spokojenej U I30 mám 8,3. Nehledě na to že to tu je samej kopec. Často jezdím teplice a tam na rovinu narazíte z těží
Budvyk.cz
Škoda 125 GLS Favorit 136 LS Hyundai Lantra combi 1,6 16V Peugeot 307SW 2Hdi Hyundai i30CW 1,6 16V (nyní) Chevrolet Orlando 1,8LTZ (nyní)