No ..mna napadli tieto moznosti .... pri tom zdochynaniii...
za studena...teda ak je elktrika OK...
olej zahadze sviecku...
za studena je pridrety vyf. ventil..nedolieha.. straca sa tlak vo vlaci..
prip. zostava pootvoreny saci ventil...potom sa to prechlastaaava...
alebo.. je zle dvihatko, a nestaci ventil dostatocne otvorit...
???...kontrolovali ti a menili aj voditka ventilu...???
???...naskoci aj "4-ty valec" ked za studena vytocish motor nad 4500ot/min. ..???
..zranie oleja....
..ked vylucime zle piestne kruzky...
bud ma blok alebo hlava niekde neaku praskilnu...
ktoru za studena nevidno...
..za tepla sa vsak uz spravi skulinka...
Toto sa da zistit iba za tepleho stavu pod RONTGENOM...
..ale ja o nijakej firme ani servise co by sa tymto zaoberala NEVIEM...
henta "porucha" na motore po GO ...je teda fakt unikaat...
..mne sa po GO motora este take nestalo...
..a ani mi nikto nic take reklamovat neprisiel..
..aj ked teda nieje GO ako GO..