Poruchy orlanda

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
666
Příspěvky: 492
Registrován: sob črc 24, 2010 11:38
Bydliště: okres Rychnov nad Kněžnou

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od 666 »

Proč by to neměl nastudované? Vždyť je to dízl. :D
Daewoo Nubira, Chevrolet Cruze 1.8LT, čtyřkolka SMC Jumbo R5
Reklama
 

Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od dizl »

šak Dalibora naučila ta jak se jmenovala :shock: housky hudlat :lol:

Škoda že si to takhle nenatloukli do palic autorizovaní opravci :? bylo by líp potom by jsme tady řešili už akorát srazy a barvu potahů sedaček :lol:
Sajner
Příspěvky: 235
Registrován: ned dub 03, 2011 13:16

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Sajner »

takze dnes sa mi rozsvietil indikator filtra pevnych castic. bohuzial, urobil to na nevhodnom mieste - bol som prave v chatarskej oblasti a kym som sa dostal na cestu, kde som mohol udrzovat vyssie otacky, chvilu to trvalo. nasledne som jazdil asi 20 minut pri otackach nad 2000 a kontrolka zrazu prestala svietit a zacala blikat, pricom sa trikrat ozvalo zvukove znamenie (taky zvuk, ako ked nemate zapnute pasy). toto sa opakovalo asi trikrat pocas nasledujucich 10 minut. celkovy cas od prveho rozsvietenia indikatora bol takmer 30 minut. potom som ale uz bohuzial musel zastavit a vypnut motor, pretoze som mal prazdnu nadrz a musel som natankovat. po opatovnom nastartovani uz indikator nesvietil ani neblikal. moja otazka znie, prebehla regeneracia v poriadku alebo mam cakat dake problemy, kedze som motom vypol pocas blikania indikatora?
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
emil
Příspěvky: 66
Registrován: pon kvě 16, 2011 20:41

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od emil »

Pozrite si stránku mm-racing.sk Dpf sa dá jednoducho odstaviť a je po probléme.
Sajner
Příspěvky: 235
Registrován: ned dub 03, 2011 13:16

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Sajner »

pozrel som si ten web a aj konkurencne, ktore dpf odstranuju. no nechapem jednu vec. vsetky tvrdia, ze po odstraneni filter auto nadalej splna vsetky emisne limity. ak je to tak, tak je mi velkou zahadou, naco tam ten dpf vlastne vyrobca dava..........
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
emil
Příspěvky: 66
Registrován: pon kvě 16, 2011 20:41

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od emil »

Emisne limity sú klavne o Co,Hc a ešte niečo Dpf odstraňuje sadze čiže pevny podiel spalín emisne normy sú o plynnom podiele spalín čiže o jedoch ktoré idú do ovzdušia.Čiže auto vybavené Dpf nemá menej jedovaté plyny ale čistejšie bez sadzí.
Sajner
Příspěvky: 235
Registrován: ned dub 03, 2011 13:16

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Sajner »

takze limity budu ok, ale sadze budem vypustat veselo von?
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Uživatelský avatar
Daff.Cz
Příspěvky: 207
Registrován: čtv kvě 20, 2010 15:13
Bydliště: Brno

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Daff.Cz »

Podle me, kdo si z naftaku odstrani DPF filter, je "prase" :D -P a tomu by meli auto zabavit a jeste ho nachvilu zavrit, protoze potom chudaci ridici za vama a nejen oni.
Toho času bez auta, za to ale s bytem 3+1 OV po rekonstrukci. :)
Sajner
Příspěvky: 235
Registrován: ned dub 03, 2011 13:16

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Sajner »

ok, odstranenie filtru je blbost. a vie sa mi niekto vyjadrit k mojmu vyssie opisanemu problemu?
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od dizl »

Sajner dám ti příklad, když zapálíš doma plynový hořák na sporáku, myslíš, že se ničeho nenadýcháš??
Neexistuje čistá energie , která by se dala použít jako pohon vozidla. Kdo namítne a co baterie a elektřina?? prosím vás nebuďte bláhoví, víte kolik fabrik jede a vypouští jedy do přírody co vyrábí Lithium pro baterie?? kolik je potřeba chemie na čistou energii ? a čím budete ty baterie nabíjet ?? bude to z hnědouhelných elektráren ? nebo jaderných?? jediná doprava čistou energí je sednout do kanoe a dojet do supermarketu po vodě a spátky hezky naložit na mulu a hybaj domů.
A zase problém, spočítejete si kdyby všichni do Nákupních paláců GLOBUS aTESCO ( můžu jmenovat ?? :roll: ) dojeli na mulách a všechny muly by na parkovišťu hodili hromádku, kolik by to bylo CO ?? a bobků?? :lol: Kdosi spočítal , že kdyby se jezdilo v Londýně dnes místo Taxi s motorem s koňskými bryčkami , že by byl Londýn neprůjezdný kvůli koňským koblížkům a bylo by v londýně denně 10 000 tun Koblížků , ale bohužel Koňských.

