vlastním sedan r.v.97, 1,5SE, najeto 205 tis. km, do 200 tis. km naprosto bezproblémový vůz, ale teď jako by se toho magického čísla zalekl a začíná se v něm postupně vše sr...., 201 tis odešla původní spojka - ložisko projelo přítlačákem, nová byla i s prací za 8 tis. v noname servisu, hned poté začal cukat motor až chcípnul úplně - po 14 dnech v značkovém servise hlásili že chyba byla někde ve svazku kabelů - opraveno (před tím samo vyměnili kde co za 5 litrů.....) no a nyní přestali fungovat blikače, pákou to není neboť nejdou ani varovné blinkry, osobně tipuji na přerušovač či jak se to odborně nazývá, ve svém bývalém voze (Forman) jsem to řešil nákupem stíbrného válečku-přerušovače za pár korun a jeho výměnou samodoma, je něco podobného i v tomto voze, tipuji že by se to mohlo nacházet za plastovým krytem z boku palubky který jde otevřít pouze při otevřených dveřích řidiče. Je tomu tak? Měl někdo podobný problém? Nechce se mě to strkat opět do značkového servisu - zde v HK Olfincar, zase z toho udělají drama aspoň za 3 litry.....

Jinak pojistka je v poho, oni občas ty blinkry i na chvilku obživnou aby zase následně umřeli, jezdit se s tím dá ale je to o hubu na křižovatkách.....