Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
eL
Příspěvky: 104
Registrován: úte led 18, 2005 09:30
Kontaktovat uživatele:

Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od eL »

ahoj kolegové,

Nubira mi sloužila docela dobře až do 208 tisíc km, ale teď je to peklo - motor začal kuckat, přehřívat se, brát vodu, tlakovat, ject na 3 válce... prostě prasklé těsnění pod hlavou a na to se i léčí.

Servis sundal hlavu, nechal zbrousit, vyměnil těsnění pod hlavou a některá další kolem, zároveň i kladky na rozvodech... auto teď jede sice už na 4 válce, jede v podstatě dobře, jenže pořád hrozně tlakuje chladicí okruh. Po 10 km jízdy jsou hadice tvrdé jak beton a je záhodno upustit "páry". Nicméně vodu to už (zatím) nepapá...

Prý to vypadá, že se bude muset zbrousit i spodní část, což možná dělá někdo na místě přímo v autě bez demontu motoru, ale jisté to není... Co myslíte? Neznáte někoho, kdo tento zákrok zvládá (Brno a široké okolí)?
Daewoo Nubira 2.0 CDX, 98 rok, 98kW, Hatchback
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od conpet »

to jsem ještě neslyšel , že by někde prasklý blok ?
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
eL
Příspěvky: 104
Registrován: úte led 18, 2005 09:30
Kontaktovat uživatele:

Nubira tlakuje do chlazení

Příspěvek od eL »

Zatím to vyřešila dírka do víčka nádržky...

Prý nejspíše nerovnost na spodní straně bloku, což se ale zrovna moc nevyplatí opravovat = celý motor ven, nebo specialista na místě, který to zbrousí, ale o žádném nevím.
Daewoo Nubira 2.0 CDX, 98 rok, 98kW, Hatchback
paul08
Příspěvky: 120
Registrován: čtv pro 23, 2010 03:04
Bydliště: okr.NZ

Re: Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od paul08 »

Mne to brusili v Komarne,ale blok bol vonku,nie je to nic hrozne dat ho von.Mozes mat aj strhnuty zavit v bloku motora a na tom mieste to znova prepaluje!Prerezal som zavit na M12 a zatial drzi.Zistis to len vtedy ked budes davat dole hlavu a niektora zo skrutiek,ktore drzia hlavu pojde uvolnit lahsie,ked nie tak to daj vsetko prezriet, prebrusit a natlakovat hlavu,ci nie je prasknuta.A to som este nepocul,že sa da prebrusit blok v aute,no to by som chcel vidiet!!! :shock:
eL
Příspěvky: 104
Registrován: úte led 18, 2005 09:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od eL »

Jo, prý to někdo přímo v autě dokáže, ale stojí to ranec...

Hlavu při zbrusu tlakovali, ta prasklá není.

Ale je to zajímavé - při volnoběhu i jízdě je to nyní vše v pořádku, pouze při zastavení motoru odešla pěna přes tu dírku ve víčku. A dá se říct, že to teď právě netlakuje ani s víčkem normálním, nepropíchnutým. Možná si to nějak sedlo... uvidíme.
Daewoo Nubira 2.0 CDX, 98 rok, 98kW, Hatchback
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od Richard »

v motoru musí být tlak chladící vody, jinak se voda v hlavě vaří ( Vyšší tlak = vyší bod varu) např při normálním tlaku se voda vaří v cca 98°C když je pod tlakem tak třeba ve 120°C tak pozor na to dělat dírku do víčka nádržky na vodu není dobrej nápad, právě to víčko reguluje ten tlak v systému když je větší tak odfoukne ..... tak bacha na to to že jsou hadie tvrdé když je motor ohřátý je normální...... nenormální je když tím víčkem skáče voda ven, nebo ve vodě se dělá emulze z oleje atd. pokud ti to vodu nežere, neubývá ti , tak bych to neřešil
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
paul08
Příspěvky: 120
Registrován: čtv pro 23, 2010 03:04
Bydliště: okr.NZ

Re: Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od paul08 »

Spravne,hadice su trocha tvrdsie pri chode motora po par minutach.Ked okolo viecka nemas po jazde vystreknutu vodu,tak to je v pohode.Inac boli z vieckami problemy,takze si zozen druhe viecko a vyskusaj dlhsiu jazdu,tzn.tak dlhu,aby otvoril termostat.Ked budes mat vodu okolo viecka vystreknutu,mas problem !!!
Jujing
Příspěvky: 84
Registrován: pon pro 24, 2007 22:59
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od Jujing »

kdyby byl zájem než brousit blok měl bych tu motor najeto předemnou cca 90tis (měl to nějakej optik skoro nejezdil) mno cca 10tis, nechal bych ho levně, doposud je v autě nemám problém s přeměřením tlaku apod... auto odstavený kvůli korozy. Dyžtak piš na mail: jujing@centrum.cz
eL
Příspěvky: 104
Registrován: úte led 18, 2005 09:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od eL »

Jujing píše:kdyby byl zájem než brousit blok měl bych tu motor najeto předemnou cca 90tis (měl to nějakej optik skoro nejezdil) mno cca 10tis, nechal bych ho levně, doposud je v autě nemám problém s přeměřením tlaku apod... auto odstavený kvůli korozy. Dyžtak piš na mail: jujing@centrum.cz
Díky, ale nějak si to nakonec sedlo s novým víčkem.

PS: koroze Nubiry? Tak to nechápu, nic takového moje 14letá Nubira naprosto nezná -i
Daewoo Nubira 2.0 CDX, 98 rok, 98kW, Hatchback
Jujing
Příspěvky: 84
Registrován: pon pro 24, 2007 22:59
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou - zbroušení spodní části (?)

Příspěvek od Jujing »

njn je to tak nubira byla ok všechno v pohodě no a najednou přes jednu zimu totálně schnila...
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“