Nevím, jak ASUS, ale SAMSUNGu bych se bál, protože (alespoň nedávno) neřeší sem tam vadný pixel. Přitom třeba u nejlevnější značky BENQ neexistuje, že by měl vadný pixel. Někteří výrobci přímo propagují zero tolerance (nulový výskyt) vadných bodů (např. HP nebo PHILIPS). V každém případě před koupí zkontrolovat obrazovku, i když se může stát, že vadný pixel se objeví později během provozu... Dnes už je to možná o mnoho lepší a vadné pixely jsou víceméně minulostí, ale já prostě nedokážu zapomenout, jaké šílené problémy a aroganci jsem zažil od firem jako jsou NOKIA nebo SONY. Od Nokie jsem si kdysi pořídil nejnabušenější smartphone té doby N6600 a mělo to hnedle 2 vadný pixely uprostřed toho pididispleje - člověj by zvracel, když na to musel pořád koukat, jak tam stále září 2 zelené puntíky. Nokia mě ale s přehledem poslala nějam, když jsem to obratem reklamoval... Podobně SONY? Když ještě dělaly LCDčka (akorát že to mělo obrazovky od SAMSUNGu, mám pocit). První reklamace celkem bez problému výměnou, ale šok nastal, když ten druhý kus měl ještě horší vady a na viditelnějších místech než ten první reklamovaný kus! Pak to byly neustále dohady, musel jsem se jet hádat do servisu v Praze, no nakonec mi u druhého kusu vyměnili obrazovku a najednou to bylo OK (škoda jen, že ten druhý kus v tom servisu mezitím docela slušně poškrábali, jak se tam s tím patlali).
