Big Problem

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Masar
Příspěvky: 16
Registrován: pát bře 13, 2009 18:39

Big Problem

Příspěvek od Masar »

sem bezradny,od januara sem dilil do meho auticka asi 15 litru vody,naposled dnes 4 litre naraz.Rozsvitil se check engine a voda vrela pred tim sem ujel 50 km bez problemu.Auto jede v pohode nevre voda to jen dnes 1 krat a asi lebo bilo malo vody.Na jednu startuje v oleji neni voda vicko ciste,ale v nadrzke na vodu je zajimava hneda pena neni to olej,vypada to ako silna kava s penou a kdiz jede motor a cirkuluje voda neni pena.Rozturujem motor asi na 10-15 sekund voda v nadrzce cirkuluje.Kdyz se motor uklidni na volnobeh vznikne akoby vodni vir ve vane a kdzy to ustane tak se to chova ako kdyz varis mleko a tvori sa pena az se vyvre.S autem zadne problemy,rozvody a v. pumpa menena pred 10000km.Akurat mi presakuje olej pod vikem i po vymene tesneni motor ma 142000km jezdim denne30-100km s rozumem i sportovne. Co mam delat ?
Servisum neverim .
Naposledy upravil(a) Masar dne úte črc 20, 2010 19:16, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Big Problem

Příspěvek od ladinek »

to my všichni :lol:
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Big Problem

Příspěvek od Richard »

no asi se ti do vody "vypláchly" ložiska od vodní pumpy, ev. se pokud si pamatuju řešilo podobné v sekci matiz, tam se rozpouštěla celá vrtulka pumpy, jinak občasné "vaření" může způsobit i vadné víčko expanzky (neudrží tlak) ale to, že dolejváš vodu a olej nepřibývá viděl bych to na tu pumpu (teče) a zkoukni i všechny hadicové spoje......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Masar
Příspěvky: 16
Registrován: pát bře 13, 2009 18:39

Re: Big Problem

Příspěvek od Masar »

vse suchy to sem uz koukal ani mlacky se pod vozem netvori
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Big Problem

Příspěvek od Richard »

No a kam by mohla voda mizet?????? To není tak jednoduché, co ti tam při výměně pumpy a rozvodů dali za nemrzku, možná je použita nějaká nevhodná a něco ti v motoru rozpouští......... no a voda se ti vaří, když není systém natlakován, tedy víčko expanzky vyměnit a zkontrolovat jestli hadice při ohřátí ztvrdnou tzn. natlakují se..... také zkoukni při ohřívání termostat, hadice u termostatu musí být dlouho studená a najednou se musí ohřát (až se motor ohřeje a termostat otevře) jestli tohle nepomůže muže být i částečně ucpaný chladič a nestačí to už uchladit..... nepoužíval jsi něco na utěsnění úniků vody???
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Masar
Příspěvky: 16
Registrován: pát bře 13, 2009 18:39

Re: Big Problem

Příspěvek od Masar »

No tece asi od vodni pumpi ale nejak zajimave neni mlacka ale dnes rano sem lehnul pod auto a nechal jet motor a koukal sme chvilku na dolni remenici u rozvodu a c nevidim kapka dal sem bliz ruku k remenici a a tam bila voda, mala kapka.kapla ven ale ako muzu denne dolivat 1 expanzni nadrz a mlaka neni pod autem.A ani v motorovem prostoru. Voda ted nevre ale stale mizi a nevim ci mi auto po startu chvili nejede na 3 valce.Mela by svitit kontrolka chek kdyz auto jede na 3 valce .
Vodni pumpa bila nemecka vhodna na opel i daewoo,vsechny kable svicky,filtre menil pri rozvodech .Mne se zda ze poradne soucastky se delali za komunismu tam bila kvalita materialu.Ja sem v te dobe nevedel spodni cep vozu propilit pilkou na zelezo ale v poslednich letech se mi to podarilo .Tak to se asi ani nemusim divit ze soucastky vydrzi 10000k
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Big Problem

Příspěvek od Richard »

ten únik vody asi bude větší když se motor zahřeje, ale třeba to kape někam na výfuk a rovnou se to vypaří......
jo a s tou kvalitou dílů máš určitě pravdu, už se nedělají díly aby vydržely minimálně 1OOk km a spíš díly aby vydržely max. 80k km a to je samo dobrej kšeft.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
kaboo
Příspěvky: 62
Registrován: sob bře 06, 2010 20:23
Bydliště: Kolín

Re: Big Problem

Příspěvek od kaboo »

Podle mého názoru máš to nový těsnění někde propálený,a vyhazuje ti to vejfuckem ven.
Za chvíli půjdou ventily do šípku.radši na to mrkni,tlakuje to do vody,tzn něco do toho fučí.

