Orlando a LPG

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
242micro
Příspěvky: 51
Registrován: pon úno 13, 2012 19:05

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od 242micro »

co to tu sledujem skor je tu stym viac problemov ako kladne odpovede
chevrolet orlando LT plus :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
jmatyas
Příspěvky: 72
Registrován: úte čer 21, 2011 18:18
Bydliště: blízko Náchoda

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od jmatyas »

ati píše:V Orlande mám LPG namontované asi tri týždne a za ten čas som najazdil asi 3000km. Rovnako aj mne sa stáva, že sa mi rozsvieti oranžová kontrolka servisu a pritom mi zároveň ukazovateľ stavu paliva klesne na nulu. Po vypnutí motora a opetovnom naštartovaní kontrolka už nesvieti a ukazovateľ stavu paliva sa pomaličky vracia z nuly na aktuálnu hladinu stavu paliva. Deje sa to cca každých 650 - 700km. Viete mi niekto poradiť čo to môže byť? ďakujem
Tak s tím jsem se já zatím nesetkal. Orlíka mám na plymu už 6000 km, žlutá se rozsvěcuje jen když dochází benzín v nádrži, jak jsem již napsal výše. Nikdy nezhasla po opakovaném startu, až když do nádrže doplním nový benzín.
Š120L, VW Polo, Chevrolet Kalos hb, Chevrolet Aveo sdn, Chevrolet Orlando 1.8 LTZ přestavěn na LPG (systém OSCAR-N OBD/CAN s reduktorem MAGIC 3 a vstřikovači VALTEK T34)
Obrázek spotřeba na LPG
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Vypravca »

To ze ti ide palivomer dole, taky isty problem maju aj citroeny na LPG. Riadiaca jednotka si preratava spotrebu podla najazdenych km a rucicka ide dole. Stacilo tam dotankovat nejakych par litrov benzinu a rucicka bola opat na svojom mieste.
Takze ak ti to robi pri tych km, tak ci to nema vplyv na to ze si riadiaca jednotka ,,mysli,, ze mas prazdnu nadrz.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Krtek »

On už neni v nádrži plovák ?
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Vypravca »

To neviem ako na Orlande ale na citroene fore som cital, ze tam uz plavak nie je.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Vypravca »

ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
inza
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od inza »

S tou ručičkou se mi to podobně chová u Accorda, ale je to jak kdy. Někdy jde dolů, někdy ne, někdy tam zůstane, pak se zase vrátí, dojezd na PP klesá, pak zase roste :)

Už jsem si zvykl - jezdím dle počítadla které mažu při tankování a veškeré tankování vedu na Spritmonitor.
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek
242micro
Příspěvky: 51
Registrován: pon úno 13, 2012 19:05

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od 242micro »

a taka otazocka, ak smiem...

....ak namiesto rezervneho kolesa mate nadrz na plyn...potom ako budete riesit defekt? odtahovka?ci nejaka tesniaca sada??
chevrolet orlando LT plus :)
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Krtek »

A ty snad máš v Orlandu rezervu ? Co jsem postřeh tak Orlando ani rezervu nemá. Dávaj tam rovnou nějakou tu lepící a funící sadu. Někdo tu sháněl držák rezervy protože trval na vožení náhradního kola s sebou. Kdyžtak mně opravte jestli se pletu.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
242micro
Příspěvky: 51
Registrován: pon úno 13, 2012 19:05

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od 242micro »

Krtek píše:A ty snad máš v Orlandu rezervu ? Co jsem postřeh tak Orlando ani rezervu nemá. Dávaj tam rovnou nějakou tu lepící a funící sadu. Někdo tu sháněl držák rezervy protože trval na vožení náhradního kola s sebou. Kdyžtak mně opravte jestli se pletu.
Nie nemam, da sa dokupit, mne co vraveli ze drziak na koleso, montaz, rezerva a sada na vymenu kolesa= cca250 euro.

Len ide o to ako budu riesit potom defekt, nechcem to privolat nikomu, ked tam maju nadrz a nie rezervu.

To len info pre mna..a mozno sa dozviem aka tesniaca sada je najlepsia na defekty :) -i
chevrolet orlando LT plus :)
Uživatelský avatar
inza
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od inza »

Teď kolega s Orlem píchnul - takže dofoukání, těsnící sada atd. - výsledek - 600 Kč když koupí co použil a spousta času stráveného při opravě (ale prý to funguje a kolo neutíká).

