Mám problém s vybíjením baterie. Nejprve jsem si myslel, ze to je po montazi autoradia, ale nakonec jsem s kamosem vytahoval pojistky jednu po druhe a zjistil jsem, že to po odpojení pojistky (30-HORN, BLOWER MOTOR(HIGH) - klakson, motor větráku topení) zmizne.
Nestalo se uz nekomu neco podobneho? Navíc by mne zajimalo, jaky je rozdíl mezi: 30-BLOWER MOTOR(LOW) - motor větráku topení 30-HORN, BLOWER MOTOR(HIGH) - klakson, motor větráku topení
??????
To je větrák jištěný dvouma pojistkama ???
Čoveče, ještě si pamatuju, že takhle nám zlobilo auto těsně po koupi v roce 1996. Tehdy byl taky problém v pojistkách, ale nic víc Ti k tomu už bohužel nepovím...
Jsem s nesinou byl v opravne pred 1/4 rokem a dokonce se mi na auto mimojiné dival elektrikar a nenasel to ... dal jsem za jeho praci skoro litr penez a nakonec si to ohranicim sam
Ja som mal problem s vybijanim baterie. Na vine bol spinac osvetlenia kufra. Aj ked som meral bol ok, po 2 dnoch stania sa baterka (1/2 rocna) vybila. Vymenil som na radu servisaka z daewa spinac (dal som tam zo S-120) a odvtedy je vsetko OK. Je tam mala medzera medzi kontaktmi a niekedy sa stane,ze ostane zopnuty...
To jsme taky zkouseli ... oddelat zarovku v kufru, ale měřák se ani nepohl, takže tím by to být nemělo. Kamoš to šel zkoušet do kufru hned jako první, prý to bejvá nejčastější závada při vybíjení baterie.
ahoj podívám se do elektro schéma a pokusím se zítra napsat (jestli mi bude konečne fungovat net) ale zdá se mi to divné ,protože mám pocit žetyto pojistky jsou přes klíček.Ale uvidíme
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil