
Poruchy orlanda
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Poruchy orlanda
Proč by to neměl nastudované? Vždyť je to dízl. 
			
			
									
						
							
Daewoo Nubira, Chevrolet Cruze 1.8LT, čtyřkolka SMC Jumbo R5
			
						- Reklama
Re: Poruchy orlanda
šak Dalibora  naučila  ta jak se  jmenovala   housky  hudlat
   housky  hudlat   
 
Škoda že si to takhle nenatloukli do palic autorizovaní opravci bylo by  líp potom  by jsme  tady  řešili už akorát  srazy a  barvu potahů sedaček
  bylo by  líp potom  by jsme  tady  řešili už akorát  srazy a  barvu potahů sedaček  
			
			
									
						
										
						 housky  hudlat
   housky  hudlat   
 Škoda že si to takhle nenatloukli do palic autorizovaní opravci
 bylo by  líp potom  by jsme  tady  řešili už akorát  srazy a  barvu potahů sedaček
  bylo by  líp potom  by jsme  tady  řešili už akorát  srazy a  barvu potahů sedaček  
Re: Poruchy orlanda
takze dnes sa mi rozsvietil indikator filtra pevnych castic. bohuzial, urobil to na nevhodnom mieste - bol som prave v chatarskej oblasti a kym som sa dostal na cestu, kde som mohol udrzovat vyssie otacky, chvilu to trvalo. nasledne som jazdil asi 20 minut pri otackach nad 2000 a kontrolka zrazu prestala svietit a zacala blikat, pricom sa trikrat ozvalo zvukove znamenie (taky zvuk, ako ked nemate zapnute pasy). toto sa opakovalo asi trikrat pocas nasledujucich 10 minut. celkovy cas od prveho rozsvietenia indikatora bol takmer 30 minut. potom som ale uz bohuzial musel zastavit a vypnut motor, pretoze som mal prazdnu nadrz a musel som natankovat. po opatovnom nastartovani uz indikator nesvietil ani neblikal. moja otazka znie, prebehla regeneracia v poriadku alebo mam cakat dake problemy, kedze som motom vypol pocas blikania indikatora?
			
			
									
						
							Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
			
						Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Poruchy orlanda
Pozrite si stránku mm-racing.sk Dpf sa dá jednoducho odstaviť a je po probléme.
			
			
									
						
										
						Re: Poruchy orlanda
pozrel som si ten web a aj konkurencne, ktore dpf odstranuju. no nechapem jednu vec. vsetky tvrdia, ze po odstraneni filter auto nadalej splna vsetky emisne limity. ak je to tak, tak je mi velkou zahadou, naco tam ten dpf vlastne vyrobca dava..........
			
			
									
						
							Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
			
						Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Poruchy orlanda
Emisne limity sú klavne o Co,Hc a ešte niečo Dpf odstraňuje sadze čiže pevny podiel spalín emisne normy sú o plynnom podiele spalín čiže o jedoch ktoré idú do ovzdušia.Čiže auto vybavené Dpf nemá menej jedovaté plyny ale čistejšie bez sadzí.
			
			
									
						
										
						Re: Poruchy orlanda
takze limity budu ok, ale sadze budem vypustat veselo von?
			
			
									
						
							Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
			
						Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Poruchy orlanda
Podle me, kdo si z naftaku odstrani DPF filter, je "prase"   
   a tomu by meli auto zabavit a jeste ho nachvilu zavrit, protoze potom chudaci ridici za vama a nejen oni.
  a tomu by meli auto zabavit a jeste ho nachvilu zavrit, protoze potom chudaci ridici za vama a nejen oni.
			
			
									
						
							 
   a tomu by meli auto zabavit a jeste ho nachvilu zavrit, protoze potom chudaci ridici za vama a nejen oni.
  a tomu by meli auto zabavit a jeste ho nachvilu zavrit, protoze potom chudaci ridici za vama a nejen oni.Toho času bez auta, za to ale s bytem 3+1 OV po rekonstrukci. :)
			
						Re: Poruchy orlanda
ok, odstranenie filtru je blbost. a vie sa mi niekto vyjadrit k mojmu vyssie opisanemu problemu?
			
			
									
