VOLNOBEH

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

VOLNOBEH

Příspěvek od Filip »

Zdravim Vas,
Potrebujem radu. Vcera sa mi samo od seba len tak nieco posralo.
Auticko mi nechce drzat vobec otacky pri volnobehu.
Ked ho drzim vo vyssich otackach (1000 a vyssie) tal nema
ziadny problem. Pri jazde vobec nestraca vykon, netrha, ide krasne
a plynule. V momente ked vyradim rychlost tvari sa ako keby som
vypol motor - zhasne tak isto... Absolutne sa nesnazi ani len
udrzat otacky na volnobehu.

Co s tym je ? Neviem.

Moze to byt benzinom ?

Sviecky ? Kable ? Auto ani len nesklbne a vykon je taky aky bol.

poradte co s tym. Teoreticky by asi mal pocitac "zasvietit" nejaku chybu
ale nic.
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Reklama
 

Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

No mohol by to byt krokovy motor co reguluje volnobezne otacky(ale to by skorej svietila ta porucha CMU). Je to taka blba krabicka v telese skrtiacej klapky. Alebo skus poziet ci Ti neodpadla daka hadicka zo sacieho potrubia. Inak, mne auto zdochinalo, ked som mal vypadany a zaoxidovany kontakt na rozdelovaci (cievka-rozdelovac) ...
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

Neviem ci Espero zo 4-bodovym vstrekom ma krokovy motorcek.
asi skor nie ako ano.
hadice na sacom potrubi su OK. rozdelovac som nekontroloval cize
teoreticky by to mohlo byt ono.
urobilo to len tak same od seba. vcera vecer to zdochynalo
a dnes rano ked som isiel do roboty takisto, ale ked som uz bol
v robote pred budovou a pustil som plyn, na moje pocudovanie
nezdochlo a islo ako ma.
takze v podstate som rad ale aj tak ma to zerie preco to urobilo.
chcel by som to odstranit hned a nie ked sa to znova zacne kaslat.
mam skor podozrenie na benzin. ci sa daco neucpalo a cestou
nahodou nepovolilo a je to OK teraz.... neviem.
snad sa to prejavi nech to mozem odstranit.
Ale dik za radu. privitam aj dalsie napady.
a ked uz si sa ujal radit.... porad.
chcem dat vymenit tlmice. chcem dat KAYABY. ake by si dal ?
kvapalinove alebo plynokvapalinove.
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

Pokial viem tak je tam ten motorcek (aspon mi tak tvrdil servisak z daewa)
Uživatelský avatar
T-PK
Příspěvky: 501
Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od T-PK »

K tem tlumičům: Taky jsem zvažoval výměnu a servisák doporučil vzduchové.! 8)
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

no skusim to vsetko pozriet a dam vediet aby sa vedelo co to robi :o)
kto mi poradi kde najdem tlmice KAYABA s najlepsou cenou ?
zatial mam ponuku
predne 1490 ks a zadne 1190 ks - kvapalinove

a plynokvapalinove predne 2010 ks a zadne 1470 ks


dalej capy riadenia FEBI a spodne capy FEBI

capy riadenia 405 ks
spodne capy 449 ks

a ulozenie tlmica 1346 ks


vsetko su ceny v Sk s DPH
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Andy
Příspěvky: 388
Registrován: čtv led 20, 2005 09:01

Příspěvek od Andy »

Filip píše:Neviem ci Espero zo 4-bodovym vstrekom ma krokovy motorcek.
asi skor nie ako ano.
hadice na sacom potrubi su OK. rozdelovac som nekontroloval cize
teoreticky by to mohlo byt ono.
urobilo to len tak same od seba. vcera vecer to zdochynalo
a dnes rano ked som isiel do roboty takisto, ale ked som uz bol
v robote pred budovou a pustil som plyn, na moje pocudovanie
nezdochlo a islo ako ma.
takze v podstate som rad ale aj tak ma to zerie preco to urobilo.
chcel by som to odstranit hned a nie ked sa to znova zacne kaslat.
mam skor podozrenie na benzin. ci sa daco neucpalo a cestou
nahodou nepovolilo a je to OK teraz.... neviem.
snad sa to prejavi nech to mozem odstranit.
Ale dik za radu. privitam aj dalsie napady.
Mam rovnaky problem! Uz si to vyriesil? Mne to spravi tak raz za 2 tyzdne a hlavne ked su teploty vyraznejsie pod nulou...
Inak slape auto ako ma. A benzinom by to byt nemalo lebo ja tankujem len na slovnafte 95 a obcas 98...
Filip
Příspěvky: 174
Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