Jenom názor,nevim v praxi,ale je to pravděpodobnější než únik,nebo zavřenej termostat
Tvrdím to proto,že se mi to stalo taky.Oprava 8000(ventily výfukové+těsnění atdatd.)
Daewoo Nechcijet 1.5
Masar
Příspěvky: 16
Registrován: pát bře 13, 2009 18:39

Re: Big Problem

Příspěvek od Masar »

Jo tlakuje to do expanzni nadrzky jako kdyz oteviras silne siceny napoj.
Ale ak vodu dolivam do expanzni tak motor nevre 2 dni asi 7 -10 litru
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Big Problem

Příspěvek od Richard »

No to se snad s tou vodou sprchuješ...... :D tak to asi je nějaký problém s hlavou a těsněním, i když se mě profouklo kdysi těsnění pod hlavou do vody v minutě jsem vařil a voda skákala z motoru všema dírama co tam byly :D pokud by tekla voda do výfuku, musela by z něj jít pára a to hodně (bílej kouř) Olej ti určitě nepřibývá?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Masar
Příspěvky: 16
Registrován: pát bře 13, 2009 18:39

Re: Big Problem

Příspěvek od Masar »

Ne nepribiva olej ,dnes sem to rozebra ale za studena netece nikde nic
Uživatelský avatar
kaboo
Příspěvky: 62
Registrován: sob bře 06, 2010 20:23
Bydliště: Kolín

Re: Big Problem

Příspěvek od kaboo »

to mě zajímá,jak TOHLE dopadne... :?:

Poslouchej to vodní čerpadlo snad nema lopatky,a voda ti necirkuluje.pěna kvuli tomu,že to nečerpá,ale dělá koktejl z tý ch.kapaliny.
Nic jinýho snad neni reálný,když ti to neteče.
CHECK ENGINE kvuli vysoké teplotě někde u toho čidla.to je jasný.
Já bych to čerpadlo rozebral.
Daewoo Nechcijet 1.5
Masar
Příspěvky: 16
Registrován: pát bře 13, 2009 18:39

Re: Big Problem

Příspěvek od Masar »

Tak tece to z takoveho blbiho mista ye to kape povetsinou na vyfuk.Vypada to na tesneni hlavy valcu.Rozebral se predni cast motoru pumpa je ok.Ale nekape to kym se neotevre termostat.No vyfiuk dnes uz vypadal ako parni lokomotiva,Takze to zitra rozoberu ak dovoli pocasi a v pondeli pujdu objednat asi tesneni.http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100374 co je v tych tesnenich rozdil.Co vse si mam koupit .Nejsem mechanik a s timhle autem nemam skusenosti.http://obchod.autokelly.sk/nebo odtud si objednam jen prosim o radu aku znacku,nechci aby se mi to auto po 10000
zas pokazilo. Musi to vydrzet alespon 150km/h dlohodobo.
Uživatelský avatar
kaboo
Příspěvky: 62
Registrován: sob bře 06, 2010 20:23
Bydliště: Kolín

Re: Big Problem

Příspěvek od kaboo »

tohle bych nechal na nejakym mechanikovi,sam jsem tesneni taky nedelal,je potreba neprehodit rozvody,kdyz jde hlava dolu.
Delal jsem si na aute vsechno,ale tohle,pokud tomu nerozumis jako ja,dal bych to udelat.
aspon ti zkouknou jestli nemas nacaty ventily.

Ale nech si poradit od nekoho zkusenejsiho tady na foru.
Daewoo Nechcijet 1.5
Masar
Příspěvky: 16
Registrován: pát bře 13, 2009 18:39

Re: Big Problem

Příspěvek od Masar »

ja uz rozvody rozebral kvuli pumpe v patek a vcera rano je poskladal bez krytu aby sem videl vic z motoru kde to tece.Rozvody sem si menil ale ne na Daewoo ale na zigulaku :D ,princip je stale stejny,jen nevim aky je rozdil v tech tesnenich.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“