						
							Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
			
						Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Poruchy orlanda
Sajner dám ti  příklad,   když  zapálíš doma plynový  hořák na sporáku, myslíš,  že  se ničeho nenadýcháš?? 
Neexistuje čistá energie , která by se dala použít jako pohon vozidla. Kdo namítne a co baterie a elektřina?? prosím vás nebuďte bláhoví, víte kolik fabrik jede a vypouští jedy do přírody co vyrábí Lithium pro baterie?? kolik je potřeba chemie na čistou energii ? a čím budete ty baterie nabíjet ?? bude to z hnědouhelných elektráren ? nebo jaderných?? jediná doprava čistou energí je sednout do kanoe a dojet do supermarketu po vodě a spátky hezky naložit na mulu a hybaj domů.
A zase problém, spočítejete si kdyby všichni do Nákupních paláců GLOBUS aTESCO ( můžu jmenovat ?? ) dojeli na mulách a všechny muly  by na parkovišťu  hodili hromádku,  kolik by to bylo  CO ?? a bobků??
 ) dojeli na mulách a všechny muly  by na parkovišťu  hodili hromádku,  kolik by to bylo  CO ?? a bobků??    Kdosi spočítal  , že kdyby se jezdilo v Londýně  dnes místo Taxi s motorem s koňskými  bryčkami ,  že by byl Londýn  neprůjezdný  kvůli  koňským  koblížkům a bylo by  v londýně denně  10 000 tun  Koblížků , ale bohužel Koňských.
 Kdosi spočítal  , že kdyby se jezdilo v Londýně  dnes místo Taxi s motorem s koňskými  bryčkami ,  že by byl Londýn  neprůjezdný  kvůli  koňským  koblížkům a bylo by  v londýně denně  10 000 tun  Koblížků , ale bohužel Koňských.
Ne ne , já myslím že toto je současný nejlepší stav východiska z nouze. Dříve byly vozidla bez filtrů , skusili jste každé ráno vyjet se studenou Praga V3S a naložit pytle s cementem a při tom nasávat ten smrad z dízlu ?? bez filtru?? tak to by jste se sebluli ( omlouvám se citlivkám) . Skusili jste ráno nastartovat studeného žigual a spěchat do práce?? jeďte za ním a nasávejte ten vzdoušek 
   taky na seblutí.
  taky na seblutí.
Takže jediné řešení je filtr , jak u benzínu katalizátor tak u dízlu DPF. Zatím nic přijatelnějšího není.
Alespoň nesežeru denně tolik sazí , ty jsou nejhorší.
A závěrem, víte , že i kdyby všechna vozidla jezdila úplně bez spalovacího motoru že i tak zanechávají za sebou oblaky a mračna poletujíího prachu z pneumatik plného sazí a gumy?? O tom se zatím mluví jen občas, ale za chvíli , rok, dva , to bude jeden z hlavních bodů boje proti rakovině.
O sopkách Ejakulátuli a Obrosmoli na Islandu ani nemluvím . 
 
  tak a včil  mudrujte
  tak a včil  mudrujte   
   
   
   já si dám jedno
  já si dám jedno 
			
			
									
						
										
						Neexistuje čistá energie , která by se dala použít jako pohon vozidla. Kdo namítne a co baterie a elektřina?? prosím vás nebuďte bláhoví, víte kolik fabrik jede a vypouští jedy do přírody co vyrábí Lithium pro baterie?? kolik je potřeba chemie na čistou energii ? a čím budete ty baterie nabíjet ?? bude to z hnědouhelných elektráren ? nebo jaderných?? jediná doprava čistou energí je sednout do kanoe a dojet do supermarketu po vodě a spátky hezky naložit na mulu a hybaj domů.
A zase problém, spočítejete si kdyby všichni do Nákupních paláců GLOBUS aTESCO ( můžu jmenovat ??
 ) dojeli na mulách a všechny muly  by na parkovišťu  hodili hromádku,  kolik by to bylo  CO ?? a bobků??
 ) dojeli na mulách a všechny muly  by na parkovišťu  hodili hromádku,  kolik by to bylo  CO ?? a bobků??    Kdosi spočítal  , že kdyby se jezdilo v Londýně  dnes místo Taxi s motorem s koňskými  bryčkami ,  že by byl Londýn  neprůjezdný  kvůli  koňským  koblížkům a bylo by  v londýně denně  10 000 tun  Koblížků , ale bohužel Koňských.
 Kdosi spočítal  , že kdyby se jezdilo v Londýně  dnes místo Taxi s motorem s koňskými  bryčkami ,  že by byl Londýn  neprůjezdný  kvůli  koňským  koblížkům a bylo by  v londýně denně  10 000 tun  Koblížků , ale bohužel Koňských.Ne ne , já myslím že toto je současný nejlepší stav východiska z nouze. Dříve byly vozidla bez filtrů , skusili jste každé ráno vyjet se studenou Praga V3S a naložit pytle s cementem a při tom nasávat ten smrad z dízlu ?? bez filtru?? tak to by jste se sebluli ( omlouvám se citlivkám) . Skusili jste ráno nastartovat studeného žigual a spěchat do práce?? jeďte za ním a nasávejte ten vzdoušek
 
   taky na seblutí.
  taky na seblutí.Takže jediné řešení je filtr , jak u benzínu katalizátor tak u dízlu DPF. Zatím nic přijatelnějšího není.
Alespoň nesežeru denně tolik sazí , ty jsou nejhorší.
A závěrem, víte , že i kdyby všechna vozidla jezdila úplně bez spalovacího motoru že i tak zanechávají za sebou oblaky a mračna poletujíího prachu z pneumatik plného sazí a gumy?? O tom se zatím mluví jen občas, ale za chvíli , rok, dva , to bude jeden z hlavních bodů boje proti rakovině.
O sopkách Ejakulátuli a Obrosmoli na Islandu ani nemluvím .
 