sevas,

zatial som to nevyriesil ale je mozne ze to bude krokovy motor
volnobeznych otacok. skus pozriet aj debatu "DUSI SA"
tam sme o tom debatili troska.
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%

Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Uživatelský avatar
RoSta
Příspěvky: 613
Registrován: ned říj 03, 2004 23:19
Bydliště: PRIEVIDZA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RoSta »

No, to že tankuješ na Slovnafte neznamená, že benzín je OK...
Môžeš mi veriť...
A teraz dupľom, keď ho vlastnia Maďari :D :D :D


Andy píše:
Filip píše:Neviem ci Espero zo 4-bodovym vstrekom ma krokovy motorcek.
asi skor nie ako ano.
hadice na sacom potrubi su OK. rozdelovac som nekontroloval cize
teoreticky by to mohlo byt ono.
urobilo to len tak same od seba. vcera vecer to zdochynalo
a dnes rano ked som isiel do roboty takisto, ale ked som uz bol
v robote pred budovou a pustil som plyn, na moje pocudovanie
nezdochlo a islo ako ma.
takze v podstate som rad ale aj tak ma to zerie preco to urobilo.
chcel by som to odstranit hned a nie ked sa to znova zacne kaslat.
mam skor podozrenie na benzin. ci sa daco neucpalo a cestou
nahodou nepovolilo a je to OK teraz.... neviem.
snad sa to prejavi nech to mozem odstranit.
Ale dik za radu. privitam aj dalsie napady.
Mam rovnaky problem! Uz si to vyriesil? Mne to spravi tak raz za 2 tyzdne a hlavne ked su teploty vyraznejsie pod nulou...
Inak slape auto ako ma. A benzinom by to byt nemalo lebo ja tankujem len na slovnafte 95 a obcas 98...
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

K tomu benzinu zo slovnaftu. Ani olej by som si nekupoval ziadny slovnaft,lebo tam davaju podradny mol olej. Od toho je uz len lepsi olej do fritaka :D . Ja tankujem na OMV, SHELL alebo METRO.... Ale nieje od veci obcas precistit nadrz Velflobinom...
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Re: VOLNOBEH

Příspěvek od Sato »

Filip píše:Zdravim Vas,
Potrebujem radu. Vcera sa mi samo od seba len tak nieco posralo.
Auticko mi nechce drzat vobec otacky pri volnobehu.
Ked ho drzim vo vyssich otackach (1000 a vyssie) tal nema
ziadny problem.
Tak to sa stalo raz aj mne. Od vtedy chvala Bohu, motor bezi ako ma. Jednoducho som ho len vypol, trosku pockal a nastartoval.
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Andy
Příspěvky: 388
Registrován: čtv led 20, 2005 09:01

Re: VOLNOBEH

Příspěvek od Andy »

Sato píše:
Filip píše:Zdravim Vas,
Potrebujem radu. Vcera sa mi samo od seba len tak nieco posralo.
Auticko mi nechce drzat vobec otacky pri volnobehu.
Ked ho drzim vo vyssich otackach (1000 a vyssie) tal nema
ziadny problem.
Tak to sa stalo raz aj mne. Od vtedy chvala Bohu, motor bezi ako ma. Jednoducho som ho len vypol, trosku pockal a nastartoval.
Zvlastne, ze tato jednoducha "oprava" pri espere vacsinou pomoze :lol:
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“