Tedy že zavolám asistenci, co mám v povinném ručení je skoro výhodnější :)

.... nebo zavolat manželce ať přiveze letní / zimní kolo :)
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek
Uživatelský avatar
jindrous
Příspěvky: 170
Registrován: úte lis 29, 2011 19:15

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od jindrous »

Pozoruji další nedostatek, auto nastartovalo až napotřetí, a po přepnutí na plyn chcípá a musí se znovu startovat, takto se to chová jen někdy, už jste měli podobný problém?dík
Chevrolet Orlando LTZ 1,8 AT + NAVI + střešní okno + stříbrná metalíza
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
Uživatelský avatar
jmatyas
Příspěvky: 72
Registrován: úte čer 21, 2011 18:18
Bydliště: blízko Náchoda

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od jmatyas »

jindrous píše:Pozoruji další nedostatek, auto nastartovalo až napotřetí, a po přepnutí na plyn chcípá a musí se znovu startovat, takto se to chová jen někdy, už jste měli podobný problém?dík
Možná by stálo sledovat, které systémy občas vykazují nějaké nedostatky a podle toho se mohou případní potencionální uživatelé orientovat. Určitě není problém pro majitele orlíků s LPG dát toto info ke svému odkazu natrvalo, stejně jako tam většina má info o svých vozidlech případně spotřebě. Jsem přesvědčen, že výrazně převažují spokojení a bezproblémoví majitelé LPG, na druhou stranu je určitě dobře, když se tady na rovinku bavíme o tom, kdo má jaké problémy.
Š120L, VW Polo, Chevrolet Kalos hb, Chevrolet Aveo sdn, Chevrolet Orlando 1.8 LTZ přestavěn na LPG (systém OSCAR-N OBD/CAN s reduktorem MAGIC 3 a vstřikovači VALTEK T34)
Obrázek spotřeba na LPG
Uživatelský avatar
luke1
Příspěvky: 173
Registrován: sob črc 09, 2011 23:28
Bydliště: okres FM

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od luke1 »

jmatyas píše:
jindrous píše:Pozoruji další nedostatek, auto nastartovalo až napotřetí, a po přepnutí na plyn chcípá a musí se znovu startovat, takto se to chová jen někdy, už jste měli podobný problém?dík
Možná by stálo sledovat, které systémy občas vykazují nějaké nedostatky a podle toho se mohou případní potencionální uživatelé orientovat. Určitě není problém pro majitele orlíků s LPG dát toto info ke svému odkazu natrvalo, stejně jako tam většina má info o svých vozidlech případně spotřebě. Jsem přesvědčen, že výrazně převažují spokojení a bezproblémoví majitelé LPG, na druhou stranu je určitě dobře, když se tady na rovinku bavíme o tom, kdo má jaké problémy.
Mozna to bude i tak, ze jsou nektere systemy mene spolehlive, byt jsou treba drazsi, ale co jsem slysel, tak vyznamny podil problemu u prestaveb na LPG je zpusoben montazi...ne kazdy to umi perfektne a bez chyb.
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG
Uživatelský avatar
jmatyas
Příspěvky: 72
Registrován: úte čer 21, 2011 18:18
Bydliště: blízko Náchoda

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od jmatyas »

Jiný než autorizovaný servis dnes nepřichází v úvahu, to by Ti asi ani nepřihlásili. Většina servisů, které dělají přestavby ale většinou má na webu, nebo ochotně sdělí, kolik a s jakými úspěchy přestavěli aut. Určitě stojí za to taky kontaktovat stávající uživatele, ale soustředil bych se na stejnou značku vozu, nebo alespoň motoru (pokud se to dá zjistit). Systém fungující např na VW podle mě nemusí být stejně dokonalý na jiném autě. Zkrátka před přestavbou to chce pár dní strávit na webu, hledat, chatovat, e-mailovat případně jinak komunikovat.
Š120L, VW Polo, Chevrolet Kalos hb, Chevrolet Aveo sdn, Chevrolet Orlando 1.8 LTZ přestavěn na LPG (systém OSCAR-N OBD/CAN s reduktorem MAGIC 3 a vstřikovači VALTEK T34)
Obrázek spotřeba na LPG
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Motory“