  tak a včil  mudrujte
  tak a včil  mudrujte   
   
   
   já si dám jedno
  já si dám jedno 
Re: Poruchy orlanda
Ještě bych upřesnil důvod existence  DPF. Všechny nafťáky dělají saze, ale když se palivo vstřikuje menším tlakem jsou kapičky nafty větší a tedy i saze jsou větší a padnou rychle na zem a tam protože jsou mastné se někam přilepí a dál se neděje skoro nic....... ale dnešní nafťáky CR  vstřikují naftu pod tlakem 1500 At i víc a tam to rozprášení nafty je daleko lepší, kapičky jsou menší a i saze jsou malinké, takže vyjdou z výfuku, ale na zem nespadnou ale poletují ve vzduchu no a my je vydýcháme   
   
   
   Takže odstraňovat DPF bych trestal tvrdě protože ohrožuje zdraví všech lidí......
   Takže odstraňovat DPF bych trestal tvrdě protože ohrožuje zdraví všech lidí...... 
			
			
									
						
							 
   
   
   Takže odstraňovat DPF bych trestal tvrdě protože ohrožuje zdraví všech lidí......
   Takže odstraňovat DPF bych trestal tvrdě protože ohrožuje zdraví všech lidí...... 
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4,    Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
			
						bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Poruchy orlanda
neviem, ci sa spravne chapeme. ja som nepolemizoval o tom, ci filter odstranit alebo nie. chcel som si len ujasnit, preco sa vlastne odstranuje, ked na webe tych firiem to vyzera ako normalna vec, bez ktorej to auto funguje v poriadku a neskodi zivotnemu prostrediu, co sa mi samozrejme javilo ako blbost.
zaujimalo ma ako mam spravne pouzivat svoje orlando, aby som si filter a motor neposkodil. v manuali mam napisane, ze ak vypnem motor pri regeneracii filtra, tak mozem vazne poskodit motor. preto som chcel vediet, ako to cele presne funguje a co sa realne moze stat, pretoze regeneracia u mna nastala v takom okamihu, ked som nemal inu moznost ako motor vypnut.
naviac, odvtedy som sa na to bol spytat aj v servise a povedali mi v podstate tolko, ze regeneraciu si vobec nemam vsimat, ze to sa ustrazit aj tak neda a ze ten filter ma zivotnost 200000 km a ze ho urcite neznicim a ani motor. akurat mi nevedeli vysvetlit zvukovu signalizaciu pocas blikania kontrolky regeneracie.
			
			
									
						
							zaujimalo ma ako mam spravne pouzivat svoje orlando, aby som si filter a motor neposkodil. v manuali mam napisane, ze ak vypnem motor pri regeneracii filtra, tak mozem vazne poskodit motor. preto som chcel vediet, ako to cele presne funguje a co sa realne moze stat, pretoze regeneracia u mna nastala v takom okamihu, ked som nemal inu moznost ako motor vypnut.
naviac, odvtedy som sa na to bol spytat aj v servise a povedali mi v podstate tolko, ze regeneraciu si vobec nemam vsimat, ze to sa ustrazit aj tak neda a ze ten filter ma zivotnost 200000 km a ze ho urcite neznicim a ani motor. akurat mi nevedeli vysvetlit zvukovu signalizaciu pocas blikania kontrolky regeneracie.
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
			
						Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Poruchy orlanda
Ahojky dnes jsem si přivezl Orlanda 1.8 LTZ s navigací. Super jízda,Miláček.
			
			
									
						
										
						Re: Poruchy orlanda
A sakra, tak to se mám na co těšit, koupě novýho Orlanda je automaticky PORUCHA!   
 
Ne, každopádně zdravím, blahopřeju a tiše závidím, já už se nemůžu dočkat, ale mám to ještě za dlouho, asi až listopad... 
 
Každopádně bych ale volil jiný téma pro takovej pěknej příspěvek...
No a až se tu trochu rozkoukáš, hoď nějaký fotky a hlavně taky poznatky jak to jezdí, vede se tu velká diskuse benzín versus diesel - https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... &start=285 - tak bys do toho mohl vnýst trochu světla, zvlášť jestli máš zkušenosti i s jinejma autama!
Užívej si ho!
			
			
									
						
							 
 Ne, každopádně zdravím, blahopřeju a tiše závidím, já už se nemůžu dočkat, ale mám to ještě za dlouho, asi až listopad...
 
 Každopádně bych ale volil jiný téma pro takovej pěknej příspěvek...
No a až se tu trochu rozkoukáš, hoď nějaký fotky a hlavně taky poznatky jak to jezdí, vede se tu velká diskuse benzín versus diesel - https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... &start=285 - tak bys do toho mohl vnýst trochu světla, zvlášť jestli máš zkušenosti i s jinejma autama!
Užívej si ho!

Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
			
						dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
Re: Poruchy orlanda
Pořád mi něco rezonuje v přední části auta u spodní hrany skla při rachlostech nad 120-130, zatím nevyřešeno, zkoušel jsem radu technika a stírače to nejsou, mám podezření na kryt stěračů, začíná mi povrzávat sedadlo řidiče a zahřívá se středový tunel v místě plynového pedálu.
			
			
									
						
							orel LTZ 1,8 v bílé
			
						