Ne ne , já myslím že toto je současný nejlepší stav východiska z nouze. Dříve byly vozidla bez filtrů , skusili jste každé ráno vyjet se studenou Praga V3S a naložit pytle s cementem a při tom nasávat ten smrad z dízlu ?? bez filtru?? tak to by jste se sebluli ( omlouvám se citlivkám) . Skusili jste ráno nastartovat studeného žigual a spěchat do práce?? jeďte za ním a nasávejte ten vzdoušek :( :mrgreen: taky na seblutí.
Takže jediné řešení je filtr , jak u benzínu katalizátor tak u dízlu DPF. Zatím nic přijatelnějšího není.
Alespoň nesežeru denně tolik sazí , ty jsou nejhorší.
A závěrem, víte , že i kdyby všechna vozidla jezdila úplně bez spalovacího motoru že i tak zanechávají za sebou oblaky a mračna poletujíího prachu z pneumatik plného sazí a gumy?? O tom se zatím mluví jen občas, ale za chvíli , rok, dva , to bude jeden z hlavních bodů boje proti rakovině.

O sopkách Ejakulátuli a Obrosmoli na Islandu ani nemluvím . :mrgreen:

:PP: tak a včil mudrujte :PP: :PP: :PP: :PP: já si dám jedno :PP:
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Richard »

Ještě bych upřesnil důvod existence DPF. Všechny nafťáky dělají saze, ale když se palivo vstřikuje menším tlakem jsou kapičky nafty větší a tedy i saze jsou větší a padnou rychle na zem a tam protože jsou mastné se někam přilepí a dál se neděje skoro nic....... ale dnešní nafťáky CR vstřikují naftu pod tlakem 1500 At i víc a tam to rozprášení nafty je daleko lepší, kapičky jsou menší a i saze jsou malinké, takže vyjdou z výfuku, ale na zem nespadnou ale poletují ve vzduchu no a my je vydýcháme :roll: :roll: :roll: :roll: Takže odstraňovat DPF bych trestal tvrdě protože ohrožuje zdraví všech lidí...... :!:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Sajner
Příspěvky: 235
Registrován: ned dub 03, 2011 13:16

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Sajner »

neviem, ci sa spravne chapeme. ja som nepolemizoval o tom, ci filter odstranit alebo nie. chcel som si len ujasnit, preco sa vlastne odstranuje, ked na webe tych firiem to vyzera ako normalna vec, bez ktorej to auto funguje v poriadku a neskodi zivotnemu prostrediu, co sa mi samozrejme javilo ako blbost.
zaujimalo ma ako mam spravne pouzivat svoje orlando, aby som si filter a motor neposkodil. v manuali mam napisane, ze ak vypnem motor pri regeneracii filtra, tak mozem vazne poskodit motor. preto som chcel vediet, ako to cele presne funguje a co sa realne moze stat, pretoze regeneracia u mna nastala v takom okamihu, ked som nemal inu moznost ako motor vypnut.
naviac, odvtedy som sa na to bol spytat aj v servise a povedali mi v podstate tolko, ze regeneraciu si vobec nemam vsimat, ze to sa ustrazit aj tak neda a ze ten filter ma zivotnost 200000 km a ze ho urcite neznicim a ani motor. akurat mi nevedeli vysvetlit zvukovu signalizaciu pocas blikania kontrolky regeneracie.
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Uživatelský avatar
Pacholik
Příspěvky: 1
Registrován: pát kvě 27, 2011 23:16

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Pacholik »

Ahojky dnes jsem si přivezl Orlanda 1.8 LTZ s navigací. Super jízda,Miláček.
Uživatelský avatar
dadif
Příspěvky: 319
Registrován: pát kvě 13, 2011 23:32
Bydliště: Jihlava

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od dadif »

A sakra, tak to se mám na co těšit, koupě novýho Orlanda je automaticky PORUCHA! :D

Ne, každopádně zdravím, blahopřeju a tiše závidím, já už se nemůžu dočkat, ale mám to ještě za dlouho, asi až listopad... :(

Každopádně bych ale volil jiný téma pro takovej pěknej příspěvek...

No a až se tu trochu rozkoukáš, hoď nějaký fotky a hlavně taky poznatky jak to jezdí, vede se tu velká diskuse benzín versus diesel - https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... &start=285 - tak bys do toho mohl vnýst trochu světla, zvlášť jestli máš zkušenosti i s jinejma autama!

Užívej si ho! :lol:
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
prt
Příspěvky: 61
Registrován: pon kvě 23, 2011 20:55
Bydliště: kósek od Brna

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od prt »

Pořád mi něco rezonuje v přední části auta u spodní hrany skla při rachlostech nad 120-130, zatím nevyřešeno, zkoušel jsem radu technika a stírače to nejsou, mám podezření na kryt stěračů, začíná mi povrzávat sedadlo řidiče a zahřívá se středový tunel v místě plynového pedálu.
orel LTZ 1,8 v bílé
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Technická sekce“